Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Divinity: Original Sin 2


Cokomantis

Öne çıkan mesajlar

Crafting'in işe yaradığı yerleri de belirtelim:

-Çerçeveli Giant gemler
-Vendor'da olmayan kitaplar: Bütün cross-school kitaplar veya Tornado scroll'u yapıp Tornado Spellbook'a çevirmek vs.
-Silah'a poison, botlara nail enchantı
-Five-Star Diner kullananlar için food(1 AP'ye %30 heal
-Resist, AP düşürme, Healh tarzı potionlar
-Grenade ve Arrowlar

Hani gidip random legendary item basamıyorsun belki ama zaten oyunda yeterince item kaynağı mevcut.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bright yazdığını yeni gordumde oyunda en çok vuran şey blood summoner incarnate, crossbow huntsman skilleri necromency buyuleri. Oyunun sonunda dank etti.

Elemental buyuler yalan.

Cc yok oyunda armoru indirsiğine nukeluyorsun. Matematik sonuç olarak...

Apotesisde lone wolf skilli 2 kişi lone wolf 4 kişilik partiden daha çok vurmasıda içler acısı bir durum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Blood Incarnate öyle çok falan vurmuyor, Summoning'in çıkabileceği yer sınırlı. Source'lu Blood Infusion tarzı birşey de yok, source spell'i atamıyor.

Incarnate'lerden en çok vuran Necrofire Infused olan, Epidemic of Fire atabildiği için.

En çok vuran spell source elemental olanlar: Pyroclastic Eruption, Epidemic of Fire, Meteor Storm. Apotheosis + Haste + Huntsman'dan gelen yükseklik buffıyla 2 school'dan temiz 3 büyük spell atabiliyorsun 3 turn boyunca(tercihen geo/fire), zaten combat da bitiyor büyük oranda o noktadan sonra. Bitmezse Skin Graft basıp aynı spelleri atmaya devam edebilirsin. Elemental Affinity alırsan atılan spell sayısı da 1-2 artacaktır.

Ranger çok vuruyor, özellikle Arrow Storm iyi. İdeal şartlarda Flesh Sacrifice + Adrenaline + Haste(ilk turn başka karakterden alıp) + Executioner AP'si de alarak 10 AP oynayabilirsin. İkinci turn 3 AP'yle başlar, 2 AP'ye Skin Graft bastıktan sonra gene Adrenaline + Flesh Sacrifice + Executioner'la 6 AP oynarsın.
Bunun benzeri gene Apotheosis'le de yapılıyor mage'ler için ama Elemental Affinity + The Pawn kullanmak daha iyi olacaktır.

CC de kullanmayı bilene: resistlerine ve armor miktarlarına göre hepsinin armoru farklı hızlarda inebiliyor. Armor'u indirdiğini dotlayıp, cc'leyip target değiştirebilirsin. Chicken Claw yemeyen boss yok oyunda.

Necromancy hiçbir şey vurmuyor. 2 puan verip Necro + Living Armor kombosu hariç pek bir anlamı yok.

2H Warr, Ranger, Summoner, Fire/Geo Mage party'sinden fazla vuran 2'li Lone Wolf build'i mümkün değil. Son gameplay'de Ranger'ı bıraktım zaten çok OP diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Blood incarnate llvl 20 de duz 1k vuruyor buyusu 2k resist felanda yok. Necronun diğer summınları daha feci patlayan 6k vuruyor. Orumcek 1.2k ne vuruyor. Mobun0 veya eksi resisti yoksa bloodu gecemiyorlar. Tauntta cabası olayın. Armoru inene atıyorsun.

Lone wolfda 1 turnde 100k dan fazla vuran var ne diyon. Aman diyim :)

Ayrıca telekisis ile her şeye one shot çekiliyor. En iyi build oyunda ki...

Armoru ineni olduruyoraun neden cc atıyım ki anlamadım? Cc vurmaya basladığına attığında bir anlamı oluyor.

Elementallar kotu friendly fire var...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

CC atamıyorsun LW'la çünkü AP'n yetmiyor, mecburen pleb gibi tanklayıp Necro'yla lifedrain yapıyorsun.

100k'yı Ranger'la vurursun normal party'de de, LW'a gerek yok.

Pyroclastic Eruption ve Epidemic of Fire'ın Friendly Fire'ı yok. Meteor Storm'un da içine gireceksen ya Flaming Skin basarsın ya da ölmeyecek karakteri sokarsın. Bütün AoE speller için de geçerli benzerleri. Bir zahmet kendi adamını öldürme spell atarken.

Lone Wolf kendi kendini gimplemekten başka birşey değil. AP çok azaldığı için combat uzadıkça uzuyor. CC yememek için summon çıkarman gerekiyor. Heal için lifedrain peşinde koşuyorsun. Normalin yarısı kadar Civil Ability oluyor vs.

Honor Mode/Lone Wolf oynarsın atraksiyon arıyorsan da Lone Wolf oyunu zorlaştırmaktan öteye gitmez. Tactician altı seviyelerde HP debuff'ı olmadığı için oyun kolaylaşıyordur belki 4 yerine 2 karakter yönetildiği, karakter yönetimi hakkında pek bilgi sahip olunmadığı, 0 cons'la sabaha kadar dayak yiyip ölmediği için karakterler ama Tactician itibariyle bir anlamı yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lone Wolf'da %100 ciritk ile oynadığın için moblar ne olursa olsun löp diye ölüyor. 4 kişilik partide böyle bir lüksün yok wits'e abanıp 100% cirit kasayım. Sansa çok mob varsa belki vurursun 4 kişilik partide.
Lone Wolf'da summoner olmaz çok acı çekersin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben şahsen oynamadım ama Reddit'teki genel kanı 90% lonewolfun daha iyi ve bariz OP yönündeydi.

Ayrıca 4-man party'deki karakterlerim oyun sonunda 80-85% crit ve 90-100 main attribute civarlarındaydı, peace of mind ile cap crit. Crit için lonewolf'a gerek yok, chc veren weapon ve 3slot amulet kullansan dünya kadar crit veriyor. Arx'teki gizli unique itemler dünya kadar stat veriyor. Gerçi ben 2 tane 3 slot güzel amulet bulabilmiştim, 4 tane var mı emin değilim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun sonunda magical/physical damage farkı çok artıyor o konuda bende sıkıntı yasamistim.

2H warrior, dualwield rouge, ranger ve mage party ile oynadım. Oyun ortalarında falan mobların bazılarının magic armor u olmuyor yada cok az oluyor. O sıralar spell damage ise yariyor baya mage ile vurdugun. Ama oyun sonlarında 6-7k magic armor u var her karakterin. en az 2 turn de indirebiliyorsun. O yuzden damage yapmak yerine hunstman yada scoundrel karakteri bufflamayi tercih ediyordum hep. Zaten ranger ballistic shot la armoru siliyor direk. Rouge da aynı sekilde adrenalini bas gec arkasına, dagger drawn at ölüyor direk. Ama act 3 de falan cok iyiydi. Epidemic of fire atıp magic armor siliyordum. Rogue la medusa head basip aralarına dalıyordum sonra. Act 4 de yapılmıyor tek mage le.

Ranger baya iyi ama harbiden. İstedigi damage type i secebilmesi cok op. Knockdown, charming falan da atabiliyor. Huntsman da relocate var heal var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kami said:

Ben şahsen oynamadım ama Reddit'teki genel kanı 90% lonewolfun daha iyi ve bariz OP yönündeydi.

Ayrıca 4-man party'deki karakterlerim oyun sonunda 80-85% crit ve 90-100 main attribute civarlarındaydı, peace of mind ile cap crit. Crit için lonewolf'a gerek yok, chc veren weapon ve 3slot amulet kullansan dünya kadar crit veriyor. Arx'teki gizli unique itemler dünya kadar stat veriyor. Gerçi ben 2 tane 3 slot güzel amulet bulabilmiştim, 4 tane var mı emin değilim.


İtemların çoğuna nerf geldi diye biliyorum. Ben hiç bulamadım mesela o yüzden. Nerften sonra açtığın oyunlarda itemlar değişiyormuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 soketlileri kaldırdılar çok OP diye. Max. 1 soket olması lazım artık.

100% crit çok anlamsız, 50'nin üzeri kayıp stat hatta.

Magic armor'un artışında bir sıkıntı yok. Resist' i yüksek adama zaten istesen de vuramıyorsun. DoTlamanın da 1-2 spell hariç çok anlamı yok.

Ranger'ın esnek bir yanı yok, magical çok daha az vuracaktır. Esnek DPS summoner, her türlü damage'a anında değişebildiği için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 4 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...
baktim bu oyun hala oteki divinity topicinde konusuluyor.. bir up'layim dedim..

hem bu, hem ilk oyun hayatimda oynadigim en iyi coop tecrubelerinden birini sundu.. 2. oyunda daha chapter 4'e geldik ama ne kadar keyifliymis yahu..

ilk oyunla karsilastirdigimda sadece karakterler arasi dialog secimlerinin trait olarak geri donusu olmamasi hosuma gitmedi.. oysa ilk oyunda guzel bir eklentiydi bence.. niye koymamislar acaba..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O traitler çok güçlü olduğundan içimizdeki powerplayerı baya zorluyordu. Oyuncuyu, dialog seçimlerini karaktere ya da bonuslara göre yapma ikileminden kurtarabilmek için vazgeçtiler. Rpgci dediğin en kötü borderline otizmden mağdur olduğu için cidden zor bi durum, yea git o bonusları almayıver demekle olmuyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...