Jump to content
sanssizsansli

The Witcher (2019) - Netflix

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Oca 2020, 13:43

sen anca abdülhamiti savunursun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2020, 13:51

zaten dizide gösterildiği gibi bir dövüş olmaz full plate kılıç dövüşlerinde, yerinde duran plateli adamı da herkes öldürür, plate coverage %99 bile olsa %100 değil, visor olmak zorunda en azından.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2020, 13:56

Dizideki full plateler kartondandı zaten, kılıçla filan direkt deşiyorlardı. Bayağı komikti Cintra/Nilfgaard savaşı. Normalde full plate'e karşı anca Polearm filan işler, ya da kılıcı eklem yerlerindeki boşluklara filan sokuşturmak lazım işte.

 

edit:

 

ShadowFury tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2020, 13:58

tarihte kimse dövüşürken kılıçlarını birbirine çarptırmamış block için. bunu da tartışın biraz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2020, 14:02

çeligede geç geciyor eu, az biraz import ediyolar dogudan heralde unuttum

demir kılıçla anca adamı devirip yerde çamurda pıçaklarsın işte

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2020, 15:06

en agir macei kullanabilen kazaniyo. bi de karrrrri gibi zirhin aralarina mizrak sokanlar var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 05:31
15 saat önce, ShadowFury dedi ki:

Dizideki full plateler kartondandı zaten, kılıçla filan direkt deşiyorlardı. Bayağı komikti Cintra/Nilfgaard savaşı. Normalde full plate'e karşı anca Polearm filan işler, ya da kılıcı eklem yerlerindeki boşluklara filan sokuşturmak lazım işte.

 

edit:

 

SAVAŞTIN MI DA BİLİYORSUN KARDEŞ?

-Deno- tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 09:22

e doğru demiş. zırhlar geliştikçe kılıçlar rapier'e estoc'a doğru gidiyo. ana silah da mızrakla halderd, kılıç sidearm. ballsack armor'a girmiyorum, didnt happen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 09:32

kilij isimlerini mordağdan aldığın belli oluyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 09:38

mordhuehuehue da müzeden aldığı için np  

5 dakika önce, goldbären dedi ki:

kilij

saw what you did there btw

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 09:40

sıs lan, seni dagger of maiming

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 10:20
57 dakika önce, Cokomantis dedi ki:

e doğru demiş. zırhlar geliştikçe kılıçlar rapier'e estoc'a doğru gidiyo. ana silah da mızrakla halderd, kılıç sidearm. ballsack armor'a girmiyorum, didnt happen.

Bence sen Allah tarafından gönderilmiş bir Mehdisin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 10:26

hangimiz değiliz?

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Oca 2020, 12:23
2 saat önce, Cokomantis dedi ki:

ana silah da mızrak

mordhau'da mızrak aldım ilk defa, yok böyle bi rahatlık. uzaktan sallıyorum block'luyolar, sonra mal oldukları için "bu adam yetiştiğine göre ben sallasam ben de yetişirim" diye boşluğa sallıyolar :3 bi de klasik 1-2 kişiyle kapışan adama alakasız bi yerden saplayıp "noluyo la" diye etrafına bakarken bizimkilerin kesmesi var fdghfs

gelsenize mordhau oynayak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 05:39

Atalım akşam? Sen mızrak al ben normal setup'ım ile geleyim bakalım noluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 12:54

ölüm döğüşü yapmıyorum ya, 1v1'de patatesim zaten. arada feint yediriyorum o kadar. ama alan savunmasında (ve arkadan saplama şerefsizliğinde) çok iyiyim :3

hem zaten bunlar gelip geçici şeyler, hayatta tek gerçek poe <3 (bi de bannerlord eventually)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 14:50

gelcek mi bannerlord şimdi gerçekten hakkaten

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 18:00
On 15.01.2020 at 12:22, Cokomantis dedi ki:

e doğru demiş. zırhlar geliştikçe kılıçlar rapier'e estoc'a doğru gidiyo. ana silah da mızrakla halderd, kılıç sidearm. ballsack armor'a girmiyorum, didnt happen.

İspanyol kılıçları demir/çelik teknikleri ilede ilgili, hafif sağlam kılıç yapmak taşımak en avantajlı şey süvari ve silahşör silahı olarak. 

piyade için ise zaten kılıç pahalı ve yapımı zor bir silah. 17yy dan direk almamak lazım aslında, geç roma ve kavimler göçünün ortamında mızraklı piyade ve taktikleri çok yaygın. Gladius lu formasyon ve taktikler, makiveli yazana kadar unutulmuş avrupada.

zaten celtik ve germenik savaşçıların ana silahı mızrak. Bu hem fakir köylü olmalarından kaynaklanıyor hemde savaşma tarzlarından ileri geliyor ve bu düzen zaman içinde katmanlaşıyor en ileri noktası isviçreli çobanlar ve ana piyade düzenine dönüşüyor. İspanyolar bunları kırmak için kılıç kalkanlı piyadeleri envantere alıyorlar vs. vs. zaten sonra tüfek çağı ve şehir içinde kılıçla gezme modası bitiyor dolayısı ile silahşörlük ve gentlemen aksesuarı olarak kılıç kayboluyor... bu arada celticler ve germenler enli ve büyük kılıçlar yapıyorlar ama bunların hem teknik olarak zaafları var ayrıca kullancılarıda belirli guruplar.

balta yine bir köylü silahı, yapımı basit, kılıca göre daha etkili olabiliyor ve daha az metal istiyor yapımı için. Geniş ağızlı büyük oduncu baltaları zırhsız insan için korkunç olduğu kadar zırhlı insan içide korkutucu silahlar ama kulanım deneyimi olarak mızrağın ötesinde. bunun dışında köylü edevadı olan ezici ve çekici aletlerin silaha devşirmeleri var bunları kullanmak mızrağı kullanmak kadar kolay ve hatta zırha karşı çok etkili olabiliyor...

ee zaten mahmur bir savaşçı savaşa giderken yanına mızrağı ve/veya kılıcı ve ek silah olarak tekelli gürz/balta/çekiç gibi silahların alarak gidiyor...

zaten zırhlı ve kalkanlı bir adama yaya olarak kılıçla saldırmak pek iyi bir fikir değil.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 18:18
On 14.01.2020 at 16:56, ShadowFury dedi ki:

Dizideki full plateler kartondandı zaten, kılıçla filan direkt deşiyorlardı. Bayağı komikti Cintra/Nilfgaard savaşı. Normalde full plate'e karşı anca Polearm filan işler, ya da kılıcı eklem yerlerindeki boşluklara filan sokuşturmak lazım işte.

 

edit:

 

Konu ile alakalı bir cevap değil genel bilgi olarak yazıyorum, çelik kalitesi belirleyici etken burada. Haçlılar zamanın efsanevi şam çeliği hakında kılıçları ve zırhları rahatça kesip/deldiği yazılıyor. Zaten benzeri olarak yukarıdaki videoda katana üzerinden anlatılıyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 18:23
On 14.01.2020 at 15:27, -Deno- dedi ki:

Düzgün bi yer bulursun atarsın kendini. Her meydan savaşında cavalry charge yok ki, LOTR mu tarihteki bütün savaşlar? Bir iki tane de ceset çektin mi üzerine mis. 

 

Aslında mahali tatsızlıkların dışımda meydan muharebesi kıvamında olan bütün  savaşlarda ingiltereden japonyaya mutlaka süvari hücumu vardır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 18:34
On 14.01.2020 at 13:42, -Deno- dedi ki:

Tarihteki meydan savaşlarında falan savaş başlar başlamaz kendini yere atıp ölü numarası yapanlar olmuş mudur lan acaba, en çok bunu merak ediyorum. Savaşı kazanan taraftaysan zaten çaktırmadan kalkarsın sanki savaşta düşmüşsün gibi, kaybeden taraftaysan da en sonda millete kılıç saplamadan önce tüyersen tüyersin, kahramanmış gibi anlatırsın.

Kesin vardır bunu yapan tarihte dfsaf

Şöyle mızraklar var, yerde yatanın veya düşenin üstünden geçerken bi saplıyorsun 🙂

images?q=tbn:ANd9GcSjCNwfjcpFO-LZ27-bla-
 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 19:18
On 13.01.2020 at 01:49, Nekro dedi ki:

Kim bu bilmiyorum ama dogru demis adam. orta cagda kilic tutubilen kadin mi olurmus. Ama fantazi dunyada bunu soylemek sacma tabi.

Ortaçağ ve kılıç özelinde bakarsak, viking dizisinde de gösterdiği gibi akında sıklıkla giden kadınlar var ama kılıç kullanmışlar mıdır bilmiyorum. Japonyada kale ahalisi kadınların silahlandığı var ama onların elinde daha çok naginata var, katana ve kılıç biraz cult objesi gibi...

hristiyan avrupada kadınlar oldukça geri plana itildiği ve tarım ve merkezi devlet yapısı kazandıkları için kadın “kaynağını” savaşçı olarak kullanmıyorlar ama germen kabileler göç ederken sıklıkla savaşan  kadınlar vardı bunun en büyük nedeni şüphesiz ihtiyaçtı ama kadınların “savaşabilecek” kapasitede olmalarıda başka bir etken. Galatların anadolu göçü sırasında kadınların erkekler ile saf tutukları veya türklerin yerleşim yerini korumak için Erkekler savaşa gittikleri sürede genç kızlardan ekipler kurdukları yazılıyor hatta islam öncesi iranın banu lakabı alan kadınlar var. 
 

tabi bunlar ihtiyaç oluşunca başvurulan bir düzen, keyfe keder savaşan kadın vikinglerin akınlarına katılanlar ve iskitlerin  öç almak için savaşan kadınların dışında olan var mı hatırlamıyorum ki bu örneklerde ne kadar keyfidir tartışılır.

zaten kadın savaşlarda harcanmayacak kadar değerli bir “kaynak” , yeterli erkeğin olduğu ortamda kadınların silahla ortada dolaşması pek mantıklı değil ki zaten sırtladıkları işler erkeklerden daha fazla

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 19:45

vidyo çok kötü, vermişler kılıçları amerikan köylüsününe, leş aksanıyla the katæna wins my buck falan diyo. gitsin m16-a17xt4/b2 modelini nitpick'lesin.

gerisine karışmıyorum sdfg

Cokomantis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Oca 2020, 20:21

The rumors are true, a new Witcher story is in the works! The anime film, The Witcher: Nightmare of the Wolf, will take us back to a new threat facing the Continent. Brought to you by the Witcher team @LHissrich and @BeauDeMayo, and Studio Mir the studio behind Legend of Korra. 😛

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Oca 2020, 20:23

oo gay pornosu akar artik👍🏻

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...