Jump to content
Llama

Avrupa Ligi Top 8 | Lyon - Beşiktaş | 13 Nisan 2017 22.05

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Nis 2017, 08:08
hakem biraz kötü olsaydı 5 1 biterdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 08:09
birazdan kötü olunca 6 olan maçımız var :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 08:10
2-1 daha iyi oldu bizim için. 1-1 olsa skoru korumaya çalışıp iyice batıcaktık. bu sefer saldırıcaz ve alıcaz. asdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 08:59
aç llama sonrakini hade, hazır totem de buralarda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 09:14
Resim koymaya uğraşmayın.

Nato kafa nato mermer. Kuyruk acisi gozleri kor etmis.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 09:20
2-1 kotu skor degil ya, opup basimiza koyalim bence. Ikinci mac cok iyi olucak yalniz, onlar da saldirmak zorundalar biz de. TS-BJK macina benzer bir sey gorme olasiligimiz var :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 09:24
Lyon mallık edip desplasman tribününü üst kata koymuş, ilk atılan meşaleler oradan atıldığı için alttaki fransızlar da sahaya giriyor. Fransız polisi de bundan sonra Türk olduğu belli olan kim varsa kafagöz dalıyor hayvan gibi, bariz barbarca olay o kız çocugu falan nedir öyle yazık günah üzüldüm. adamlara bu fırsatı veren öküzler de buradan giden taraftarlar içinde ki bi avuç fanatik. Golden sonra da zaten meşale falan yaktılar.

ps: Lyon baya ermeni asıllı fransızların yoğun olduğu bir bölgeymiş, Lyon stada Fransız ya da Türk bayrağı sokulmasını yasaklamış. Olaylar daha dışarıda başlamıştı zaten. bi avuç mal fanatik yüzünden olan çoluk çocuğa oldu işte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 14:39
Masum bir lyon taraftari pis beşiktaşlılarin saldirisindan kacip sahaya sığındığı an.. bknz foto 2

https://twitter.com/forzabesiktas/status/852888119909253120

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 16:05
https://www.facebook.com/turkey.ultras/videos/1137433463029694/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 16:25
Sen milli maçta adamların sivil kayıplar verdiği terör yasını yuhala, tekbir getir, sonra bu adamların içindeki faşistlerin, milliyetçilerin, holiganların bu tarz taşkınlıklar yapmamasını bekle.. Tam tr kafası.

https://youtu.be/cBRSfdAvsDQ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 18:07
Lyon başkanı İstanbul'daki maç seyircisiz oynansın diye ağlamaya çıkmış. Bir şey çıkar mı bundan?
http://www.sporx.com/lyon-baskani-aulastan-besiktas-rovans-maci-icin-seyircisiz-teklifi-SXHBQ619392SXQ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 18:49
yok ya. bjk sadece deplasman tribünündeki taraftarlardan, o da kısmen sorumlu. girenlerin meşale sokup sokmadığını bjk kontrol etmiyor. geri kalan tüm stat tamamen lyon sorumluluğunda.

ha buna uygun ceza gelmeyecek tabi. uefa'ya yönetici sokmuştuk geçen ay ne kadar işe yarayabiliyor göreceğiz şimdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 18:54
uefa silkecek bizi

seyircisiz maça hazır olun abi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 18:59
bizim mesaleli tinerciler ayri onlarin kar maskeli musluman-hunterlari ayri... oradan cikarmalari gereken sonuc lyon'daki maclarin seyircisiz oynanmasi gerektigi. konuga 15k bilet sat. guvenlik onlemi alma. oooh oldu pasam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 19:44
taraftarı stada almazsan, stat dışında daha büyük mevzular çıkar
uefa akıllı karar versin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 19:44
kiev maçındaki mağduriyetimizden sonra bi şey yapacaklarını sanmıyorum bize.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 19:45
ahahaha konuğa 15k mı? 3k bilet ayrılmış beşiktaş'a legit. geri kalan lyon tribünlerinden alınmış hep. bile bile lades şu, ceza gelirse hiç ağlamayın yani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 19:45
dediğim gibi bjk'ye en fazla 1 maç deplasmana taraftar getirmeme cezası gelmeli, lyon'un yaptırımı çok daha ağır olmalı. ama iş uefa lobine bakıyor. oraya giren türk yönetici bir işe yarayacak mı anlayacağız.

türk taraftarın aldığı bilet de legit, bizzat başkanları lyon taraftarlarına iki hafta önce çıkardık biletler alınmayınca herkese açtık dedi maçtan önce. adam parasına baktı yani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 19:48
uefa passolig kulllasaydı bunlar olmazdı
akıllı olsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 19:51
Xenus said:

ahahaha konuğa 15k mı? 3k bilet ayrılmış beşiktaş'a legit. geri kalan lyon tribünlerinden alınmış hep. bile bile lades şu, ceza gelirse hiç ağlamayın yani.


şimdi avrupa dediğin yer çomaristan gibi bir yer olmadığı için adamların bilet almasını engelleyemiyorsun.

UEFA diyor ki %5 vereceksin, lyon %5 ederini yolluyor, sonrasını satışa çıkartıyor.

Sen fransa'da yaşayan bir türk/fransız/ingiliz/alman/amerikan vatandaşı olarak lyon tribünlerinden bilet alabiliyorsun, bu adamlar da açıldığı gibi almışlar alabildikleri kadar.

oldu mu bilalcim ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 20:02
ee alabildiğini aldı da ne oldu? şimdi ceza alırsanız bunun sonucu olacak işte. pirince giderken evdeki bulgurdan olmak.

çomaristanlık sadece pasoligiyle değil, insanıyla oluyor. medeni bireyler oldukları + lyon yıllar avrupa klubü olduğu için bizdeki gibi engeller yok tabi. böyle abusive anormal bi durumla pek karşılaşmıyorlardır.

hani tersi durumda rakipler tr tribününden bilet almaya kalkasalar, sağ çıkamazlardı herhalde stattan. korkma lan burası türkiye mi videosunun benzeri durum işte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 20:30
Iste burda beşiktaş a bisey olmaz.

Orada %5 besiktas taraftari geri kalani turk bayragi tasiyan lyon taraftari uefaya gore.

Bileti satan lyon sorumluluk onda. Beşiktaş engel olamaz o tribünden bilet almasina insanların lyon olabilir.

Bisey olcaksa lyona olur yani bosuna islak ruyalar kurmayın

Anca o %5 bisey yaptıysa ordan gelirse gelir ceza

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 20:54
Anca oturabildim PC'ye, maç önü deseler 2-1 skor kabul ederdim de 2 dakika 2 rezil golle yenilmek cidden saçma sapan oldu, koydu.

Tur %90 gitti. Sağlık olsun.

ŞG ilk yarı harika taktik düzen koydu ortaya bu arada, özellikle oyun aksayınca başlangıçta Mitrovic'i ortaya alıp Adriano çekip Lyon'u kitlemesi vs. harbi usta işiydi de ikinci yarı yaptıkları da yine rezaletti.

ŞG şu takıntılarından vazgeçip, Talisca veya cenk'ten birini çıkarıp Necip'i ya da Tolgay'ı oyuna alsaydı her şekilde yine oyun üstünlüğü devam ederdi.

Lyon'un tüm olayı hücumcularından ziyade Tolisso'ymuş bu arada net gözüktü. Sadece onu kitleyerek Lacazette yarı yarıya ortadan kaldırıldı resmen, Valbuena bayağı zorladı ama Ghazzal ile birlikte iyi direndi takım onlara da özellikle Adriano çok iyi savunma yaptı.

Yenilmeyecek takım değillermiş doğru oynayınca işte harbi onu gördük ama işimiz çok zor.

1-1 turu getirirdi, 2-1 %90 götürdü. Lyon deplasmanda hep kötü gözüküyor ama her şekilde 1 golü var. dün ilk 45-50 dakikalık oyunun bir tık daha iyisini yapıp daha az pozisyon verirsek ve golü bulursak tabii ki geçeriz de bakalım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 21:17
ikinci yarı şg'ye ben çok kızamadım zira kenarda adam yok ki. tolgay hiç bir işe yaramıyor görüldüğü gibi. necip biraz erken girebilirdi belki ama oğuzhan iyiydi, talisca da tek gol umudu zira cenk tamamen kayıptı maçta. klasik stoper yetoluğu yüzünden yenildik, takımda yıllardır sağlam iki stoper yok. bu yaz da marcelo yanına adam almazlarsa küfüre giriyorum artık.

içerdeki maçta iki gol bulup bu maçın ilk yarısı gibi sağlam durmaya geçmemiz lazım ama topun bizde olması şart. herifler gençlerbirliği değil çünkü 90dk it gibi koşturuyorlar yorulmadan. 0-1, 1-1 bitse ilk maçın kopyası şeklinde geçecekti, şimdi defansta sağlam durup gol atabilirsek şansımız daha yüksek. marcelo cezalı olmasa büyük ihtimalle biz atlardık turu ama mitroviç - tosiç tam anlamıyla kanser edecek bizi şimdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2017, 21:24
stoper performansı maçta gayet iyiydi ya ne alaka hacı, mitrovic falan yargılamak için daha erken ki adam dmc geçtiğinde gayet iyi performans verdi.

hatta mitrovic çıkınca ortada tolisso boş kaldı ve lyon yargılamaya başladı. bozmasa ve oraya necip - inler falan eklese daha farklı olabilirdi cidden.

bugün övülen marcelo'nun geçen seneki halini hatırlayın çok açılmadan önce. her uzaklaştırdığı top rakibe düşen, yerden güven vermeyen bir tip falanken istikrarlı oynamak ile bu hale geldi.

mitrovic'in zaten genel olarak savunma çıkışları sorunlu ki takıma adaptasyonu sağlandığında eksiği kalmaz. hücuma falan çıkarken takımla gayet iş yapıyor ki takımdaki totalde en teknik 5-6 adamdan biri olabilir.

net iyi transfer, seneye direkt monte edilir zaten de bu maç genelinde riskliydi, ama riski kara çevirmeyi bildi şg dün.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...