Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity II: Deadfire


HellHound

Öne çıkan mesajlar

gemi savasinda atis suresi kisa olan toplar daha iyi bence, tum toplar ayni benim. mesafeyi de korumak gerek.

gemiyi dondurdukten sonra 1 turn beklemek lazim toplar yerinden oynuyor cunku % azaliyor.

ilk crewa daliyorum grapeshot ile adamin toplarini kontrol edecek kimsesi kalmiyor 2-3 atis sonrasi biz donup durdukca murettabini ayarlamakla harciyor turni sonra bosa.

ates et, yon degistir, bekle, ates et, yapacak hicbisi yoksa brace!. Galleon size ari gibi dusun gemiyi.

dusman murettabatinin board esnasinda lop diye res olmasi bugini cozerlerse daha iyi olcak tabi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

quixef said:

arcane said:

moral dusuklugunun kayda deger bir etkisi yok. ac susuz birakabilirsiniz. arada bir aclik eventi cikar. eger kisilikler uyumsuzsa arada bir cinayet mumkun fakat potansiyel kurbani hasta kogusuna koyarsaniz o ihtimal de ortadan kalkiyor.

bunlari mutiny achivement almaya calisirken kesfettim. mutiny olma ihtimali cok dusuk bu arada. haftalardir 1 morale'deyim. hala gerceklesmedi.


Yemeği suyu tamamen kaldır, ajlıktan kesin mutiny çıkıyor


cikmiyor iste onu diyorum. cok dusuk ihtimal mutiny. haftalardir yemek su kullanmadim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black-ice said:

zorlaştırma şansım yok mu yani.


soyle bisi var:

https://www.nexusmods.com/pillarsofeternity2/mods/43

WHAT DOES IT DO:
1. Level Scaling
- In vanilla enemies only scale upwards a maximum of 4 levels. If you are level 15 and find a level 5 enemy, he would be scaled up to level 9 but not any further.
- This mod increases the scaling limit to 9. That enemy would now scale up to 14. (not quite this simple with location levels etc but you get the idea)

2. Named Enemies
- Important Named Enemies will now scale an additional 2 levels higher than a normal enemy. If you find a level 8 named boss at level 10, he will now scale up to level 12, in an effort to keep even previously-missed lower level boss fights challenging. (again location levels matter too but this is the idea)

3. Increased HP
- Enemy health has been increased by around 20-30% on a creature by creature basis. This is an attempt to stop a single empowered spell from halving the opponents right at the start of combat.

4. Reduced XP
- Experience from quests and combat has been reduced by 28%. This is not really noticeable at the start but it will help with the over-levelling issue in the lategame.


HARDCORE VERSION:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sunu pek sevmiyorum:

said:
Some encounters have had units added or set to ambush the party during the encounter.


stealth'in degerinden azaltiyor. bazi encounterlarda guzel oluyor mesela kenardan undeadlerin fiskirdigi yerler veya tomb lootlarken tuzaga dusmussun gibi olanlar. fakat zorluk ayari icin kullanilmasi hos olmaz gibi geldi.

said:
Retraining a character (Respec) will no longer remove learned talents & abilities such as watcher abilities nor purchased skill bonuses.


deli ediyordu. oh be.

said:
Bounty heads can no longer be pickpocketed from their owners.


...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunu genel olarak ilkinden daha çok beğendim ama beğenmediğim iki nokta var:

1- Ana quest çok kısa ve sanırım sonuca fazla bir etkimiz de olamıyor.

2- Kaynak olarak power puanı kullanan classlarda bütün skillerin aynı havuzdan yemesi + level atlarken active ve passive skillerin aynı havuzdan yemesi. Bu sistemin sonucu olarak efektif kullanım için az active, bol passive almak gerekiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...