Jump to content
kizillelma

Fenerbahçe 2017-2018 Sezonu Genel Tartışma

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Şub 2018, 21:34
Şu başakcityi yenen her takımı destekliyorum. fenerbahçe benim için en az GS ve BJK kadar bir şey ifade etmiyor ama Başakşehiri yendilermi seviyorum bu takımları.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Şub 2018, 21:52
DarKRideR said:


ha bu adam sen varken alındı, niye aldırdı o zaman denirse de hocalara bir şey söylemeden yapılan yönetim transferlerinden işte. yapacak bir şey yok.


Aykut Kocamana gömmek için söylemiyorum ama 10 senedir falan istiyordu Valbuenayı. En sonunda aldırdı sistemine uymadığını görünce daha çok uyuz oldu :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Şub 2018, 00:07

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Şub 2018, 09:22
dreagloth said:

sen hangi takımlıydın?

GS

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Şub 2018, 09:37
Net şekilde daha iyiydi fener. Kimse hakkını yemesin, bş ye de kızamıyorum, bş yi bş yapan iskeletin en önemli 2 adamı emre ve mossoro. Okadar belli oldu ki eksiklikleri. Yine de fener çok net galip geldi hani şans / hakem vs tüm faktörleri kendisi sildi attı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Şub 2018, 12:59
Trabzon'dan 1, Başakcity'den 3 puan çıktı deplasmanda. BJK'ye de yenilmezlerse kağıt üstünde favori olurlar ama Fener zaten genelde lig sonuncusuna falan içerde puan kaybettiği için fikstür ezberine giremiyor insan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Şub 2018, 13:03
fenerin favori olmasının engeli rakipleri, fikstürü falan değil kendi oyunu.

son 2 haftaya kadar çok kötü futbol oynuyordu fener, gençler maçı ile yükselişte oyun olarak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Şub 2018, 18:00
Lig başlarken favorim fenerdi ama şimdi zor. İbb bi iki maç puan kaybederse gs alır götürür gibi duruyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 15:12
aykutun evlatlığı dirar ilk 11'de değil çok ilginç

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 16:30
Az ofsayt gibi bu gol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 16:31
giuliano akıyo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 16:31
gol ofsayt bence de ama fener alanyaya bi 5 atar bunlar nası savunma hataları.

e oha bu da yarım metre ofsayt degil. yan hakemler maca gelmemis bugun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 16:55
bizim savunmanın da farkı yok ki, kameni 2-3 tane net pozisyon kurtardı 2-2 olabilirdi maç.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 17:15
gol gibi bilemedim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 17:22
Bizim golü de vermedi ödeştik derken penaltı oldu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 17:30
geç de olsa hatasından dönen, o süreçte de bir ton şey deneyen adamları seviyorum. zor ama keşke aykut'un fener'i şampiyon olsa. kişilik olarak zerre sevmem, şenor'un fener versiyonu direkt kişilik olarak ama en azından onun kadar bağnaz bir cehalet çeşmesi değil.

şu takımın son 1 aydaki değişimi bile bir şekilde ödülü hak ediyor bu ülkede. gençlerbirliği ile pozitif ilerleyen tek takımlar şuan tahminen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Şub 2018, 17:59
ez 3-0

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Şub 2018, 17:05
DarKRideR said:

geç de olsa hatasından dönen, o süreçte de bir ton şey deneyen adamları seviyorum. zor ama keşke aykut'un fener'i şampiyon olsa. kişilik olarak zerre sevmem, şenor'un fener versiyonu direkt kişilik olarak ama en azından onun kadar bağnaz bir cehalet çeşmesi değil.

şu takımın son 1 aydaki değişimi bile bir şekilde ödülü hak ediyor bu ülkede. gençlerbirliği ile pozitif ilerleyen tek takımlar şuan tahminen.


abicim çirkef çingene şenolun kişiligi ile aykuta aynı demek cok talihsiz olmuş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Şub 2018, 18:25
aykut çok mu farklı hacı, iki yüzlü yavşağın teki. adamın açıklamaları direkt karaktersizlik üzerine kurulu misal. şenor en azından çingene gibi ağlıyor sadece, aykut art niyetli karaktersizin teki. oyuncularla olan muhabbetleri bile ortaya çıkıyor sürekli bu adamın altında yine iyi oynuyor o çocuklar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Şub 2018, 19:02
şenor dümdüz saf trabzon insanı aklına geleni söyler sinirlenince azarlar ağzından çıkanı kulağı duymaz, ne varsa dilinde saçma sapan hiç olmayacak şeyler bekler gereksiz tartışma yaratır devamlı

aykut sinsi ağlağın teki, 2 hafta önce şampiyon olmamız imkansız bu hakemlerle diyen herif ofsayttan gol attıktan sonra hakemlerin hataları başımızın üzerine diyor gram utanmadan, her röportajın en sonunda da 3 temmuz da deyiverir alakasızca

karşılaştıracak bir durum yok yani ikisinin de ne olduğu belli

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Şub 2018, 00:17
Fikoboys dan karakter analizleri...

Aykut gibi enteresan bir tiple Şenol gibi sıradan birini ancak bu kafa kıyaslar zaten. Bir yanda Phil Jackson seviyesinde akıl oyunları, öte tarafta en büyük silahı Fener maçlarına bordo mavi gelmek olan bir zeka.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Şub 2018, 01:34
dhoward said:

.....
Bir yanda Phil Jackson seviyesinde akıl oyunları
.....






Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Şub 2018, 09:32
Fener heralde en az gol pozisyonu üreten ama en çok golle sonuçlandıran takımdır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Mar 2018, 16:36
LEL 2 oldu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Mar 2018, 16:43
"işte bunlar hep beşiktaş maçındaki hakem aktivitelerinden dolayı oluyor."

maç sonu açıklamasından asdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...