Jump to content
Lopeth

The Last of Us: Part II

Öne çıkan mesajlar

§ 18 Haz 2020, 14:02

içine etmişler karakterlerin. hikaye falan korkunç kötü. almayın olm bu oyunu paranıza yazık bak uyarım sdsfse

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 15:23

oyunu o kadar bokladık ki, spoiler yemeye bile korkmuyorum sanırım dsdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 15:40

iste alacaksaniz da soyle bir 2-2,5 saat civari izleyin oyle alin bence, zaten ilk saat tuto sayilir.

Burdan tasarrufladiginiz parayla da et alirsiniz hem bir suru.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 15:42

izleyelim bari sunun walkthrough 4k youtube'da. ne yorucam kardesim parnaklarimi, cips ve bira esliginde. oh. mis.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 16:37

Sony ne para yedirmis belli degil ahaha reviewlara bak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 16:59

bizim havuz medya gibi para yedirmesine bile gerek yok. ps5 geliyor diye hepsi yavşıyor işte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 17:25

uXXO90.jpg

>self insert fanfic

adam kojimayı bile geçti...

anasını belledi güzelim studyonun soktuğumunun yahudisi. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 21:51

minor spoiler var. cringe de.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Haz 2020, 22:10

olm sağdan soldan dinleyip cringelamayın lan. tamam var ama o kadar değil, dediğim gibi bittiğinde tatmin ediyor.

 

bu aynı şey gibi, burda ben afrikada çocuklar ölüyo ya desem iplemezsiniz, ama oraya gidip gözünüzün önünde ölse hayvan gibi etkiler. o yüzden yaptıkları şeyi okuyup dinlediğinizde çook daha tırt geliyor direkt oynamaktan. ben de hiç sevmedim ama o kısmını tamamen çıkarsan bile hala bir oyunun %100'ünden fazlası var, o açıdan düşününce sorun değil o kadar da. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 05:23

Gece açılır açılmaz 30dk kadar baktım da ne güzel mimikler var karakterlerde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 07:24

Dün ben de izledim de odanın içinde catisiyorlar. Ortada tek bir masa var. Masanın arkasına saklanınca adam bunlari kaybediyor. “Nereye gitti bunlar?” diye söyleniyor falan. Komik geldi bana. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 07:32

Hide mekaniği olan her oyunda var o olay AI o kadar gelişmiyor malesef şayet RE gibi duvarın arkasını bile göre epic bir npc koymazlarsa. Henüz akıl yürütenine denk gelmedim hide mekanikli oyunlarda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 07:38

sonu beni tatmin etmedi. oyunun tek problemi sonu da değil. oyun cringefest... bir takım olaylar var,  insanlar oyunu oynayıp bitirsin sonra gireriz o konulara.

Spoiler

baba figürün gözlerinin önünde çok kötü bir şekilde öldürülüyor, intikam için yola çıkıyorsun... bu yolda giderken yüzlerce insanı öldürüyorsun... en sonunda, hedefine ulaştığında ''intikam iyi bişi değil, bu intikam döngüsüne artık bir son vermem gerekiyor''  onun gitmesine izin veriyorsun.

ya braghhhhhh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 07:42

bu seriyi hiç oynamadım, hikayesiyle de alakam yok ama insanlar nasıl kızdıysa memeing çevreleri yoketti editlenen sahnelerle lol.

de3.jpg

67f.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 09:29

Konsolcular yine hak ettiklerini oyunu oynamışlar yani?            6343920_preview.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 09:42
2 saat önce, DareJedi dedi ki:

Hide mekaniği olan her oyunda var o olay AI o kadar gelişmiyor malesef şayet RE gibi duvarın arkasını bile göre epic bir npc koymazlarsa. Henüz akıl yürütenine denk gelmedim hide mekanikli oyunlarda.

Division’da falan böyle değil abi. Saklandığın yeri biliyor adamlar ona göre pozisyon alıyorlar. Sen saklanarak hareket edersen sadece göremiyorlar seni. Yani combat ortasında birisini saklanırken görüp nereye gitti bu ya diye aranmaya baslamak teknolojiyle falan açıklanmaz bence. Düz aptallik. 
Ac serisinde bile saklanınca saklandığın yere geliyor adamlar kaçmazsan yakalıyorlar seni. 

ahmedinejad tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 09:53

bu oyundaki ai'ın yanında division oyuncak kalır. ai ayarı var ne kadar hızlı göreceklerini falan da ayrıca ayarlayabiliyosun. oynayanın ayarlarına bağlı yani. bi de bok atmak istedikten sonra her oyunun açığını görüp atarsın.

 

genel olarak baya iyiydi ai, sağda solda girmesen de olur binalarına girip saklandığında falan er ya da geç bakmaya geliyorlar falan, köşeleri tedbirli ve ani hareketlerle dönerek kontrol ediyolar. gameplay'lerde gösterdikleri şekilde akıcı çatışmalar oluyor, ilk gösterdiklerinde scripted mı demiştik de baya %90 falan öyle gerçekleşiyo olaylar. bi companionlarda tırtlık yaşanıyo, onlar direkt görünmez oldukları için bazen seni takip edecem diye dımdızlak enemy önünden geçebiliyolar görünmeden.

 

en uyuz olduğum kısmı gamepad ile bol bol adam vurmaya çalışmak oldu işte yine. analog stick'le nişan almaya çalışmak oyun sektörünün en gerizekalı şeylerinden biri heralde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 10:05

ilk Fear oyununda miydi nerdeydi acayip bir ai vardi, adamlar seni arayip buluyor, ustune, bodoslama kosmak yerine saklandigin yerin kenarindan kosesinden el bombasi salliyorlardi dibine sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 10:28

SHUT.

IT.

DOWN.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 10:35

ahah, molotof atarsın ya bence sdf. var ya öyle şeyler, böle ufak ufak kırıntılar serpiştirmişler sağa sola.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 10:46

3. oyunda israildeyiz demekki sfs, Cure' da ordan cikar kesin bak.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 10:55

Pis araplar yavudilerin guzelim oasisini catlak sesleriyle sarki soyleyip baslarina yiktilar !!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 11:09
21 dakika önce, Norak dedi ki:

3. oyunda israildeyiz demekki sfs, Cure' da ordan cikar kesin bak.

 

WWZ oyununda gal gadot oynayarak kudüs'ten kaçıyorduk zaten ehu. güzeldi ama hem campaign hem char şimdi hakkını yemeyeyim hiç.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Haz 2020, 11:33

psnde direk 499 lira olmuş normal versiyonu abv sony.

spoilerlara bakmadım hikayeyi okumadım da, şu oyuna yapılanın last jedidan bi farkı yok. Gereksiz bi triggerlanma böyle alt right tiplerde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...