Jump to content
wastyrx

Günlük #13

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Ağu 2016, 17:45
Esmiyor :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Ağu 2016, 18:27
Peregrin said:

Saeros said:

abi sürekli sivrisinekler tarafından yeniyorum
sanırım odamda bi tane var ve şerefsiz sadece uyurken mi geliyor nedir, bir kere bile ne gördüm ne de duydum
kafadan aşşa off falan mı döksem napsam


sivrisinekler en cok sekere gelir diyorlardi, dogruymus ,,,,,;;;;,,,,


meme uçlarıma reçel sürmüştüm ondan mı acaba

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Ağu 2016, 19:37
Rest çekmek istemiyorum ama kafam kızıyor günlük.

fuqit.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Ağu 2016, 20:58
Saeros said:

Peregrin said:

Saeros said:

abi sürekli sivrisinekler tarafından yeniyorum
sanırım odamda bi tane var ve şerefsiz sadece uyurken mi geliyor nedir, bir kere bile ne gördüm ne de duydum
kafadan aşşa off falan mı döksem napsam


sivrisinekler en cok sekere gelir diyorlardi, dogruymus ,,,,,;;;;,,,,


meme uçlarıma reçel sürmüştüm ondan mı acaba


ayyy
(:D 8-) (:P)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Ağu 2016, 21:44
komşu reçel mi getirmiş ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ağu 2016, 10:18
receli masa getiriyordu ama..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ağu 2016, 10:26
pascalnouman said:

haydaaa


Akşam sevişelim mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ağu 2016, 10:36
wastyrx said:

pascalnouman said:

haydaaa


Akşam sevişelim mi?


dovusmeli sevismeli.. her turlu..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Ağu 2016, 10:41
ölüm sevişi

hmmphs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 07:14
cok komik bir konu vardi, boyle cizimli falan

birisi sicarken, kiz arkadasi mi geliyordu neyse?
bodybuilding den mi kopyala yapistirdi acaba?

ya cok sacma ve komikti
bir bulan olursa keske

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 07:18
Hayır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 07:56
günaydın

kemoterapinin 5. günün attım dün. bugün biraz daha iyiyim. ilk defa kahvaltı yaptım bu sabah. kahvaltı dediğimde 3 tane poğaça gömdüm tok tutsun diye.

rabbim kimseye yaşatmasın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 07:59
toshaklar?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 08:31
sağ toşak güvende.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 08:34
Geçmiş olsun :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 08:36
soldan, soldakinden zaten hicbi yerde, hic bisi olmuyo. sag guvende olsun da.

sagda gelecek var, sagda guven var. sagda saglik var. ve saglik ona emanet.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 09:06
Solun toshagı bile kaybediyo , ayıptır bu ezici rekabet.


Bende yazılım işi bulduydum , adam beni aramadı ben onu aradım diye sinirlendim kabul etmedim. Aslında adam pazartesi gel belgeleri neler lazım neler değil insan kaynaklarından al falan kafasındaydı . Lan bunu sen arayıp bana sölicen 'işe alındın gel şu şu var' falan dicen ben mi seni arayınca beni işe aldığın aklına geldi dedim kabul etmedim.

Benim g-tümü kim kaldırdıysa artık , 5 aydır işsizim hala iş beğenmiyorum , hemde 2 aydır kursa giden adama yazılımcı işi teklif eden adamı bile beğenmiyorum.

Bi garibim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 09:09
Mitat naptın mitat :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 09:10
sen ülkeye fazlasın mithat yurt dışında iş kovala.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 09:15
bu kadar saçma bir sebepte duymadım.

farkındaysan adamın bir işi var ve onunla uğraşıyor gün içinde, seninde işsiz olduğunu farz edersek, sözü edilen adamı bir değil on beş kere aramak için önünde çok elzem bir durum olmasa gerek?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 09:29
Mithat said:

Bi garibim.


Ahdjajdjd bunu görmemişim. Buna gariplik denmez ahahaha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Ağu 2016, 09:37
code geass izlerken "ass" it filtresine takılmış porno sanmışlar lel

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ağu 2016, 02:27
ilkel insanin sayica fazla oldugu icin haber yapiliyor olmasi buyuk sikinti.

mardin'de 40yillik kan davasi son buldu. e bravo...

bunlarin tamami ilkel, son bulsa ne olur, bulmasa ne olur. kan davasi degil de komple hepsi son bulsa bak o harika olurdu ama.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.

×
×
  • Yeni Oluştur...