Jump to content
applev0dka

Monster Hunter World

Öne çıkan mesajlar

belli basli bazi questler haricinde (arch tempered monsterlar, vs) cogu quest, low level gear ile yapilabiliyor..

guildin durumuna bakariz, gerekirse bastan kurariz.. musait olan aksamlari direkt guildin serverina girer.. questleri erite erite gideriz..

benim de HR 114 olmasi lazim.. greatsword build.. arch tempered farmlamadigim zamanlarda yardimci olurum sizin gorevlere de..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
yapabiliyorsaniz greatest jagras questini kacirmayin.. efsane decoration dusuyor..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
oha öyle böyle değilmiş decolar her drop decoymuş meğer. kırmızılarda kesince düşüyor en az 2 tane.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Light bowgun çok mu zayıf bir silah? Party içinde kendimi etkisiz eleman gibi hissediyoeum. En iyi hasarı canavarın dibine wyernblast yerleştirip onu patlatmakla elde ediyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
hangi lbg ve hangi monster olduğuna bakar o. ama genelde tüm silahlar bribirine yakın total output olarak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bi de lbg nin en büyük olayı bir sürü cc koyabiliyo olması rahat paralyze sleep başta olmak üzere çok yardımın olur cc merkezli oynarsan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
basit setlerden Rathalos seti kastım lbg olarak. yanlış gidiyorum sanırım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
https://www.reddit.com/r/MonsterHunterWorld/comments/a7xijr/pc_behemoth_meta_build_compilation_for_all/
bu pc versionu bu arada.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
pc de multi oyunu nasıl? serverlar ortak mı? Pati nerede oynuyor? Alsam karşılıklı oynayabilir miyiz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Promenader said:

bunu steamden mi alıyoruz direk yoksa daha ucuza gelen yerler var mı ?


Arkada kalmasın :

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
şimdi burası konsol kısmı onun için ayrı da. şuan sanırım en iyisi steam indiriminden. diğer zamanlarda su adını hatırlamadığım wow time falan da satan site vardı.
durmabişi bişi orası. başka da varsa bilmiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
pc bölümü sürünüyor konsol bölümüne geldim o yüzden. Pc konsol aynı serverda oynayabiliyor mu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
pati discorduna yaz görürüz silah konusunda hepsi aslında aşırı farklı bi kaç gözüne çarpanı denemeni tavsiye ederim eline gözüne hoş gelenlerden en kolay noob silahı hangisi diyosan long sword ama

https://www.youtube.com/playlist?list=PLDnRMnDDjAzK3uOpcNSowUGVx4OBpsgya

şu playliste de bakın 1-2 dk lık geyik videolar ama fikir oturtuyo

pc ve konsol ayrı

ha silahı seçtikten sonra da şu playliste gidiyosun bakıyosun herşeyini öğreniyosun silahın 15-10 dk ayırıp

https://www.youtube.com/playlist?list=PLHc2Wj95htvMxZR7dvgYwevupNBy9imiu

akirafes said:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
long sword hiç düşündüğün gibi çıkmayabilir. noob friendly sword and shield öneririm veya dual blades.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
https://www.youtube.com/watch?v=5KqKIr5Wl_o

oha adamlar ne güzel yapmış

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...