Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Last of Us: Part II


Lopeth

Öne çıkan mesajlar

olm sağdan soldan dinleyip cringelamayın lan. tamam var ama o kadar değil, dediğim gibi bittiğinde tatmin ediyor.

 

bu aynı şey gibi, burda ben afrikada çocuklar ölüyo ya desem iplemezsiniz, ama oraya gidip gözünüzün önünde ölse hayvan gibi etkiler. o yüzden yaptıkları şeyi okuyup dinlediğinizde çook daha tırt geliyor direkt oynamaktan. ben de hiç sevmedim ama o kısmını tamamen çıkarsan bile hala bir oyunun %100'ünden fazlası var, o açıdan düşününce sorun değil o kadar da. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sonu beni tatmin etmedi. oyunun tek problemi sonu da değil. oyun cringefest... bir takım olaylar var,  insanlar oyunu oynayıp bitirsin sonra gireriz o konulara.

Spoiler

baba figürün gözlerinin önünde çok kötü bir şekilde öldürülüyor, intikam için yola çıkıyorsun... bu yolda giderken yüzlerce insanı öldürüyorsun... en sonunda, hedefine ulaştığında ''intikam iyi bişi değil, bu intikam döngüsüne artık bir son vermem gerekiyor''  onun gitmesine izin veriyorsun.

ya braghhhhhh

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, DareJedi dedi ki:

Hide mekaniği olan her oyunda var o olay AI o kadar gelişmiyor malesef şayet RE gibi duvarın arkasını bile göre epic bir npc koymazlarsa. Henüz akıl yürütenine denk gelmedim hide mekanikli oyunlarda.

Division’da falan böyle değil abi. Saklandığın yeri biliyor adamlar ona göre pozisyon alıyorlar. Sen saklanarak hareket edersen sadece göremiyorlar seni. Yani combat ortasında birisini saklanırken görüp nereye gitti bu ya diye aranmaya baslamak teknolojiyle falan açıklanmaz bence. Düz aptallik. 
Ac serisinde bile saklanınca saklandığın yere geliyor adamlar kaçmazsan yakalıyorlar seni. 

ahmedinejad tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu oyundaki ai'ın yanında division oyuncak kalır. ai ayarı var ne kadar hızlı göreceklerini falan da ayrıca ayarlayabiliyosun. oynayanın ayarlarına bağlı yani. bi de bok atmak istedikten sonra her oyunun açığını görüp atarsın.

 

genel olarak baya iyiydi ai, sağda solda girmesen de olur binalarına girip saklandığında falan er ya da geç bakmaya geliyorlar falan, köşeleri tedbirli ve ani hareketlerle dönerek kontrol ediyolar. gameplay'lerde gösterdikleri şekilde akıcı çatışmalar oluyor, ilk gösterdiklerinde scripted mı demiştik de baya %90 falan öyle gerçekleşiyo olaylar. bi companionlarda tırtlık yaşanıyo, onlar direkt görünmez oldukları için bazen seni takip edecem diye dımdızlak enemy önünden geçebiliyolar görünmeden.

 

en uyuz olduğum kısmı gamepad ile bol bol adam vurmaya çalışmak oldu işte yine. analog stick'le nişan almaya çalışmak oyun sektörünün en gerizekalı şeylerinden biri heralde.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...