Jump to content
feverfeverray

Selamlaşalım

Öne çıkan mesajlar

§ 16 Haz 2016, 11:58
ginaly said:

feverfeverray said:

cinaliciğim şimdi neden benim özel sosyal medya hesaplarımı burada paylaşıyorsun ki?

ne özeli yahu genel bunlar geneeeeel.
paticik ovası stalker yuvası, herkes bulmuştur zaten.
teyit için sordum ben bu mu diye.


herkes bulmuştur zaten doğru da. yine de şunu yapmayalım ya. google çok güzel indexliyor. biri gidip adını soyadını yazmış bide.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 11:58
Şu koyuldu mu?
https://store.donanimhaber.com/2c/50/3e/2c503ef367b77e8ea292d82b5f6edcdb.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 11:59
Sakin ol sampiyon ortaya atlayip kendini yakmadigin kalmis

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 11:59
"bana bak çarıklı senin babandır!"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:01
Sessiz sessiz topigi takip ediyom. Sisko da sisko. Yok sisman kizin guzel arkadasi olur bilmem ne.

Olsa da bu saatten sonra burdakilere guzellik yapar mi.

Gidin biraz empati kursu falan alin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:02
kadin dedigin balik etli olur, hosgeldin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:04
ya bir şey diyeceğim bakın,

ağzıma sıçtınız hala sizle beraber goygoy yapmaya çalışıyorum. kıllı mıllı adamlarsınız stalklamayın mı dedim ben size, herkesin stalkına kimse karışamaz ki zaten? isteyin linkleri ben vereyim. facebooktan ekleşelim benim için sıkıntı yok. de forumun ortasına atıyorsunuz zkik askfm hesabını, 11 yaş (circa) grubuyla, benim de ergenliğimin etkisi ile ortaya çıkan çok çirkin şeyler var. benim eniştem polis minvalinde cevaplar var yani hoş değil.

neticede başlığa biz yazıyoruz sadece ama foruma dışardan gelen de okuyabiliyor burayı. stalklamanın keyfine varın tabii ki. çok güzeldir stalklamak. ben yapmıyo muyum, yapıyorum.

şişko diyosunuz ona da ok, ki ben zaten hiçbir zaman reddetmedim bunu. şu foruma geldiğimden beri klavyem eskidi. rica edicem bana 20 kelime ve üzeri post attırmayın artık.

çay ısmarlıyor musunuz şimdi, ne yapalım?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:04
abi negzel insan iste ya..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:05
vay ayılar 13 sayfa ne yazdınız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:06
arkadaslarini buldum. sag altaknin gideri var gibi ya. bilemedim.
https://i.hizliresim.com/YbNG8A.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:06
hala mı selamlasıyorsunuz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:07
atip tutmus ahali iste..herkes braadi pittt herkess gorc kluunii ya..nan cogunuzun ergenlik postlari hala su forumun derinlerinde bir yerlerinde cogunuz gorseniz utanirsiniz ..milletinkiyle dalga gececeginize..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:07
Seele said:

arkadaslarini buldum. sag altaknin gideri var gibi ya. bilemedim.
https://i.hizliresim.com/YbNG8A.png


https://galeri12.uludagsozluk.com/518/sussana-gerizekal%C4%B1-k%C4%B1z-a%C4%9Fl%C4%B1yor-%C5%9Fu-an_681164.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:07
feverfeverray said:

https://www.facebook.com/jedismuggler/

alın bunu da alın

afişe edin beni iyice.

insan içine çıkamıyım.


HEMEN EKLEYECEGIM!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:08
olm rahatsız mısınız? gelip selam diyen kızın hayatını didiklemek nedir?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:09
ya cidden küfürü basacağım şimdi.
hasta mısın abi sen? hadi ben ok, arkadaşlarımın fotoğrafını niye koyuyorsun insanların özel hayatına niye parmak atıyorsun olum? nasıl bir hayat yaşadın ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:10
bir paticik klasigi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:10
ahaha.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:11
Hazin son yaklasiyor yine bir paticik klasigi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:11
klasiğinize sıçayım ya, bokunu çıkarıyorsunuz şakanın gerçekten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:12
BANN'LATMAYA AZ KALDI DOKTORUM NERDEEAA

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:13
Bence seele banlansin 0ne ruhunu forumda devam ettirdigi icin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:15
çüş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Haz 2016, 12:15
Biride seelenin faceden ailesiyle arkadaslariyla cekindigi fotolari koysunda bizde gideri olanlari ayiklayip yuruyelim.

Evet bekliyoruz forum olarak. Yada seele sen cik kendin koy

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...