Jump to content
sipeyskeyk

Golf 2. el

Öne çıkan mesajlar

§ 15 Ağu 2017, 14:57
Alfa?

http://www.dod.com.tr/arac-detay/Alfa%20Romeo/GIULIETTA/175500526

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ağu 2017, 15:04
adam izmir trafiğinde diye biliyorum ben ama.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Ağu 2017, 21:12
sipeyskeyk said:

Alfa?

http://www.dod.com.tr/arac-detay/Alfa%20Romeo/GIULIETTA/175500526


boyanan parçası neymiş bir sor istersen, 1-2 de inerlerse fiyatı iyiymiş. ama bit yeniği olabilir.

bunların benzinlileri de fena değil, 10-15bin km geçmiyorsan biraz daha uyguna bulabilirsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Ağu 2017, 21:39
sipeyskeyk said:

Alfa?

http://www.dod.com.tr/arac-detay/Alfa%20Romeo/GIULIETTA/175500526


az yakar güzel kaçar fiyatı normal boya neredeymiş öğren sıkıntılı değilse fiyatı fena değil 62 gibi bağlarsın zaten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Ağu 2017, 22:07
60 bandina guzel araclar var.

astra, focus, auris bakabilirsin dizel modelde bulabilirsin ama 2013 model olur genelde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Ağu 2017, 23:37
bugunlerde bunun dolusu var seli var..istanbulda neresinden bakarsan bak birkac 100k ustunde arac zarar gormustur..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Ağu 2017, 06:37
Valla çok sıkıldım araba bulamamaktan. Bu arabalara, bu paralar gerçekten enteresan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Ağu 2017, 18:19
Bunu beğendim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-net-car-dan-2009-boyasiz-b150-tam-dolu-90.000km-470510900/detay

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Ağu 2017, 19:00
sipeyskeyk said:

O zaman önerin ne olabilir. Limit 60k, düz otomatik falan farketmez, 2013-2014+ bir hatchback.


al dizel clio geç 17

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Ağu 2017, 19:03
focus 2014 style dizel

otomatik parkı bilem var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Ağu 2017, 19:28
Lectre said:

sipeyskeyk said:

O zaman önerin ne olabilir. Limit 60k, düz otomatik falan farketmez, 2013-2014+ bir hatchback.


al dizel clio geç 17
reno hiç sevmiyorum ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Eyl 2017, 17:09
Pordakal said:

yokuş kalkış desteği bile yok diyo sahibinden özellik ticklerinde, belki görmemiş/unutmuş olabilirler, ama harbiden yoksa yazık derim.


var var auto hold.
unutmuş tiklemeyi

aynı aracı 4 yıldır kullanıyorum üzmedi. fiyat da 60kya çekilirse iyi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...