Jump to content
Natanyal

Beşiktaş 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

Öne çıkan mesajlar

§ 13 Nis 2019, 19:22

harika galibiyet oldu yalnız 

gs’ye de çok yaradı önlerindeki tüm maçları alsalar şampiyonlar 

ama fb tabi ki yarın yenecek sdfssd gs de içeride bizi yener 

üstten gs ya da başağı altımıza alabilsek yeter bu sene ya şl şart

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2019, 21:28

başağı altına alırsan şampiyonsun zaten, öyle bir dünya yok unut onu sdasfsa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2019, 23:21
3 saat önce, Stringray dedi ki:

harika galibiyet oldu yalnız 

gs’ye de çok yaradı önlerindeki tüm maçları alsalar şampiyonlar 

ama fb tabi ki yarın yenecek sdfssd gs de içeride bizi yener 

üstten gs ya da başağı altımıza alabilsek yeter bu sene ya şl şart

gs yenilirse sezon sonuna kadar geçeriz hatta tt de nile yenebiliriz bu moralle tek şart şaklaban oynamasın caner hata yapmasın

bugün yediğimiz golde yapacağını yaptı caner taçtan yine gol yiyoduk da toparladık. caneri saymassak yine iyidi savunma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Nis 2019, 07:47

Senol hocayi ikna edip takimin basinda tutmalari lazim. Su adamin oynattigi topu oynatabilecek baska td yok orasi kesin. Yerine  su forumdaki atanamamis tdler disinda kimi getirsen su oynanan oyunun onda birini anca oynatabilecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Nis 2019, 13:01

100 tl atılır sanki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Nis 2019, 13:27

zaten çok düşük ki 1.10 ne, şampiyonluk bu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Nis 2019, 13:33

bjk'ye atılır demek istiyorum abi, 1.10 külliyen saçmalık zaten mevduat faizi daha yüksek sdfsafafddsa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 16:31

Hunter > BJK haberleri düşmeye başladı.

Prensipte anlaşılmış diyorlar içeriden bazı kaynaklar. Ben kendi arkadaşlarıma yazdım daha net haber alamadım, bir tanesi daha önce görüşüldü şuan bir şey var mı bilmiyorum dedi. 

En güzel hamle olur. Olmayacaksa ve yerli olacak Okan olsun. Ya da risk alıp Guti'yi bırakacağız ama işte o da kapalı kutu. Ben başarılı olabileceğine inanıyorum da inanmakl olmuyor çoğu zaman 😞

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 16:34

Hunter'a tonla laf eden Besiktasli vardi bakalim. 

Adam TR'nin en iyi teknik direktoru net. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 17:17

gelmez

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 18:04

Olm guti guti diye aglıyodunuz şimdi kapalı kutu mu oldu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 18:11

gutiye niye sans verilsin la besiktasta. gitsin ispanya 2. liginde sans bulsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 18:29

Biz keske FT loopundan cikabilsek de Hunter gibi adamlara yonelebilsek de. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 18:36
24 dakika önce, aquila dedi ki:

gutiye niye sans verilsin la besiktasta. gitsin ispanya 2. liginde sans bulsun.

zidanea real madrid şans veriyosa, Beşiktaş da gutiye verebilir orda bi problem yok. Ama hunter daha garanti tabi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 18:40

abi hunter değil de okan gelse ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 18:52

madrid zidane'a sans verdiyse, gutiye de sans vermesi daha mantikli, besiktasin degil. zaten madrid genc takimindaydi, madrid b takiminin basina gecirsinler, zidane gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 22:40

Guti'yi başa getireceklerdi zaten Zidane sonrasında. Zidane bırakırken en kıdemli yardımcısıydı ama ona güvenmeyip yerine Lopetegui'yi getirdiler. Bunu o dönem Marca falan da yazdı. Sonra hatta başkanları açıkladı düşünmüştük diye Solari sonrasında. Orada şans bulamayacağına inanıp zaten bizim teklife geliyor yardımcı olarak. Kalsa belki Solari yerine onu koyarlardı. 

Ben Guti'yi halen isterim ama olup olmayacağı belirsiz. Öyle ya da böyle teknik direktörlük geçmişi olmayan bir adam ki güven verse zaten RM bir şekilde tutardı. Zidane'da Guti'nin olduğu konumdayken güvenilerek koltuk ona bırakıldı. 

Ben teknik taktik olarak çok övüldüğünü biliyorum, antremanlarda vs. aşırı saygı duyuluyormuş ve çoğu oyuncunun gelişiminde katkısı çok yüksek deniyor ama işte takımın komple başına geçmek farklı bir mevzu. 

BJK'nin TD konusunda tek atımlığı var, her şeyi daha boka sarmadan güne oynayacak bir adam ki burada ligin kurdu olmuş, ligde bir şekilde başarılı olmayı bilen bir adama gitmek daha az risk almak oluyor ki Hunter burada cidden güzel ihtimal.

Mesela Okan vs. Guti desen ben Guti'yi deneyelim diyebilirim. Okan hocayı aşırı beğeniyorum ve Elazığ'da bize yaşattıkları vs. adama hayranım o dönemden beri ki çalıştırdığı bütün takımlarda yaptıkları ortada ama onu takımın başına getirmek belirli bir maliyet + büyük kulüplerde futbolculuk yapmasına rağmen oyuncu yönetiminde başarısız olabilir. Guti, Zidane'nin altında onu da tecrübe etti ve içeriden geliyor ekstra bir maliyeti olmaycak mesela.

Hunter farklı ama işte. Maliyeti de olsa hele son şampiyon hoca olarak gelecek. Düşük maliyetli adamlarla yaptıkları, istedi mi oyunculara kattıkları değer ortada. CV'si ikisinden de iyi ki BJK'yi tekrar başarıya taşıyabilecek bir adam. Şuan onun beyninde bir "Başakcity ile şampiyon olmalıyım" hedefi var ona takıntısı saçma işler yaptırtıyor ama onu da olursa çok rahat kafa ile gelip burada üstüne koyabilir.

O yüzden Avcı benim gözümde en iyi aday. Olmayacaksa guti kalsın. Guti istenmiyorsa Okan Buruk en iyi aday. Konuşulanlar içinden bunları söylüyorum tabii, hepsiyle de görüşüldü biliyorum. Lucescu yemleyen yöneticiler var, istiyorlar harbi harbi gelmesini de ama onları insandan saymıyorum o yüzdne ciddiye de almıyorum o ismi 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nis 2019, 22:47

Ben yine çok uzun yazmaya başladım ya, 2 haftadır işsiz güçsüz oturuyorum full evde birikiyor demek ki akjdfhads

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...