Jump to content
Darksun

Battle for Azeroth Ana Konu

Öne çıkan mesajlar

§ 03 Şub 2019, 17:34
20 tane velet grup kurdu diye wm kapanmaz
yalniz tam sokak kopegi mantigi var quest yapiyorum 1 alliance var hareket yok
2 tane oluyorlar bisi yok sayi ne zaman 3-4 oluyor bi saattir yanimda duran adam chargeliyor sdfsdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 18:19
kapattım gitti hiç uğraşamam. 20 tane velet grup kurdu diye de değil zaten bugün karşıda öyle bi görev olduğunu öğrenince sinirlendim de kapattım.
4 tane sikindirik görev için ne aptal gibi zaman kaybetmenin ne de adamlara istediklerini vermenin lüzumu yok. bizim aldığımız 370ilvl yani.
keşke herkes kapatsa da blizz göt olsa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 18:25
hani bi de bunu horde'un hak etmediği ama ihtiyacı olan bir kahraman olarak söylüyorum sdfs. wqları bile resto olarak yaparım ihtiyacı olana heal yetiştiririm ama şöyle bi durumda zaman kaybetmek gerçekten beni bile aşan bi aptallık seviyesi. kapatın geçin. ağızlarını kırmak istiyosanız custom grup kurun ama horde'da böyle şeyleri çok ipleyen de yok yani biraz zor adam toplarsınız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 18:55
World pvp zoraki yaptırılmaya çalışılınca öyle oluyor. Horde fazla %10 bonus değmez diye alliance kapatıyordu bonuslarını artırıp beleş item verdiler bu sefer adamlar quest için grupla kuşçu ve tortollan questi başı farmlamaya başladı. Şimdi de horde olarak değmiyor. Aynı questi iki tarafa verse bu sefer iki taraf grupla bunları farmlayacak yine mantıklı bir pvp dönmeyecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 05:38
invasionlarda cok egleniyorum ben sayi denk olunca. O yuzden wm kapatmam.
Wq’de ya o questi atliyorum ya da wqt’dan baska servera geciyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 08:07
-Deno- said:

Pati'den aktif guild var mı Horde/Alliance, baya düzenli raid yapan falan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 17:59
method'un trylar zevkli olmaya başlamış. %13.6 görmüşler. reset öncesi kesemezler gerçi sanmıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 20:47
reset görmez gibi ya hepsi yoruldu bi an once kesip uyumanin derdindeler gibi :d
https://clips.twitch.tv/BeautifulProudCamelKappaWealth

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 21:34
çok acayip mekanikleri var, elemanteli kesmeye giderken duvara bl açıyorlar, içeriden nathanosu çıkarıyorlar, o ara biri gidip jainaya interrupt atıyor eğer dışarı çıktıklarında raidden herhangi birinin üstünde bl buffu varsa jaina ice block açıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 21:36
guild dağıtır bu boss

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 06:19
tunch said:

guild dağıtır bu boss


Sen başlarsan ben de başlarım ha.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 10:32
Jaina için legion da bile böyle saglam fight yoktu diyor adamlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 10:39
lich king tier yapmislar valla heroic kestik zorlamadi da mythic bambaska bi level biz mythice gelene kadar raid ilvl430 falan olur zaten sagga

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 10:40
-Deno- said:

tunch said:

guild dağıtır bu boss


Sen başlarsan ben de başlarım ha.



ben ara ara oynuyorum da, BFA hakaten kötü. 8.2 görmek lazım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 13:45
limitin rastakhan figtını izledim adam sp ile top dps yapıo hani rezaletti sp buffladılarmı ne oldu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 14:51
Bu tier bütün multidot rangeler iyi.

Warlock lar spler ve boomkinler uçuyor loglarda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 15:09
Ben oyunu bırakınca buff'lanmıştır sdfljsdgsdh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 16:14
warlocklar güçlüydü zaten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 17:19
Aha kesti method

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 17:30
helal ya adamlar cayır cayır kesiyo valla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 17:37
Helal heriflere. O kadar US guildleri bilendi, önde başladı vs. Reset gelmeden GG.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 17:41
canlı yayın yapıyorlar bi de, taktiklerini falan da saklamıyorlar gg.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 18:12
josh bi de şu an her şeyi anlatıyor.

duvarda bl niye kullandıklarını, duvardan sonra jaina'ya dönerken henüz bitmemiş bl'ları elle sildiklerini, 1 tankın niye bilerek ölmesine izin verdikleri vs vs.

izlerken anlayamayacağımız her şeyi anlattı adam :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 19:12
neymiş olaylar veya link varsa atabilir misin merak ettim?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...