Jump to content
eregorn

The Punisher - Netflix

Öne çıkan mesajlar

§ 05 Şub 2019, 13:48
fisk yuzunden kor hero izlemek zorunda kaldim ben.

fisk (tu)

muthis.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 13:59
sabonis said:

akirafes said:

bu adam tip olarak Punisher'ın tırnağı olamaz Süt oğlanı tipinde bu babasını da sevmezdim bunun.


ahahaha su içiyordum tükürdüm.
bir karaktere bu kadar oturan barzo bi tip daha olamaz ya.

bir punisher, iki wilson fisk.

Wilson super ya hele o omlet yapışı.. Kaç kere izledim o sahneyi. Ama bu punisher yetersiz ya daha bir kaslı yapılı olmalı bence. Ben zaten gıcığım buna zombie dizisinden. Şahsi bir şey sevemedim işte. hem daha sert olmalı bu fazla yumuşak. Hemen tanıştığı kadınla birlikte oluyor. O kadar kolay değil ya punisher'ı yatağa atmak. Çok uçkuruna düşkün bu. Çocuk acısı var eş acısı var acı var bir kerem. Nerde? bu punisher'ın kanı bozuk.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 14:06
Aslında fisk'de de var sıkıntı. Daha iyi dövüşmesi gerek. Burada iyi dövüşçü ama Fisk'in tırnağı olamaz. Fakat karakter konuşma tavır o kadar iyi ki. Eksiklikleri görmüyoruz. Mesela fisk 4 hamle ilerden gidiyor genelde. Burada onu da göremiyoruz. Ama dediğim gibi oyuncu öyle iyi ki karakteri çok iyi taşıyor ve oynuyor. Fisk çok iyi. Kahrolsun punisher.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 14:15

artık o noktada live action ile çizgiromanın ayrıldığı yerler. fisk 300 kilo olmalıydı ama değil yoksa. :p

shane'i sildi burada punisher, shane'e ben de gıcıktım ama artık punisher olacak benim için.

şu minigunı bir kullandırmadılar ama adama. :X

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 14:19
punisher shane degil mi? ha ok. shane diye karakter var sandim bu dizide lol.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Şub 2019, 15:06
yeni bir dizi var fbi Orada başrolde bir adam var o kadar itici ki punisher bile yanında kral kalıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Şub 2019, 09:22
4 bölümlüm materyali ne kadar uzatmışlar çeke çeke.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Şub 2019, 11:12
allah belanızı versin lan, russo için


kimse mi dememiş "abi bu az oldu, biraz daha dramatik yapalım" falan? o surat ne öle ya. 3 tane çizik atmışlar. ayıptır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Şub 2019, 11:27
cizigi gec baska kicina tekme yiyecek adam mi kalmadi. ayni ekip ayni teraneleri koydular onumuze.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Şub 2019, 14:05
yani geçen sezon sonunda


"pretty boy"un suratını aynaya sokup kazımak, "seni öldürmüyorum BİLE" diye bitirmek falan iyiydi. aklını yitirip hastane çok acayip zihinsel acılar çekmesi, hafızanın dağılmış olması, karabasanlar anksiyete krizleri falan, o genel "oha napmış la adama" hissiyatı da iyiydi.



öyle olunca vilan olarak yine çıkıyo karşımıza mecburen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...