Jump to content
wastyrx

Günlük #13

Öne çıkan mesajlar

§ 01 Kas 2017, 21:59
yazın çalıştığım işyerinde milletle numara ekleşiyoduk. benim adımı yazıp arkasına işyeri ismi ekliyolar "kezban düdüt beach club" diye. ben ekliyorum sadece adlarını yazıyorum sadabsd. çok acı bi an lan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2017, 00:53
Öyle olunca utanıyorum ben. Ali diye kaydediyorum, yanından gittikten sonra hemen açıp ekleme yapıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2017, 04:40
herkesin adını çevrilebilecek en küçük birimde çevirip öyle kaydediyorum abv böyle alışkanlığın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2017, 07:13
İsim soyisim çalıştığı yer seklinde kaydediyorum hep.
Cinlileri hintlileri baska turlu ayiramam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2017, 07:17
Ben max ekliyorum "Rahman izmirde yeni tanıştığım arkadaş", "Mustafa Topkaş Necati İnşaat gibi" sdfsdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2017, 08:04
ben eklemiyorum kimseyi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2017, 12:07
marksman said:

Öyle olunca utanıyorum ben. Ali diye kaydediyorum, yanından gittikten sonra hemen açıp ekleme yapıyorum.


Geçen gün profilodan birinin numarasını kayıtedecektim, adamın numarayı sahada aldım profilo bilmem ne diye kayıt ettim, sonra ofiste konuşuyorduk pardon ya siz bu profilolardan hangisiydiniz diye sordum.

utanmayın, siz numarasını aldı diye o kendini şanslı hissetsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 11:37
Tek giris 10 gun vize ne allahsizlar
Yirtip atmayi gitmemeyi falan dusunuyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 12:30
italya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 21:18
biraz yazayım ya.
Yazınca rahatlanıyor mu bilmiyorum. Aslında böyle uzun uzun deftere yazmak lazım. Edebiyatım kötü, süslü cümlelerim yok. İsterdim ama yazmayı.
Neyse... Yalnızım ya. Yalnızlık çok güzeldi de artık çok sıkıldım. İşten eve geliyorsun, çağrırlarsa çıkıp 3-5 bira ve sonrasında yine ev...
Zaten tek bir gün tatilimiz var adam akıllı onda da dinleneyim mi ailevi işlere mi yetişeyim kendimi mi geliştireyim bilemiyorum.
Bazen çok kasmamak lazım diyorum ama genel olarak bir yarışta son sıralarda olduğumu düşünüyorum.
Para zaten birikmiyor, iş hep mutsuz.
Sürekli quora da self improvement zırvaları okuyorum. Aslında çok güzel şeyler de eylem aşamasına geçemiyorum :)
Konuşmaya da gücüm yok, insanlarla konuşasım da gelmiyor ve böyle de gidecek gibi...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 21:28
11de kütüphaneden çıktım
yarın 6da yine okula gidecem

kafamdaki öğrencilik bu değildi sanki :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 22:09
Tam olarak bunu yapip kendime bu soruyu soruyordum 2 sene once bu zamanlarda :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 22:12
şikayetim yok ya :D
yani var da az var sdf

en azından bişiler öğreniyorum, mal mal işe gidip gram kendimi geliştirememden iyidir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 23:50
bLackcha0s said:

biraz yazayım ya.
Yazınca rahatlanıyor mu bilmiyorum. Aslında böyle uzun uzun deftere yazmak lazım. Edebiyatım kötü, süslü cümlelerim yok. İsterdim ama yazmayı.
Neyse... Yalnızım ya. Yalnızlık çok güzeldi de artık çok sıkıldım. İşten eve geliyorsun, çağrırlarsa çıkıp 3-5 bira ve sonrasında yine ev...
Zaten tek bir gün tatilimiz var adam akıllı onda da dinleneyim mi ailevi işlere mi yetişeyim kendimi mi geliştireyim bilemiyorum.
Bazen çok kasmamak lazım diyorum ama genel olarak bir yarışta son sıralarda olduğumu düşünüyorum.
Para zaten birikmiyor, iş hep mutsuz.
Sürekli quora da self improvement zırvaları okuyorum. Aslında çok güzel şeyler de eylem aşamasına geçemiyorum :)
Konuşmaya da gücüm yok, insanlarla konuşasım da gelmiyor ve böyle de gidecek gibi...

spor yap spor
yarış marış hikaye boşver o kafaları hiç girme
kendinle yarış kıps

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 06:05
30 sayfa bişi yazmam lazım 3 ay kaldı hala erteliyorum :
allam biraz motivasyon gelse negzel olacak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 06:12
Ben yazarım uygun fiyata sdjkf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 12:32
sektörel teknik bişi olmasa yapardım çoktan ya
bi ara düşündüm hintlilere mi yaptırsam diye
sonra bi mac alsam heralde yaparım diye düşündüm aldım kutusundan çıkarmadım bile daha sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2017, 21:49
barcelona-anadolu efes maçını izledim, efes şaşırttı. konu var mı diye geldim, açılmamış.
bir de evde spontane rakı balığı tek başına yapmamak ne güzel şey :)
arabaya da karar kıldık gibi, doğru seçimdir, keşke dedirtmez umarım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2017, 23:58
Adamlar Visual Studio'nun componentlerini C:'ye yükletmekte kararlı.
70 GB'lık C:'ye 40 GB main installation. Thx gates.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2017, 10:40
başka eve taşıncam da
nası üşeniyorum belli değil...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2017, 23:30
1000tl'yi çöpe attım galiba bu gece
durumun maddi maliyetini ayıkmam 2-3 saatimi aldı sfd
vize bilet almıştım hatun görmeye gidicektim. 3.kez ayrılmış bulundum gitmeye bir hafta kala. eğer tükürdüğümü yutup gidersem title istiyorum gevşek yavşak falan gibi biişi
-_-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2017, 23:34
yine git hatunu görme, gez dolaş takıl gel

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2017, 23:42
görmediğim yer olsa giderim kesin de her yerini gezdiğim bi ülke anasını satayım
hiç moral de yok
bi de gidersem napcam bir hafta kesin ararım zaten olay kökünden bitirmek olayı o yüzden sakat bi fikir gidip takılmak.
vizeyi yırtacaktım kesin çözüm için ama sonraki başvuru için lazım gibi bişi sonuçta götüm yemedi sfdkl

bana bi ribaunt bul paticik :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2017, 23:42
ejderha avcısı haklı

ben de taşındım ya
korktuğum gibi olmadı
arklar sağolsun herkes bi tarafından tutunca hemen hallettik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...