Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

kurumsal mail hizmeti kullanan/bilen?


Oce4n

Öne çıkan mesajlar

başına bela alırsın kendi serverını yöneltmekle uğraşırken. bir gün gelir başka hosting ararken bulursun kendini sonra hop aa maillerimiz silindi kayboldu muhabbeti döner.

naz etme kabul et artık düzgün bir kurum kullanmayı. gerge nin dediği gibi. mail bu önemli bilgiler saklıyorsunuz içinde.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici

Unutamayacaksın işte, sorun çıkacak.

Yandex alsan sen uğraşırsın sürekli, al Yaani, hem ucuz hem yerli datalar dışarı çıkmaz.

O kadar kişi burda hem fikiriz, üstüne bir de bilmediğini söylüyorsun. Dinle bence ?

https://kurumsal.yaanimail.com/home

Ofise kadar geliyorlar, eski postaları aktarıyorlar, destek veriyorlar. Ucuz üstelik.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu isin net ozeti 

tier 1: g workspace, ms 365, zoho workplace (bu sirayla)

tier 2:  icewarp, amazon workmail, rackspace, fastmail

tier 3: zoho free business, yandex 

yaani yi incelemedim daha once o yuzden net bir fikrim yok. Fakat gergenin soyledigi gibiyse tier 2 nin en basinda honorable mention alir. 

Daha once office 365 i kendi sirketim icin 6 sene boyunca kullandik, ilk zamanlarinda ufak tefek problemlerimiz oldu ama support cok iyi calisiyordu yarim saatten uzun suren problem hatirlamiyorum. Son senelerde komple problemsizdi. 2014 den beri kullaniyordum, fiyatlarda pazarlik bile yaptilar ilk 3-4 sene support free upgrade vs sunuyordu. Sonra asiri zam gelince ve ucuz alternatifler cikinca zohoya migrate ettim. Lisansli ofis uygulamalari ve cok ciddi customizable exchange serveri sunmasinin disinda ciddi bir avantaj yok fiyatini goz onune alinca. Eskiden fiyat/perf tekti. 

Zoho basta yabanci gelse de iclerinde net en intuitive olani. Uygulamalar iyi, genel olarak hizli, kullanici basina fiyatlamalar uygun (goreceli), memnun olmayacak bisey yok. Iyiler. 

g workspace oncesi g suite de kullandim fakat 5+ senedir bir alakam yok. Devam edenler memnunlar, gecis icin bir sebep gormuyorum ama gecseydim buna gecerdim. 365 in fiyatina kiyasla daha fazla seyi daha ucuza sunuyor. 

tier 2 dakilerin hepsi anca uygun fiyata hesap kitap yapip gunun sonunda tier 1 dekilere ciddi fiyat farki olursa tercih edilecek servisler. Tabaga koyduklari ekstra bisey yok, fiyat avantaji da yoksa detayli degerlendirilecek biseyleri yok. En azindan problemsizler, yerli hosting, kendi sunucumu hostlayim falan alternatiflerine hala bin basarlar. 

tier 3 de 5 kullaniciya kadar zoho rakipsiz. Small business da daha iyi cozum yok resmen. Yandex i diger domainlerimde kullaniyorum, cevremde de cok kullanan var. 25-30 kullanicisi olan da sadece kisisel domainini barindiran da var. Hicbirinde bir problem gormedim simdiye kadar. Bazen MS serverlari, gmail falan spam a atiyor inatla. Isini bilen birisi domain baglantisini duzgun kurdugu surece bu problem de olmaz ama next next next diye kurulum yapip yandex kullananlarin genelinde bu var.

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici

Ben beleş olsun diye kişisel e-posta domainimi Yandex'te tuttum bir süre, ama filtreleme ve spama düşmeden memnun kalmadım.

Türkiye'de O365 Google'dan daha ucuz bu arada.

Fastmail'e geçmeyi çok ciddi düşünüyorum. O365 ayda 2-3TL daha ucuz şu anda. Ama dolar almaları düşündürüyor işte. Gerçi O365'de dolar arttıkça artıyor ama en azından bir yıl sabit kalıyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Beleslerde ozellikle yandexle filter ve spam problemleri cekiliyorsa en guzel alternatif zoho. 5 Kullaniciya kadar ucretsiz, 6. kullanicidan sonra 6 hesabin da parasini charge etmeye basliyor. O zamana kadar ise diger odemeli servisten bir farki yok. Bu dururken fastmail i degerlendirmek ne kadar dogru olur emin degilim. @GERGE

Office 365 i biraktigimdan beri exchange serverda en ozledigim sey mail flow ayarlari. Ozellikle server-side signature ekleyebilmek, outgoing maillerde domain disina atildiginda disclaimer v.b. ekleyebilmek, domain ici atilan mailler icin kurallar tanimlayabilmek, bunlarin hangi kullanicilar icin aktif/pasif olacagini direkt admin centerdan gorebilmek falan cok buyuk rahatlik. Burdan yolladigim mailin profesyonel goruntusunu henuz hic bir yerde yakalayamadim. 

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu yukarıda yazılan firmalar içerisinde bir tek microsoft'un KVKK uyumluluğunun olduğu veya olacağı söylendi bana. Çalıştığımız kurumsal firmaların it bölümüne, danışmanlarına falan danışıyorum. Şu an gerçekten herkes farklı şeyler söylüyor. Sahada çalışan 2 danışman ile görüştüm ikisi de doruknet ve guzel hostingin reseller pakedi tarzı ürünleri tavsiye ettiler, 2 3 adet websitesini de taşımak istediğimi söyleyince. Birisi turkcell'e bulaşma derken vodafone u övdü, diğeri de turkcell'i övüp vodafone'dan uzak dur dedi. 

Yaani için görüşmeye gelecekler onu bekliyorum bu arada. 

Sunucu kiralamayı öneren firma da doruknet veya guzelhostingden uzak durmamı söyledi, muhatap bulamazsın falan dedi ?

Bu arada görüştüğüm kişilerin hepsi referanslı, aracı vasıtasıyla bulduğum kişiler. Yaani hariç..

?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu konunun altina 10 numara bi sorum var.

simdik bizim genel mudur gidince adamin mailde ben de kaldi haliyle orada her sey var. 

bir de kendi mailim var.

kendi mailimi genel mudur mailine nasil yonlendiririm. telefonda iki mail cekilmiyor. 

aslinda kendi mailimi kapatip hepsi genel mudur mailine gelsin isterim ama imkan var mi bilmiyorum.

gmail business kullaniyoruz.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...

Vodafone ile anlaştık, iş yeri için de pratik olucaktı diğer kullandığımız ürünlerle beraber tek fatura çıkacaktı ve az da pazarlık gücümüz oluyordu FAKAT sözleşmeyi vs imzaladım sonra adamlar kayboldu. Kimseye ulaşamaz olduk, herkes topu başkasına atıyor. Üstüne bir de mail problemi yaşamaya devam ediyoruz. Teknik ekip ilgilenecek diyorlar fakat ortada teknik ekip falan yok. Bi kere birisi aradı yardımcı olacağım diye sonra ne telefon açtı ne telefonlarıma çıktı ne maillerime dönüş yaptı.. Anlaştıktan 15 gün sonra hala ortada kimse yoktu, her gün yazışmalar vs. olmasına rağmen.

En son küfür edip iptal ettim anlaşmayı turkcell'e geçtim. 2 günde geçiş sağlandı 1 haftada kurulum vs sürdü. Saçma sapan bir süreç oldu.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...