Jump to content
Tim

Paticik Ban Lottery

Öne çıkan mesajlar

§ 20 Tem 2018, 07:27
bizim gibi insanlari uzuyorlar qnq aynen dedigin gibi adaleti yok bu dunyanın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 12:20
Ben de adayim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 12:27
biz yarımada mıyız

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 12:34
ada ben ayrılmak istiyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 12:43
Ben buraya bir iki yazdim.Ban lotterysini bile mi tutturamiyorum. Alin beni disari yaa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 14:12

+-----------+
| author |
+-----------+
| Black-ice |
| Goering |
| Liebe |
+-----------+

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 14:20
Kekbaren

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 14:27
Black-ice

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:01
karabuz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:03
black-ice

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:14
black-ice

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:21
Blackice

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:24
Black ice elbette

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:24
"-"siz black-ice lar sayılmıyor. lütfen...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:35
olm ben bi kere banlandım zaten. ikinci kere de mi banlanabiliyoruz. yapmayın etmeyin ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:40
nasılsa banlanıcam gitmeden quixe sövebilir miyim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:56
karabuz'u tauntlayarak arch enemy'si olmak istemiyorum.

liebe güle güle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 15:59
Black ice pls

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 18:13
liebe'nin başarı hikayesinden çok etkilendim, o yüzden oyum kendisine <3

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 18:57
kurtarıcam galiba

benim de oyum LİEBE'ye.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 18:58
Borlach said:

karabuz'u tauntlayarak arch enemy'si olmak istemiyorum.

liebe güle güle.


abi gel kavga edelim özledim hareket yok forumda artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 19:03
Bokunu cikarttiniz forumun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 19:40
Black-ice said:

kurtarıcam galiba

benim de oyum LİEBE'ye.

OMAE WA MOU SHINDEIRU

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2018, 19:58
ya hadi beyler liebe'ye yüklenelim farketmedi de hala mevzuyu nasılsa. güncel başlıklara fln giremeyince çok sıkılıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...