Jump to content
Sam

Anthem

Öne çıkan mesajlar

§ 07 Şub 2019, 08:24
Çıktıktan 1 ay sonra 150tl indirimi olur mu dersiniz? sanki öyle duruyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2019, 08:25
inerse alırım ben. tam ucuz böyle alıp takılıp baymalık oyun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2019, 08:33
350-400TL asla verilmez de, pre-order da 250tl idi. yine fazla.

"Origin basic 1 ay 1 euro" kampanyası ile 10 saat oynatıyormuş. öyle 10 saat oynar, indirimi bekleriz artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2019, 10:03
sabonis said:

kısa net bişi soracam. borderlands2-diablo3 kafası 3rd person shooter+grind mıdır bu oyun? git görev yap yaratık öldür xp gelsin level atla item gelsin, o itemlarla git daha büyük yaratık kes vs döngüsü?

öyle ise kolay grind edilecek yerler var mı? böle dungeon falan gibi? yoksa illa görevden göreve yarım saat koşturucaz uçucaz falan mı


görevlere hızlı şekilde ulaşıyorsun, haritada birden fazla başlangıç noktası var. stronghold da var işte dungeon dediğinin anthem versiyonu.

standart 3rd person sci-fi diablo shooter

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2019, 15:10
Eyv

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Şub 2019, 15:13
Black-ice said:

inerse alırım ben. tam ucuz böyle alıp takılıp baymalık oyun.


ucuzluk pahalılık göreceli sonuçta ama aynen, casual casual takılıcan, contenti sindire sindire eğlenicen mis gibi. hele hele kafa dengi voice-comm da muhabbet edebileceğin 2-3 kişi bulursan değme

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2019, 07:19

BasicDecimalIndianpangolin.webp

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2019, 10:33

bok ettiler oyunu ya.

GM2 de farmlanacak boş stronghold bulamıyorum arkadaş. Günde 10 kere girmeye deniyorsam 1 tanesi tutuyor. Ne zaman girsem, önceden farmlanıp leave atışmış stronghold'a sokuyor. 

 

Oynayan var mı? Akşamları birlikte 2-3 stronghold atabiliriz GM2 de

stormeagle tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2019, 10:50
12 dakika önce, stormeagle söyledi:

bok ettiler oyunu ya.

GM2 de farmlanacak boş stronghold bulamıyorum arkadaş. Günde 10 kere girmeye deniyorsam 1 tanesi tutuyor. Ne zaman girsem, önceden farmlanıp leave atışmış stronghold'a sokuyor. 

 

Oynayan var mı? Akşamları birlikte 2-3 stronghold atabiliriz GM2 de

Merhabalar,

Ben oynuyorum, Jo_jixu81, her ne kadar online zamanım azalmış olsada, akşamları 3 legendary contract, 1 adet gm2 stronghold yapıp çıkıyorum. Açıkçası ben hiç sıkıntı yaşamadım o şekilde strongholdda, join etmiyorum tabi başkasının oyununa.

Division 2 çıktı bu akşam muhtemelen onu oynarım herhalde :) 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2019, 11:05
14 dakika önce, Jo_jixu söyledi:

Merhabalar,

Ben oynuyorum, Jo_jixu81, her ne kadar online zamanım azalmış olsada, akşamları 3 legendary contract, 1 adet gm2 stronghold yapıp çıkıyorum. Açıkçası ben hiç sıkıntı yaşamadım o şekilde strongholdda, join etmiyorum tabi başkasının oyununa.

Division 2 çıktı bu akşam muhtemelen onu oynarım herhalde 🙂

Division 15 Mart da değil mi ya? Cuma günü. Onuda aldım ben. Bekliyorum amd reward keyini göndermesini.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2019, 11:09

Ultimate editionı aldım ben bu %20 indirim vs şeyi ile ubisoft üzerinden ondan dolayı early access hakkı veriyor :). Bundan dolayı normalde evet 15 inde :) Orada da oynarız zamanlama uyar ise :D.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Mar 2019, 11:15

çok uzun zamandır kendimi bu kadar fakir hissetmemiştim ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Mar 2019, 21:16

Bu oyunu bayağı bir adam etmişler diyorlar. Patch üstüne patch çıkarmışlar, redditi falan da cıvıl cıvıl kalabalık, sürekli de dev.ler yorum yapıp fikir alışverişinde bulunuyor oyuncularla. 

Var mı oynayan test eden? Destiny çok bozdu yerine yeni bir şey arıyoruz bizim ekiple. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Mar 2019, 22:09

division 2 oynayın. çok daha iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Mar 2019, 13:31
16 saat önce, Rewendor dedi ki:

Bu oyunu bayağı bir adam etmişler diyorlar. Patch üstüne patch çıkarmışlar, redditi falan da cıvıl cıvıl kalabalık, sürekli de dev.ler yorum yapıp fikir alışverişinde bulunuyor oyuncularla. 

Var mı oynayan test eden? Destiny çok bozdu yerine yeni bir şey arıyoruz bizim ekiple. 

yok. sakın alma. ne adam etmesi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Mar 2019, 15:02

BioWare kendi toşak geçiyor oyunuyla, ne adam etmesi dsfdsgh.

Hadi looter shooter yaptınız hikaye falan zaten bekleyen varsa geçsin de, oyun kendi türünün en basit şeylerini bile yapamıyor yani. Loot sistemi facia ötesiydi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Mar 2019, 06:24

ya şimdi division oynuyorumda.. ya bu kadar fark olamaz iki oyun arasında.. 

İkisi de aynı parayı istiyor birde.. Anthem kötü ya. Bariz kötü yani. Hani single player gibi düşünün. Main missionlar bittikten sonra oyunda bitiyor. 

Oyunda neden stronghold farmlayıp daha iyi item toplama derdine düşeyim henüz çözemedim. Yani amaç yok. PVP zaten yok. E pve için ise karakter kasmanıza pek gerek yok. 5 tane itemi legend yaptığın zaman bitiyor o karakter. Yapması da en fazla 3-4 gün sürer. Oyunun başından sonuna kadar toplasan 20m2 etmeyen sözde şehrimizde geziyoruz. Şehirde çıt çıkmıyor. Herkes çok sessiz. Sanarsın kilisedeyim. Ne bir dialog ne kendi halinde takılan NPC ler falan hak getire. Her şey script. Misal şehirde bir yerden bir kapıdan geçecez diyelim, o kapı açıldıktan sonra her defasında aynı kılıkta aynı kadın senin yanından geçiş yapıyor. Her şehre döndüğümde o kadının o kapıdan geçişini görüyorum. Script edilmiş yani. Adım başı loading yemenden ve minimum 10saniye ile 40 saniye arasında sürmesinden bahsetmiyorum hani onları geçtim.

Anthemin süresi çok net 1 yıl. 1 yıl sonra adam olur o oyun anca.

Hani hep deriz  ya oyunlarda end game çok sıkıcı bilmem ne diye. Bunda hiç sıkıcı değil. Çünkü yok yani. Olmayınca sıkıcı da olmuyor.

stormeagle tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Mar 2019, 07:02

E ama sen haketmişsin bunu. Hala gidip bu oyunlara para döküyorsunuz ne diyelim ki biz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Mar 2019, 07:04

ya nebilim hani bioware + EA falan. ne kadar kötü olabilir ki dedim. bu kadar olabiliyormuş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Mar 2019, 22:12

ağır patladı sanki iyi dodgeladık kurşunu dsdfg

yalnız reddit postu bile embedded oluyor. 10 numara 5 yıldız oldu forum.

Xenus tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Mar 2019, 22:25

ea'in bioware'e me3'ten sonra yaptırdığı oyunları alanlar başlarına gelenleri hakediyor ya.

edit: hadi andromeda'yı hariç tutalım, onu alanlar bu kadar kör göze parmak şekilde gelmemişti tezgaha.

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Mar 2019, 04:51

Abi bu ağlamaların çoğu nolifer grindçilerden geliyo ama. Günde 1 saat oynayıp çıkan casual player gözüyle bakmak lazım bir de. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Mar 2019, 08:39

o ben oluyorum işte. biraz fakir olduğum için bu aralar trialı oynadım 10 saatlik. oyunun kombatı, uçması kaçması gayet zevkliydi. 10 saat sıkılmadan oynadım. şöyle 100 tl fln olsa direk alırdım. hatta bu gidişle ya exp çıkıp bedava olur zaten ya da indirim gelir alırım oynarım. en çok can sıkan oyuna gir, çık, göreve gir falan bunlar çook uzun sürüyor. bazen o aşırı uzun süren şeyin sonunda oyun kapanıyor falan. endgame falan da pek bilmem, büyük ihtimalle oyunu bitirdiğimde zaten sıkılmış olurdum. bu yüzden bana uygundu ama 300 tl verilecek bir aktivite de değil işte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Mar 2019, 18:19

lir24yo3woo21.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...