Jump to content
Darksun

WoW Classic Ana Konu

Öne çıkan mesajlar

§ 18 Kas 2019, 10:43

As implied by the name, a Dishonorable Kill occurs when a player kills a "civilian" NPC; these are NPCs of the enemy faction that have a Civilian tag and can normally be found in leveling areas around the game.

If you kill a Civilian NPC, you will lose points in the Honor system and, if you continue to do it, you can receive even greater penalties, such as completely losing a rank.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Kas 2019, 11:24

flightmaster kesip lowbie farmlamayin diyo iste 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Kas 2019, 12:42

Adam gibi oynayın demişler özetle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Kas 2019, 13:15

adam gibi oynamasını biliozda raidden biri gidip guard kesince 1 kill aldık sanırım ilk hafta olduğu için önemli değil ama ben yinede matematiğini merak ettim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Kas 2019, 16:44

Guardlar DK degil, vendor falan kesmiceksin. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 06:42

 /facepalm şu postu atmak için efor sarfetmişsin, civil yazayım derken guard yazmışım typo fix için sağol. Hazır matematiğide açıklasaydın daha çok yardımcı olurdun.

sleepingdeath tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 07:14

P A R A M P A R Ç A   E T E R N A L

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 08:01

Phase 3'ü acilen getirmeleri lazım, ya da en azından battleground'ları. İnanılmaz bir shitstorm dönüyor bütün forumlarda haklı olarak, millet isyan ediyor level ya da alt kasamıyoruz diye. Bizim guild'da da geçici bırakanlar oldu, adam PvP yapmak istemese bile nereye giderse gitsin ambush'layan birileri var, çoğu zaman da güme giden Alliance tarafı oluyor tabi.

Tabi ne diye PvP'de açtın o zaman diye de soruyor millet birbirine, ama kimse bu derecede world PvP döneceğini beklemiyordu bence. Belli zone'larda olur diye düşünülüyordu muhtemelen.

Kasım sonuna kadar WG ve AV gelmezse sıçar Classic.

-Deno- tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 08:16

Horde tarafı için de aynı abi.

Zonelar belli sürede el değiştiriyor. Atıyorum, Thorium Point'i Horde aldıysa Alliance aşağıda Blackrock'ı biçiyor, Blackrock giderse Horde da Steppes'e geçip Ally'a biniyor vs. Böyle bir kısır döngü.

Dün sabaha karşı Burning Steppes'de Rich Thorium farmlarken üzerimden 6-7 kişilik Alliance grubu geçti engineering helmlerle vs dolanıyor adamlar. İkinci kere de ölünce eh diyip uyumaya gittim mesela ki o dakika /who dan bakınca benden başka sadece 1 tane level kasan lowbie Horde vardı. Level kasanlara gerçekten geçmiş olsun.

Bir de 2005 ile farkı şu; o gün daha honor point vs yoktu veya yeni gelmişti millet neyin nasıl kasıldığından bir haberdi ve belli zonelarda bu iş dönüyordu. Şimdi bütün millet manyak gibi 'grind' peşinde sdf.

Bence AV'yi falan P3'den scraplayıp öne alırlar tıpkı Dire Maul gibi. Hayır onu da geçtim serverlar da sıkıntı yaşıyor prime time'da.

pattisliborek tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 10:05

bi de dönen pvp eğlenceli de değil ki. çıktığından beri erekte olarak oynadığım oyundan zerre zevk almıyorum p2 başladığından beri.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 10:17

Dire Maul gibi gelmesi gerekiyor BG'lerin, ben de öyle düşünüyorum. Öne almaları lazım yani. Öne alsalar bile anında kesilmeyecektir bence world PvP, ama %70-80 azalır kısa sürede.

Hayır bir de insanlar şu an 2000-3000 HK'sının olmasının çok da bir değeri olmadığını kavrayamıyor. Giriyor bir raid grubuna, dakikada 2 - 3 tane HK geliyor zaten en azından. Ama puan olarak büyük bir karşılığı yok o şekilde gelen HK'nın, yukarıda attığım video da bunu anlatıyor zaten.

Bir de kesinlikle karakter yaratırken server'lar için faction restriction gelmeli ya. Atıyorum %55 vs %45 gibi bir denge olmalı iki faction arasında, bu denge bozuluyorsa kalabalık olan tarafta karakter açılamamalı. Whining değil yani bu, açık ara Horde sevdalısı Classic'deki insanlar, ve P2 gibi bir dönemde hepten çekilmez oluyor Alliance tarafı için bu. Bizim server 60'a 40 lan. Capitallar dışında gittiğin her yerde biri bitiyor dibinde. Böyle de PvP olmasın yani arkadaş.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 10:19

klasik klasik heuehueeh modundaydiniz aglamayin alin size gercek classic experience.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 10:24

Arkadaşım ağlayacaktıysanız PvP serverında açmayacaktınız. Aradan geçmiş 15 yıl hala üweeeee bu ne ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 10:28

Daha world bosslar gelecek, bu ne ki

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 10:46

Gelmedi mi world boss'lar? Bakmadım ben de P2'de geliyordu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 12:14
1 saat önce, -Deno- dedi ki:

Gelmedi mi world boss'lar? Bakmadım ben de P2'de geliyordu?

Geldi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 12:26

Kazzak inşallah Stormwind'e pullanamıyordur sdfs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 12:26

Kazzaklara gelmeyek

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 14:50

Değişiklik yok diye biliyorum ama merak etme getiremezler Stormwinde. Gelene kadar honor için allylar bin kere öldürür getirenleri :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 16:00

Göz yaşları sel olmuş yine :D Phase 2 geldiğinden beri oyundan zevk almadığım kadar zevk alıyorum. Her haritada insanlar var en azından.  

Sorun casual insanların HOBAAA PVP falan diyip sağda solda gezmesi. 2 haftaya gider onlar düzgün PvP ler döner. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Kas 2019, 18:39

Oeff Searing Gorge - Ubrs balkon arası corpse runlar tadından yenmiyor. Kuştan indin mi bi hoşgeldin heyeti karşılıyor, 8 - 10 corpse rundan sonra balkonda güle güle heyeti gönderiyor. Bir UBRS run  minimum 30 dk rotarlı başlıyor.

Diğer yandan serverların balance bozukluğu dışında bizim allylerde Pvp konusunda bi kabiliyetsizlik var. Hani 1vs1 de falan iyilerdir bilemem toplu hareket etme konusunda hordeler, allylerden 1 gömlek daha iyi gibi.

sinera tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Kas 2019, 06:33

Spy addonu sagolun hain kurtlara yem olmuyoruz. Kargathla thorium arasındaki boğazda soteye yatan birilerini invis potla aralarına girip kesmek gibi güzellikler sayesinde mümkün oluyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Kas 2019, 07:53

Mis gibi normal serverdayım kafam rahat valla. Çekemem öyle sokakta yürürken PvP falan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2019, 05:41

Biraz geç olsa da hadi neyse.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...