Jump to content
Yabgu

Conan Exiles

Öne çıkan mesajlar

§ 31 Oca 2017, 01:49
hala ark diyenler var aranızda ya. ark gibi anticheat bile kullanamayan bi oyunun lafını etmeyin rica ediyorum.

oyun rusttan farklı olarak rustun xp zamanı gibi, grinde dayalı baya. raidi de ultra zor yapmışlar insanlar oyundan soğumasın diye tam bebe oyunu olmuş, 20 kere kafana kılıç yiyorsun ölmüyorsun. hele ok yay tam facia, 0 hasar, silahtan çıkan mermi gibi gidiyor, crosshair var zaten o tam bi rezillik.

alıp denemeye bile korkuyorum artık oyunu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 05:37
insan 2017 yılında şu kombat sistemiyle oyun yapmaya utanır artık ya. left click spam dışında hiçbir derinliği yok kombatın. blok doğru düzgün çalışmıyor. archery-ranged kombat yok denebilecek kadar kötü. pvpde iyi olmak gear grind edip sol tuşa basmaktan ibaret. (td)

oyun tam bir cash grab. adamlar yeni hiçbir şey katmamışlar genreye var olan şeylerin eklentisi de hep yarım yamalak. ambiyans dışında hiçbir yönde öne çıkmıyor oyun.

would not even download (td)

ark çok erken release oldu hatta devler bile uyarıyordu performans sorunlarından dolayı. tabii hype is real, millet gidip 200 dolarlık kartlarla alıp sonra rage bastı. onun dışında oyunun sales pitch'ı dinolardı. kimsenin doğru düzgün yapmadığı, herkesin düşündükçe ıslandığı bir sistemdi. rex tame edip adam yiyecez dediğinde herkesin aklı durdu. adamlarda mükemmel bir deneyim sundu bu yeni dokunuşla. forumdaki ekiple bile yüzlerce saat deliler gibi eğlenerek oynadık. kötü performansa, buglarına rağmen. günün sonunda ilk gün hypeını kaybetmedi ve başarılı bir oyun olarak zaman testinden alnı ak çıktı: http://steamcharts.com/app/346110#1y

aynısı bu ve türdeki diğer yancılar için söylenemiyor, quick cash grablerin kaderi bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 07:21
bu arada, oyun mmo degilmi? burada ne isi var?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 07:22
mmo değil, ark gibi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 07:36
hayır mmo gibi bence
bingildak yine haksız her zaman olduğu gibi.......

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 07:36
Biraz daha bekleyip görelim. Ark benzeri oyunları oynamadım. Serverdan çıktığımda inşa ettiklerim yok oluyor mu? Evlendiğimden bu yana çok fazla oyun oynayamıyorum. Hardcore takılamayacağım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 07:39
ark türevi oynamadıysan baya eğlenirsin abi çünkü yeni oyun olduğu için learning curve dönemi en eğlenceli dönemi. şimdi ark'a girmeye kalksan herkes her şeyin min-maxini öğrenmiş durumda. birileri sana spoon feed yapıyor olacak her bilgiyi. oyun yeniyken kimse doğru düzgün bilmediğinden kolektif bir deneyim süreci oluyor, en güzel dönemi.

mmo gibi düşün ama serverlar 64 kişilik. yüzlerce server var, offical - unoffical fln farklı modlarla falan.

kendi serverına girdiğin sürece karakterin, eşyaların, binaların orada biri çalmazsa veya yıkmazsa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 07:47
55 tl
lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 09:46
https://twitter.com/screencuisine/status/826192363487846400

Bu ne lan?
Küsküyle uğraşacaklarına daha temel alanlara yoğunlaşsalarmış ya. O kollar nedir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 09:46
Gordugum kadarıyla oyun Ark ile Rust arasında. Ark kadar pve content yok ama Rust kadar da sadece PvP degil.

Ark'ı hala oynuyorum, Rust ı da arada az az oynadım.

Ark ile ilgili problemim developerlarının oyunun problemlerini duzeltmekten cok bir cok oyuncunun yanına bile yaklasmayacagı 'gereksiz' content uretmeye baslamıs(devam ediyor) olması. Serverlarda lagdan hareket edilmezken Conan'a cevap olsun diye Tek Tier pushladılar mesela.

Rust ile ilgili problemim de elinde stone hatchet'lı adam gorenin AK ile girisiyor olması. RPG ogelerinin ve customizationın az olması.

Umarım Conan'ın developerları WC den mantıklı cıkar ve elindeki oyunu duzelte duzelte gelistirir, oyunun medieval era olması da aradaki tech farkını daralttıgı icin anlamsız kolaylıkta karsılıgında hic birsey yapamadıgın KoS az olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 09:51
zamanında the stomping land oynuyordum. fakat sonrasında lead designler ark a kaçmış oyun iptal olmuştu.

aslında 55 tl çok da değilmiş. Akşam indirip deneyeyim bakalım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 09:52
olm çat çat alıp durmayın lan şöyle oyunları, bi çıksın izleyin öyle karar verin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 09:52
acelen yoksa early access girme, tüketirsin oyunu release e hazır olmadan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 09:55
Early accessten cikabilmis survival oyunu kac tane vardir su an?

2014te cikan oyun alpha takiliyor lan. İnsaf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 09:58
early access - beta konumunda kalması developerın işine geliyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 10:03
Bu tip oyunlar 2 sene+ EA'de kalıyor. Okadar bekleyecegime ben simdi hype ı varken oynarım. Sıkılınca bırakır ilginc updateler geldikce tekrar bakarım.

Ozellikle permanent serverlarda oynamayı dusunenler icin ilk gunlerde baslamak zorunluluk gibi birsey. Hic bir zaman wipe gelmez demiyorum, ama buyuk bir exploit olmadıgı surece gelmiyor (Ark'ta oldugu gibi). Ozaman da unofficial dan unofficial a zıplayıp duruyorsun cunku official serverlarda baseini koyacak yerin olmuyor, daha adımını attıgın gibi senin 1x1 shitshackini yoketmek icin herseyi hazır adamlar geliyor.

Oynayanlar serverini yazsın. Ortak tribe/clan kurmasak da en azından alliance oluruz destek cıkarız birbirimize falan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 11:35

bu arada her ne kadar siz merak etmeseniz de :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 11:59
baya kanli oyun haliyle conan..ikiye bolmeler falan..baslarim ben de..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 13:42
ağzı yüzü kayık oyunun sokacam erken erişimlerine

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 13:59
AI çok kötü abi ya. en kötüsü o. pve sıfır oyunda. ark'ın ilk zamanları gibi. onda desync vardı bundan AI mal. möl möl bakıyor suratına. sürekli buglanıyor, tepki vermiyor. animasyonlar falan bozuk, saldırılar falan anlaşılmıyor. hödö hödö sol tuşa basmaktan ibaret veya işte biri aggroyu alıyor diğeri dövüyor derinliği.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 14:01
hypelıcan mı hypelamıcan mı karar ver arkadaşım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 14:15
bingildak said:

AI çok kötü abi ya. en kötüsü o. pve sıfır oyunda. ark'ın ilk zamanları gibi. onda desync vardı bundan AI mal. möl möl bakıyor suratına. sürekli buglanıyor, tepki vermiyor. animasyonlar falan bozuk, saldırılar falan anlaşılmıyor. hödö hödö sol tuşa basmaktan ibaret veya işte biri aggroyu alıyor diğeri dövüyor derinliği.


aynen ya twitch de izledim bir sürü livestream de

hani yine her zamanki gibi teorik olarak güzel düşünülmüş ama pratiğe gelince olmamış oyun modeli.

Yine etrafta gezinip resource toplayıp bir şeyler build etmek güzel. Gelen geçene dalabiliyor olmak lootlayabilmek vs güzel de. Combat , animasyonlar falan yani ayıp ya. Yapmayın abi. Bu tarz şeyler bi de early access falan bahane değil, şu an böleyse hayatta düzelmez bu. Bildiğin kötü yani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 14:33
Yine etrafta gezinip resource toplayıp

olm E'ye basılı tutarak geziyosun zaten default, böle mıknatıs gibi sağdan soldan çekerek gidiyon salak bi el animasyonu eşliğinde. avcı toplayıcı kültür biraz farklı işlenmiş oyunda haha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 14:35
Beyler oynuyorum şu an. Ne yazık ki evet animasyonlar ve yapay zeka vasat altı. Diğer hususlar EA için yeterli, idrak edilebilir düzeyde.

Bunun dışında oyunun EA olduğunu unutmamalıyız. Arkadaş ortamı bu mevzuları egale edebiliyor, bugün çok eğlendiğimiz bazı anlar yaşandı.

İşte ya EA tester olacaksın eza cefayı çekeceksin ya da bekleyip gelişen halinde oyuna dahil olacaksın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Oca 2017, 14:36
ya da bu saçmalığa hiç ortak olmayıp önündeki gerçek oyunlara bakıcaksın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...