Jump to content
Bone

pizza üstündeki kaşar

Öne çıkan mesajlar

§ 06 Haz 2016, 12:53
ince pizzaya sıkılmıyor, hatta acılı zeytinyağı çok güzel oluyor da,

eskiden pizza pizza vardı hertürlü ketçap mayonezli gidiyodu valla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 12:54
acılı zeytinyağı evet işte kültürlü bir arkadaşımız tebrik ediyorum seni

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:02
Pizza gibi bir yiyeceği de tartışarak ne kadar yemekten anlamadığınız ortada.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:07
lahmacunu mu tartısalım soganlı soganlı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:27
pizza nedir ya tost ye geç

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:29
ben kasarli sac kavurma seviyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:30
ooo
anadolu üst orta sınıf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:33
bak kavyurmalı tostta enfe solur kasarlı felan
sırf yag

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:45
BonePART said:

bu arada pizza demişken reklam yapıyım bende lan
https://www.yemeksepeti.com/dear-pizza-g-o-p-ankara

ankaranın su anda en in pizzacısı
arkadas actı
hamuru felan baya lezzetli alın lan kazansın cocuk


Ankaranın en iyi paket servis yapanı nypd. Gidip yemek için de pizza ilforno iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 13:54
valla not ortalaması epey yuksek su anda dukkanın
oneririm deneyin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 14:14
XLegolas said:

Bone said:

http://www.couponclipinista.com/wp-content/uploads/2014/10/Cheese-pizza-slice-hi-res.jpg

ya şu resimdeki gibi kaşarlı pizza yemek istiyorum da, o dokuyu sağlayan şey nedir? rendelenmiş mozerella kullanıldığında mı elde ediliyor?

biri tutorial vs gibi bir rehber yaparsa terazisine tıklarım.

sırf bu tip bir şeyi yemek için pizza hut'a gidesim var.


bu ne ya kültürsüz pizzası resmen. bu herifler ölene kadar pişirmiş sonra bir daha pişirmiş sırrı bu. halbusi koyacaksın buffalo mozarellanı, pizza gibi pizza yapacaksın ahanda

http://www.italianfoodforever.com/staging/wp-content/uploads/2015/11/buratapizza4.jpg


iğrenç abi hamuru cok kalın yenmez

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 14:27
XLegolas said:

Bone said:

http://www.couponclipinista.com/wp-content/uploads/2014/10/Cheese-pizza-slice-hi-res.jpg

ya şu resimdeki gibi kaşarlı pizza yemek istiyorum da, o dokuyu sağlayan şey nedir? rendelenmiş mozerella kullanıldığında mı elde ediliyor?

biri tutorial vs gibi bir rehber yaparsa terazisine tıklarım.

sırf bu tip bir şeyi yemek için pizza hut'a gidesim var.


bu ne ya kültürsüz pizzası resmen. bu herifler ölene kadar pişirmiş sonra bir daha pişirmiş sırrı bu. halbusi koyacaksın buffalo mozarellanı, pizza gibi pizza yapacaksın ahanda

http://www.italianfoodforever.com/staging/wp-content/uploads/2015/11/buratapizza4.jpg


lahmacun bu, rokasiyla birlikte pisirmisler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 15:30
BonePART said:

valla not ortalaması epey yuksek su anda dukkanın
oneririm deneyin


dear garden ve picasso söyledim ortaboy bakalım nasıl çıkacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 16:19
45 dk oldu hala yok..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 16:28
hemen yemeksepeti şikayete başla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 16:31
iftar saati yakın, belki yoğunluk vardır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 17:02
Aiko said:


iğrenç abi hamuru cok kalın yenmez


İşte bir kültürsüz daha onun ortası o kadar ince ki bir dilim pizzayı havaya kaldırdığın zaman direk aşağı doğru bükülür.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 17:04
malesef googlea italyan pizzası yazdığım zaman çıkan bütün pizzalar angut pizzası olduğu için şu an gösteremiyorum ama temmuzda gidicem triesteye o zaman fotoğraflan anlatırım size

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 17:04
Peregrin said:

rokasiyla


http://www.relatably.com/m/img/screaming-memes/d7e14310c0261a3c5f84b11d7f8e91f4.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 17:18
Yesil olan her sey rokadir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 17:18
sanssizsansli said:

Pizza gibi bir yiyeceği de tartışarak ne kadar yemekten anlamadığınız ortada.


pizza bilginin pizzahut/dominos vb öte olmadığı ortada

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 17:24
öyle akan piza istiyosanız gidin deep dish tariflerine bakın, ama iğrençliğe de çok gerek yok, yine de hobi olarak bakın
https://www.google.com/search?q=chicago+deep+dish+pizza&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjrmq3M9JPNAhXRZiYKHSnhAi4Q_AUIBygB&biw=1920&bih=957

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 18:09
XLegolas said:

sanssizsansli said:

Pizza gibi bir yiyeceği de tartışarak ne kadar yemekten anlamadığınız ortada.


pizza bilginin pizzahut/dominos vb öte olmadığı ortada

Pff

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Haz 2016, 18:29
abi bu foruma bi pizza bi de viski diyince bir haller oluyor. kesinlikle kimse kendi gibi yemeyeni içmeyeni kaldıramıyor. gündemde böyle kutuplaşma olmuyordur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...