Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tekken 7


Cokomantis

Öne çıkan mesajlar

dayanamayıp aldım, şaşırmadım (tu) wot'lu geldim ama sadece hikayeli konulu kısımlarla ilgili:


tekken sevdiğim için bazır güzür oynuyorum. beğendim, akıyor vs oraları geçiyorum.

story mode bir garip olmuş. hikaye güzel (gibi duruyor daha bitirmedim) ama pacing mi denir kurgu mu denir, olmamış baya. hop heihachi gitsin italyanın mekanı bassın, hop ordan violet gelsin öbür mekanı bassın hop ordan akuma'ya geçsin, arada bi gazeteci var mr. plot exposition falan. bi de business man karateci nedir ulan deli misiniz. 1 değil 2 tane koymuşlar bir de. karate üstüne kurtlar vadisi gibi hareketler dfsgsfds nabıyonuz ya.

injustis 2 ve son mk'yı oynayamadım ama mk9 ve injustice 1'e bakarak söylüyorum netherrealm net 2.5 kat falan daha iyi yapıyor story mode'u. mk9'da


"gelecekten gelen mesaj dolayısıyla alternatif timeline oluşdu" ayağına


hayvan gibi hikayeyi baştan yedirmişlerdi (25 yıllık seriyi retcon'laya retcon'laya). bütün karakterleri de oynuyorduk. injustice 1 ve mk9'u tekrar kurup en yatış modda story için bir daha oynayasım geldi sırf şunla sıcağı sıcağına kıyaslayıp daha çok vurayım diye :D

burda story'de bütün karakterler yok. olanlarda da dan dun gidildiği için "kim lan bu. ne biçim saç. tipe bak." diye umut sarıkaya normal adamı gibi izlerken intikamlı gazeteci "when i learnt that lars was bla bla" diye anlatıyor. çok iyi umursadım teşekkür ederim :m

arcade'i bitirip character ending olayı görme de yok. story mode'da ilerledikçe açılan bi mod daha var character story falan bişey. eskiden arcade'de olan "döv döv döv, boss'u döv, gerçek boss'u (ve 2. fazını) döv, al sana vidyo <3" modu gibi. yine al sana vidyo diye bitiyor da tek dövüş oynuyoruz sadece. kimler baş düşman, kim kimin liseden arkadaşı falan hızlıca öğrenmek için daha iyi de eskiden 10 kişi dövüp aldığını şimdi 1 kişi dövüp alıyorsun. aynı tadı vermiyor.

bir de bir dövüş oyunu serisi klasiği olan ölüp ölüp aslında ölmeme olayı da mk'ya daha rahat gidiyor bence lore'u dolayısıyla. köylü ahmet öldü deyip geçiyorsun ama meğersem netherrealm'de quan chi'yle hesaplaşmak için bilerek kaybetmiş ölüm döğüşünü falan diye ortaya çıkıyor sonraki oyunda. burda heihachi'nin yüzüne bonba patlıyor (tekken 5'in başı), adam 7'de dünyayı ele geçirme planlarına devam ediyor. hani 7'de şunun flashback'i olmasa "6'da anlatmışlardır ben kaçırmışımdır" dicem de...

gerçi story'ye x birim zaman gömeceksek gerçi kalan online'ıdı bişey idi 1000x zaman gömücez ama insan yine de japon'dan iyi bir hikaye bekliyor. aman neyse sonuç olarak TEKKEN'İN COMBAT'I DAHA İYİ OLDUĞU İÇİN SORUN YOK ZAAA

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laurelin said:

ciddi ciddi dovus oyunlarinin lore u uzerine wot filanmi yaziyorsunuz asdfdsaf

hani hikaye konusunda dandikligi ile unlenmis ve bundan utanmayi birakip tam tersi cheese i nasil maxlar kendimizle daha beter alay ederiz her yeni releasede diye bilerek kasilan bir genre bu :p


valla ps1'de ilk tekken 3 oynadığımdan beri elime geçirdiğim her tekken oyununda sevdiğim karakterlerle bitirince otomatikman öğrenmiş oluyorum. bu mk'da da böyle, sf'de de böyle, nether'in son oyunlarında da böyle. ek olarak "mmh hikaye (tu)" diye oynadığım bi injustice var, o da dc diye zaten. janr cheese maxlayıp dalga geçelim diyorsa da benim oynadığım 2.5-3 seri falan vardır. ben onlara bakıyorum sadece. geri kalan sonsuz sayıdaki oyun because why not diye takılıyorsa orası beni ilgilendirmiyor :P "janrın yetersizliği o, tekme tekme sol yumruk de geç" denecek bir durum yok, yapan yapıyor işte bkz netherrealms.

Lopeth said:

hikaye için çok önemli end videolar

https://www.youtube.com/watch?v=bFtmPAyqoEg


işte şu tarz olanlar bile 10 kişi dövüp izleyince daha kıymetli geliyordu 1 kişi dövüp izlemeye kıyasla :)

neyse sonuç olarak konusu düz ama işlenişi kötü demek istemiştim. mr. noname anlatıyor ruhsuz ruhsuz.

ha bu arada diablo'yu da konusu için oynuyorum (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tekken'de, yukarı aşağı basmak ayrı bi olay. Basış hassasiyetine göre yarım zıplıyor, tam zıplıyor. Ya da yarım dodge yapıyor, tam dodge yapıyor. Yukarı zıpladığında da, havadaki zamanlamana göre çıkan tekme ve yumruklar değişiyor. Mesela adama doğru zıpladığında havadaki konumuna göre sağ tekmeyle 4 ayrı vuruş yapma imkanın var. Yumrukla da öyle. Mesela yere tam inerken yumruk yaparsan yerdeki adama vurursun.

Dodgelarla, atak yönüne göre kaçabiliyorsun. Ve dodge yaparken atak da yapabilirsin, genelde kantır atak olur bunlar, ve komboya gidersin.

Çok fazla ayrıntı var tekkende. Eğilmiş vaziyettesin, ayağa kalkarken yapılan vuruşlar ve böyle başlayan kombolar, tutmalar var. Eğilen adamı tutmaktan, yumruk-tekme tutmaya kadar çok şey. Keşfet keşfet bitmeyecek bi oyun tekken. (o yüzden tekken 7 falan, ben almıyım, çok zaman isteyen bi oyun)

Benim için en iyi dövüş oyunu Tekkendir. Belki de öğrenciyken, 4 sene boyunca başka oyun oynamadığımız, oynamak istemediğimiz içindir.

İlginçtir ki; bu kadar fazla hareketin, bu kadar fazla karakterin olduğu bi oyunda, ilk defa oynayan biri bile orta seviyedeki bi oyuncuyu dövebiliyor. Sallayarak ya da bulduğu ( ya da gösterilen ) bi iki hareketle. Oyun, amatöre de, profesyonele de hitap edecek şekilde mükemmel yapılmış. Nice kız arkadaşlarımızdan dayak yemişliğimiz vardır.


Sorarsanız kötü yönleri nedir söylerim :

1-Çok fazla karakter türetmeleri ve yeni karakterlerin hareketlerinde orjinallik olmaması. Ondan bundan hareketleri alıp, harmanlıyorlar ortaya karışık yapıyorlar, al sana yeni karakter.

2- Kombo olayını çok fazla abarttılar. Bitmek bilmeyen kombolara döndü oyun. Kafalar, karşıya nasıl vururumdan çok, komboya nasıl başlayabilirime döndü. E döner çünkü her şey kombo oldu tekkende şimdi. (Tekken 3 bu tarz bi oyun değil mesela.) Sen adamın %20 canını almışsın zaten komboyla, bi de adam aşağı düşüyor, komboya devam ediyorsun aşağı katta dövmeye devam ediyorsun. Neden ? Yanlış bi hareket yaptı, kantır atak yedi çünkü.
3- Oyun çok fazla ışıl ışıl oldu. Vuruş efektlerini abarttılar. Bi tekme atıyorsun çiçekler açıyor, havai fişekler patlıyor. Gerçekçilikten iyice uzaklaştılar. Tekken'in en güzel özelliği gerçekçi olmasıydı.
4-Kostüm seçme, incik boncuk takma. O kadar abartılmış ki, rakibin ne hareket yaptığını anlayamayacak hale getirilmiş oyun.

O yüzden benim oyum TEKKEN 5'e
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fin said:

tekken en lame dövüş oyunu olabilir spastik velet gibi tuş spamliyordu zaten atari salonunda herkes lel


Bu güzel birşey aslında 0 bilgili adam bile birşeyler yapabiliyor (combo yapabildiğini sanmak) ve oyun kendini oynatıyor. Diğer yandan az bişi oynamış counterattack,reversal,chicken bilen adama o rastgele basan adamlar super ez mode.

Öte yandan 6 ya kadar oynadım hala tekken 3/tag ayarında bir oyun çıkaramadı seri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...