Jump to content
-Bonesoul-

Bitcoin #6

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Oca 2019, 20:04
herkes 15k kişi mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Oca 2019, 20:30
evet sample size toplamidir.

gene de turklerin bu iste ilerde oldugu acik

avrupada tax > allah o yuzden insanlari almamaya alsalar da aciklamamaya itiyor olabilir.

Almanya’da aldiktan sonra 1 yil icinde satmazsan 0% tax aslinda baya iyi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Oca 2019, 20:33
BlockStack ile ugrasmis var mi
Virtual chain ile ilgili anlamadığım bir kac konu var, state forklama uzerine ozellille

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Oca 2019, 12:16
bir crypto da bir de USD/TL pairinde teknik analiz yapanları anlamıyorum hehe.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Oca 2019, 13:48
crypto aslında teknik analize çok uygun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Oca 2019, 14:51
değil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 03:11
ne hack'ler takedown'lar gördük de böylesini görmedik

https://i.ibb.co/qBZ1qZJ/image.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 08:46
millet tabii bu isin magazininde ama turk profesor cok dogru bisey soylemis

aciklasinlar cold wallet adreslerini biz de emin olalim onlardan bidaha hic tx olmazsa hakkaten keylerin kaybolduguna


zaten multi olmamasi imkansiz* da hadi oldu diyelim bi de adam adresleri bile kendine saklamiyodur herhalde

*: cunku risk multi yapmadin unuttun/kaybettin diyelim hakkaten adami ya oldururler ya hapiste curuturler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Şub 2019, 06:20
çok ekmeğini yedik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Şub 2019, 06:58
inanamiyorum ya twitter CEO'su butun gun Bitcoin hakkinda konustu, crypto bile degil direkt bitcoin

+0.17%

birinin ayagi bitcoine takilip dusse - 20%


how bitcoin reacts to news 101...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nis 2019, 12:55

fırlamadan önce çakılması için dua ettim, olmadı

 

usdt ile yakalandım, hay bacımı ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nis 2019, 13:40

sell in May and go away abi. aralıktan beri uptrend.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nis 2019, 08:36

parayı bi karakter dizisine gömme olayı hâlâ beni çok heycanlandırıyor dolayısıyla bozmayacak, üzmeyecek kadar yapıp kenara atmak gerekiyor. 3-5 neyse

çıktı alıp saklayabiliyorsun. düğünde damadın göğsüne asabiliyorsun falan eğlenceli

 

PAT.jpg

 

tabi şifreli private key oluşturmakta fayda var. mesela bunun şifresi "123"

 

bu arada, bitcoinin bitişi muhtemelen quantum bilgisayar için bitcoin private key finder gibi salak bi uygulama ile olabilir. sdfasf

1*qGNmQ9d_Xw_Tnat1Hs0xDQ.png

10 sene içerisinde bitcoin'in kullandığı sha-2 hash'i sıkıntı çıkarabilir. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 May 2019, 06:11

cikaracak gibi olursa hemen degistirilir, 1 satir kod degisikligi.

bitcoin bible degil cogunluk ne isterse o olur:)

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2019, 11:16

11k oldu

 

To the moon???

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2019, 11:35

50k olcak abi girin. evi arabayi satip basin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 07:24

12kyi gecti gecen 12den 20ye cikmasi 10 gun surmus.

 

ama bunlar global piyasada para degil bikac milyon dolar olsun ki satalim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 13:46

geçen artışında "gelecekten gelen adam btc 500k oluyor" diye haber çıkmıştı. hemen satıp geliri ile tv, telefon ve gezi yapmıştım. Düşük fiyattan yine aldım, bu sefer araba niyetim var . Satmak için yine böyle absürt haberlerin artmasını bekliyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 14:11

erken arttı bu kadar erken artmasını beklemiyordum, bence yine vuracaklar. asıl artış yıl sonu - 2020 ilk çeyrekte, halving öncesi. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 14:12

altlar falan pörtlek. Alttakileri çekecem de dipten çekmek istemiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 20:11

Btc Dominance %64 olmuş lan , altların bir noktada fırlaması lazım artık yada altların fiyatının sabit kalip btc'nin 10k'ya falan gerilemesi lazım ki pek mümkün değil. Bakalım nolcek

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2019, 21:36

Market cap 600b olmadan altlar hücuma geçmez bu hızla BTCde kalırsa herkes

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2019, 07:43

Bir crash olsa da bu sefer alsak bari para yoktu alamadık 3-4k'lardan 😕

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...