Jump to content
Cute

Boşandık

Öne çıkan mesajlar

§ 25 Haz 2019, 10:03

slav olmayan kadın da bakmaz da konu ben değilim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 10:15

keşke biraz yakışıklı olsaydık ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 10:39

Özbek tatar?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 11:19

Tatar iyidir de kilo aldirir.

Bi de bizimkiler sey der tatar kızının ortasi yoktur ya cok çirkindir ya cok guzeldir.

Haklilar da.

Benim elderlara kalsa direk tatarla evlendirecekler zaten kan bozulmasin diye, sanki genetik mucizeyiz de kan bozulmayacak bir de sdf

Nese, evlenmeyin, ben de evlenmeyeyim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 12:02

evlenmeyip napıcaksınız abi ömür boyu?

akıllı mantıklı iş değil evlenmemek.... illa ki bir yerlerde düzgün kadınlar vardır.

olmadı annenize söyleyin size kız baksın. onların bulduğu kızlar iyi olur. anneler iyi seçer.

 

ama asla evlenmeden olmaz. özellikle bir erkek için. zor abi...

ben de istemiyorum evlenmek ama mecbur hissediyorum kendimi bak yaş geldi 27-28

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 12:31

kişisine göre değişir o, benim için de evlilik zor. çok büyük sorumluluk, kaldırabilecek insan var kaldıramayacak insan var.
şahsen ben kaldıramam.
bi de o sorumlulukları yerine getirsen dahi her evlilik yine de mutluluk getirmiyor. bi de işin o tarafı var, kestiremediğin koca bi kısım. ohoo.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 14:46

sene olmuş 2019 hala evlilik lazım deyola

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 15:08

Amma abartmışsınız ya evlilik güzel evlenmek lazım bence de ama en fazla 3 sene, sonra değiştir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 15:23

evliliği şöyle ucundan tecrübe ettirecek bir şey olsa ne güzel olurdu yav. benim de bir yanım o sorumluluğu kaldıramam diyor bir yanım bu hayat tek geçmez diyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Haz 2019, 19:35

iki alamanci dugun videosu izle kendine gelirsin. bir de tek gecmemesi icin evlenmene gerek yok ki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 05:56

cevremde evli olup mutsuz olan kimse yok. bence çevrenizi değiştirin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 06:25

niye ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2019, 22:02

baya duz mantik, cevrende evlenilecek birisi yoksa, cevreni degistir?

sorgulanacagini dusunmemistim yazarken. dikkat ederim bir daha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2019, 00:41
On 26.06.2019 at 08:56, riglous dedi ki:

cevremde evli olup mutsuz olan kimse yok. bence çevrenizi değiştirin.

Çevrende değilim. Evliyim. Mutsuzum. 

Sayılır mıyım?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2019, 08:47
10 saat önce, riglous dedi ki:

baya duz mantik, cevrende evlenilecek birisi yoksa, cevreni degistir?

sorgulanacagini dusunmemistim yazarken. dikkat ederim bir daha

öyle demedin.

çevrende evli olup mutsuz olan yokmuş, çevrenizi değiştirin dedin

evli mutsuz olan çevremizi niye değiştirelim dedim ben de.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2019, 10:17

evli olup mutlu olan yok gibi algiladim mesajlari okuyunca. ya da oyle yanlis bir cikarim yapmis da olabilirim. ki yanlis bile olsa, genel olarak mutsuz olan insanlarin tecihleri mutsuz kalmaksa zaten uzaklasmak iyi olabilir. seni de mutsuz eder bu, bir noktadan sonra.

Evlilik kotu zor sikici ve mutsuzluk getiren bir durum degil, bence.

@Aceace, sayamiyorum. Bosan abi, niye kasiyosun? Yok bosanmayacaksan da problemleri cozmeyi deniyorsunuzdur illaki ama belli ki asamiyormussunuz. Yazsana belki cozmus birileri yardimci olur. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Ağu 2019, 01:49

Ekimin ilk haftası güncelleme yapacağım. 😉😱

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2019, 16:46

Nafaka vermeden bosanmak paha biçilemez. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2019, 16:52
On 25.06.2019 at 15:02, escape dedi ki:

evlenmeyip napıcaksınız abi ömür boyu?

akıllı mantıklı iş değil evlenmemek.... illa ki bir yerlerde düzgün kadınlar vardır.

olmadı annenize söyleyin size kız baksın. onların bulduğu kızlar iyi olur. anneler iyi seçer.

 

ama asla evlenmeden olmaz. özellikle bir erkek için. zor abi...

ben de istemiyorum evlenmek ama mecbur hissediyorum kendimi bak yaş geldi 27-28

belli ki sen biraz çomarsın kardeş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2019, 16:54

evleniyimde evi kari cekip cevirsin, 28 yasinda hala annemin evimi duzenlemesi gururumu incitiyor...

turk erkegi genelde zaten annelik yapicak kadin ariyor kendine heh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2019, 16:57
On 16.08.2019 at 04:49, Cute dedi ki:

Ekimin ilk haftası güncelleme yapacağım. 😉😱

wtf???

niye lan? yapsaba olm güncellemeni.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2019, 17:03

dava görülmeden yazmak jinxlemek istememiş sanırım. belli ki dava ekimde, olmazsa...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2019, 21:57
On 29.06.2019 at 13:17, riglous dedi ki:

Evlilik kotu zor sikici ve mutsuzluk getiren bir durum degil, bence.

kadınların beklentilerini / isteklerini karşılayabildiğin sürece evet, bazen insanın işleri ters gidebilir ama her kadın o kadar anlayışlı / destekleyen birisi olmayabiliyor. maddi durumu bozulunca ayrılan kadın da gördük, kanser hastası eşini aldatan erkek de. işin kötüsü, insalar gerçekten tanımadan evleniyor. e sonrasında da evin içerisindeki denge öyle bir bozuluyor ki, ya erkek eziliyor ya da malum kadına karşı şiddet. (feministler istediğini desin ama erkeğin evde birazcık daha baskın olması gerekiyor, kadın daha çok kazanabilir ama hep üstte kalamaz yoksa o evlilik biter)

bence evliliği kendi tecrübelerinize göre genellemeyin, evlenmek-boşanmak artık hayatın bir parçası, sadece gereksiz katlanılan bir yükümlülük gibi geliyor bana. 200-250k tl sadece düğündü çeyizdi zart zurt para harcayamacağım yani, zaten evleneceğim kadın da böyle bir istekle gelmeyen birisi olsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2019, 22:05
5 dakika önce, Allure- dedi ki:

200-250k tl sadece düğündü çeyizdi zart zurt para harcayamacağım yani, zaten evleneceğim kadın da böyle bir istekle gelmeyen birisi olsun.

 

valla ya, böyle gelip "ama bi kere evleniyoruz, büyük gün" falan geyiği yaparsa büyük konuşmayayım ama tekmeyi basarım heralde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...