Jump to content
calimero

25-30k arası araç tavsiyesi

Öne çıkan mesajlar

§ 13 Ağu 2016, 09:33
ya ben punto kullandimda uzun yolda
tabi hangi model falan bilmiormda bu kasa iste
gitmeyen motor 120 de titreyen bi arabaydi.
aktiftablet said:

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-cok-temiz-2009-punto-65500-km-de-kacirmayin-327148039/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2008-punto-t-jet-dynamic-120-hp...kirmizi...full-323919311/detay

bu t-jet ler nasıl acaba?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 11:05
Yeni topik açmiyim dedim. Sahibindende 2005 model 3 kapılı fiesta 15e de var 25e de aynı km'de. 15e olan aslında ölü de yazmamışlar mı? Piyasası ne 3 kapılı fiestaların? 15se alalım mezun olunca kampa çıkarken araba kiralama prosedürüne değmez valla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 11:10
15 olanlar van diye geçiyor galiba, ticari araçlar gibi yıllık vergi ödüyorsun diye biliyorum.



"nutella yerim" said:

benim polo yu satayım sana



yazsana bi özelliklerini

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 11:12
Liebe said:

15 olanlar van diye geçiyor galiba, ticari araçlar gibi yıllık vergi ödüyorsun diye biliyorum.



"nutella yerim" said:

benim polo yu satayım sana



yazsana bi özelliklerini



1.4 motor, 2007 model trendline, benzin-düz vites, 65 bin km de, kazası belası yok, ozelden foto atabilirim istersen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 11:21
daha yeni bişi bakıyorum ben ya 2014 sonrası kalsın hocam sağol.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 07:08
Hyundai i20 ler nasıl? Dün gözüme çarptı daha önce dikkat etmiyormuşuz demek ki dış görünüşü baya güzel ve modern. Donanım olarak baya doluydu deniyor falan filan. Önerir misiniz i20, ya da Clio versus i20 ne dersiniz? Diğer seçenekler off sanırım şu an.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 08:05
Bir de 35.000 lira civarında Fabia düşürülebilirse dizel 1.6 ne dersiniz? Düşmezse de benzinli Fabia nasıldır mevcut fiyat limiti dahilinde?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 09:23
Fabia güzel araba, temiz 2. El bulabilirsin 35e benzinli

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 11:01
calimero said:

Hyundai i20 ler nasıl? Dün gözüme çarptı daha önce dikkat etmiyormuşuz demek ki dış görünüşü baya güzel ve modern. Donanım olarak baya doluydu deniyor falan filan. Önerir misiniz i20, ya da Clio versus i20 ne dersiniz? Diğer seçenekler off sanırım şu an.


i20 bence cliodan daha iyi bir alternatif benzinli dusunuyorsan. Yeni kasa i20'leri cok iyi tasarlamislar bence, cok hosuma gidiyor gorunumleri.

Unutmadan Hyundai'lerin dizel motorlarindan sikayetciydi kullanan tanidiklarim; zaten 1.5dci motoru cok iyi renault'nun. O yuzden dizelde clio.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 13:09
2006 sonrası Honda Civic bakabilirsin hem kolay satarsın hemde iyidir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 13:10
deadwoll said:

calimero said:

Hyundai i20 ler nasıl? Dün gözüme çarptı daha önce dikkat etmiyormuşuz demek ki dış görünüşü baya güzel ve modern. Donanım olarak baya doluydu deniyor falan filan. Önerir misiniz i20, ya da Clio versus i20 ne dersiniz? Diğer seçenekler off sanırım şu an.


i20 bence cliodan daha iyi bir alternatif benzinli dusunuyorsan. Yeni kasa i20'leri cok iyi tasarlamislar bence, cok hosuma gidiyor gorunumleri.

Unutmadan Hyundai'lerin dizel motorlarindan sikayetciydi kullanan tanidiklarim; zaten 1.5dci motoru cok iyi renault'nun. O yuzden dizelde clio.


Senelerdir Hyundai kullanıyorum almayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 13:31
Çok okumadım fırsat değerlendireyim 35ler görünce :P

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sedan-symbol-1.5dci-joy-tamamen-servis-bakimli-323516466/detay

Galeri arkadaşımın, o daha rahat satar diye ilanı ona verdirdim beğenenler pm atabilir :P

bir kaç ay önce yeni bakım yaptırdım servis tabisi, yeni muayene 1 ay önce galiba yaptırdım direk masrafsız al kullan durumda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ağu 2016, 07:18
Suark said:

ya ben punto kullandimda uzun yolda
tabi hangi model falan bilmiormda bu kasa iste
gitmeyen motor 120 de titreyen bi arabaydi.
aktiftablet said:

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-cok-temiz-2009-punto-65500-km-de-kacirmayin-327148039/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2008-punto-t-jet-dynamic-120-hp...kirmizi...full-323919311/detay

bu t-jet ler nasıl acaba?


Senin kullandığın 1.4 düz 70bg olandır muhtemelen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Ağu 2016, 22:32
Selam dostlar

32.500 liraya Ford Fiesta alındı, 2012 model 110.000 km'de. 2000 liralık hasar kaydı varmış ama kardeşim çok yakın bi arkadaşına baktırıyordu sigortadan sıkıntılı bir durumu yok demiş arkadaşı ve almışlar.

Yardım eden fikir veren herkese çok teşekkürler :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Ağu 2016, 10:35
şu araca ne dediniz beyler?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-skoda-fabia-1.2-benzinli-56-binde-331693920/detay/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2016, 15:22
Yeni topic açmayayım, buradan belki ekmek çıkar.
35k civarında bir araç arıyorum ben de, çok dayanılmaz bir şeyse 40k'ya kadar çıkılır. Otomatik olması birincil tercih, benzin/dizel denkleminde pek fark etmez benzin olması. Ayda taş çatlasa 1-2k km anca yaparım diye düşünüyorum. Çok ölü bi araç olmasa iyi, 100-125k yapmış, en fazla 4-5 yaşında.

Polo güzel, sorunsuz diyorlar ancak donanım olarak çok tatmin edici olmadığına yönelik yorumlar okuyorum. En azından yokuşlarda kaymasa, usb bağlantısı olabilse şık olur.
Fiesta en iyi seçenek gibi duruyor gerek fiyat gerek donanım yönünden ama biraz fazla hantal diye okudum.
Clio için pek güvenilir değil diyorlar, sarsılma probleminden dem vurulmuş.
Peugeot 207 ya da 208, Corsa ve Ibiza hakkında çok yorum okumadım, belki buradan görüş bildirilebilir.

Mümkün mü yoksa kriterlere göre düşük bir fiyat aralığı mı tutuyorum?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2016, 15:53
Sorieno said:

Clio için pek güvenilir değil diyorlar, sarsılma probleminden dem vurulmuş.


Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2016, 20:11
40k civarina 2014 2. Sevkiyat polo bulursan kacirma derim ben. Gerci otomatik bulman imkansiz gibi ama yokus kalkis destegi vs. her sey var. Clio'yla da uzun yol yaptim; yorumlarim bi topic'te vardi; hesapli denk gelirse alinabilir belki ama ben almam yani.

Fiesta'yi kullanmadim, binmedim. Is arkadasim kullaniyor, memnun.

Bu araclar haricinde corsa da bence iyi bir secenek. 40k civarina otomaik dizel corsa alinir sanirim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2016, 20:22
Teşekkür dwoll.
i20 falan kullanmış olan var mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2016, 16:58
kiralık olarak kullandım bir kaç kere, uzun yola falan da çıktım. bence kategorisinde iyi bir seçenek.

bence bi diğer seçenek de ibiza olur o kategoride.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2016, 17:10
otomatik otomatik..ne var otomatik te abi..hem fazla yakiyor hem rampalarda filan performansi dusuruyor vs..nedir bu otomatik sevdasi..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2016, 17:12
manuel yoruyor
dolmuşçu gibi dur kalk trafikte

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2016, 17:33
Otomatik master race, it is known.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2016, 17:49
hayir eskiden anlardim hanima kiza filan kullanmasini bilmiyor diye mumkun oldugu kadar primat modda alinirdi da..ne bileyim zaten artik arabalar akillandikca tepki sureleri artti..yani gaza basiyorsun 1 sn kadar sonra etkisini hissediyorsun frene basiyorsun once bir bosalir gibi oluyor eskisi gibi direkt koklemiyor cihazlar..otomatikte de ole sen gaza basican alet algilayacak yerine getirecek..sollamak istesen sollayamazsin roketleyecegim derken sıkılırsın filan..harbi kullanirken yoruluyorum otomatik arabalari..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2016, 18:03
Abi öyle değil. En son hangi otomatik arabayı kullandın bilmiyorum ama 2012 Fiesta'ların bile otomatiği responsive. Hele biraz üst segmentte direkt lezzetli oluyor. Basıyorsun gidiyor, uçuyor hatta.

Manuel ciddi yoruyor yani. Bahsettiğin yakıt tüketim farkı kayda değer bir fark bile olmaz, o kadar hamallıktan kurtulduğuna değiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...