Jump to content
razzRaziel

Altcoin Genel

Öne çıkan mesajlar

§ 10 Tem 2017, 17:45
silkeliyorlar mi coincileri?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Tem 2017, 18:52
Bi konuya daha ayni seyi yazinca silkeleyeceklermis.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Tem 2017, 21:48
silkelediler mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Tem 2017, 18:05
Geldi gönlümün efendisi
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2022336.0

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Tem 2017, 18:06
Alt derken?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Tem 2017, 22:00
vaay roadmap'de ne var

2017 q3 - ayakkabı kutusu logolu dijital wallet release
2017 q4 - inşaat sektöründe ödemelerin bu coin ile yapılabilmesi ve ada satın alma işlemlerini hızlandırma
2018 q1 - blockchain teknolojisi desteğiyle coup d'etat yapabilme
2018 q2 - seçimleri blockchain üzerinden yaparak düşük fee'ler ile sandık manipulasyonu (fee'ler akp'li miner'lara gidecektir)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Tem 2017, 05:45
fetö rtec hard forkunu da unutmamak lazım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Tem 2017, 14:17
coindashio'nun web sitesi hacklenmiş ico başladıktan 17 saat sonra. adamlar domain registerer ile iletişim kurup ekiptenmiş gibi siteyi değiştirmişler, ico adresi yerine kendi adreslerini koymuşlar. 7m $.

lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Tem 2017, 14:50
btc-e de herifin biri trollbox'ta yazdi bunu. 1000 eth calinmis herifin dfgjh yazik lan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Tem 2017, 17:02
Abi hacklendik muhabbetine ben inanmam ya tertemiz indiregandidir o :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2017, 06:09
paticik olarak toplanıp biz de yapabiliriz bir tane gibime geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2017, 06:18
ne coini yea, gun yapalim biz daha iyi dgzsd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2017, 09:58
biraz da iyi pazarladık mı direkt


https://c1.staticflickr.com/4/3856/14326635248_a674bc6217_b.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2017, 17:22
coini yapmaya gerek yok ki. ICO'yu dağıtalım çıkalım gidelim bitti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Tem 2017, 17:29
blockchain for trading cat memes (PATIC)

securely transfer of cat gifs. never miss a new cat meme ever.
paticoin is the currency for the patic world.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Tem 2017, 09:57
free kitten piyasası varken işimiz zor öyle. pron üzerinden yürüsek aslında..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Tem 2017, 13:10
hhahah dimi.

paticoin ile video al, video host et paticoin kazan. fbi da kapına kadar gelsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Tem 2017, 09:48
razzRaziel said:

free kitten piyasası varken işimiz zor öyle. pron üzerinden yürüsek aslında..

ayin birine yaklasiyoruz ama böyle btc al düsüsü olmadi.
sence dump hic olmayacak mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Tem 2017, 10:04


segwit2x'e büyük btc mining siteleri okey verdi, %80'i geçmesi btc'nin split olmayacağı anlamına geliyordu. o yüzden 1800'e olan düşüşten sonra artmaya başladı. ama bunlar da biraz fasa fiso, asıl olay yarın.



benim tahminim btc 2380'i geçemeyecek ve yine dalışa geçecek, zaten hafta sonu da geliyor. şu an market zaten tedirgin hafif hafif düşüyor btc'nin ne yapacağı belli olmadığı için.

taa en başta da dediğim gibi ben bi 1800 bekliyorum tekrar. şu an biraz daha artarsa şöyle 2350'yi geçerse falan usdt alıp düşüşü beklicem. hafta içi belki alt trade ederim artar gibi olursa. 1 ağustos'ta da usdt'den çıkıp alt'ları toplucam, ve ek olarak tekrar fiat ile btc alıcam.

tabii duruma göre, çoğunluğun hareketi belirleyecek bunu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Tem 2017, 10:17
eyvallah benimde aklimdan gecenler asagai yukari böyleydi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2017, 11:43
evet market biraz silkelendiğine göre hafiften başlayabiliriz

https://www.cryptopia.co.nz

şurdan bi hesap açın

burası low volume coinlerine exchange sitesi, geçtiğimiz günlerdeki chaincoin gibi büyük patlamalar olabiliyor. belki duymuşsunuzdur, şöyle şöyle katladım muhabbetlerini. aynı şey gibi, alt liglerden yıldız oyuncu bulmak sdfsd.

sonra 0.02btc falan atın, fastcoin alın. şöyle 100-200 liralık yeter bence. önümüzdeki ay 5'e 10'a katlama olasılığı var. atıp unutmak için çok ideal.

fastcoin de piyasadaki eski coinlerden bu arada, websitelerini değiştirdiler ve ay sonu bişeyler duyuracaklar. 2013'ten beri falan varlar ve 12sn'lik blockları ile en hızlı block üreten ve dolayısıyla en fazla blocklu chain'e sahip. 2013'ten beri işliyor ve batmadıysa batmaz zaten kolay kolay. bi de ekip kanadalı ve görünüşe göre tekrar iş başına koyulmuşlar. ATH 15k sato olmuş bi ara.

şu an fiyatı 700 sato, sudan ucuz. atın dursun bi zarar gelmez. artma ihtimali yüksek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2017, 13:18
ether falan yalan mı diosun artık
bir de lite coin için ne düşünüosun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Tem 2017, 18:33
bence eth iyi gitmeyecek ama işin arkasında o kadar çok şey var ki. çok mainstream eth, bi dünya yatırımcısı bağlantısı vs var. vitalik bi coin logolu foto çekse o coin pumplanıyor.

etc falan da iyi dip yaptı mesela, toplarlayabilir. kestirmesi zor, ben de pek takip etmiyorum onları.

ltc de 1 ağustosta bi mit projesi vardı o site uçmuş galiba. btc'den kaçıp ona dalacaktı millet ama kaçmaya da gerek kalmadı. ya bütün dip yapmış coinler muhtemelen artacak zaten şu btc tedirginliği geçerse.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Tem 2017, 08:56
ETH yalan olabilir mi? Yarın o alliance'taki şirketler şunu yaptık, bunu yaptık desin görelim tekrar ETH'i. Şu an ETH kadar yol alan başka bir coin bence yok. Alliance'tan iyi haberler gelirse işler değişir. ICO'lar ETH'ten çıkışa neden oldu, e bir o kadar panikleyen dingil de var pazarda. Herşeye rağmen iyi yerde yine bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Tem 2017, 09:51
razzRaziel said:

ltc de 1 ağustosta bi mit projesi vardı o site uçmuş galiba. btc'den kaçıp ona dalacaktı millet ama kaçmaya da gerek kalmadı.


su bastan yalandi abi zaten redditte tartismasi dondu, MIT ogrencileri direk subdomainli site acabiliyormus filan, bi bebenin kata kullisi o site.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...