Jump to content
Cthulhu

ŞL 4. Grup Maçı | Benfica - Galatasray | @03.11.2015 22.45 - TRT1

Öne çıkan mesajlar

§ 03 Kas 2015, 21:34
Helal olsun valla. NASIL SEVILMEZ BU TAKIM.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
LAN BU NASIL KAÇAR

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
aboooooooooo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
Muslera Sneijder dısında pek sevilcek bir yanı yok biraz da alman panzeri.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
AHAHAHAHAHHAHA

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
LAN BU NE!!! Yasin off

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
ADAM KONTROL ETTİ YA ŞAKA GİBİ ABV

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
yasin?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
abi napti adam saka mi bu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:35
zaaaaa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:36
ben utandim lan insan yapmaz soyle biseyi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:36
benfica çamura yatmadı hll olsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:36
adamlar macı satmak için herşeyi yaptı, muslera kalede devleşti. yasin almayım abi sağol dedi sdsafa

insan muslera'ya saygısından atar lan sunu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:36
astana bu benfica'yı yener

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:37
astana iceride tokatlar benficayi, uefaya da gidemeyiz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:38
chedjou 40 metreden hep attığı için yokladı yine.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:38
UEFA ya zaten gitmeyelim sadece ziyan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:38
ceju sen de sktirgit napiyon mk

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:38
Şeccu 45 metreden şut çekti. Mükemmel oyun planı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:38
Kahreman olacagiiim

Cok iyi mucadele dedigi muslera 6 tane falan %100 cıkardı. 2 tane savunma oyuncularımız usendigi icin gol yedik. Gercek mucadele.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:38
yatın kalkın musleraya dua edin farkı onledi herif.

benficada ayrı mal dunyaları atamadı dfdfdf

neyse hadi gecmiş olsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:39
10 kişi yendi adamlar
ZAAAAA

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:39
Ayakta alkisliyorum takimi. Helal olsun - hepsi elinden geleni yapti. BRAVO GS.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:40
sostizm en iyi self troll sanırım dsaf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2015, 21:40
sostizm said:

Ayakta alkisliyorum takimi. Helal olsun - hepsi elinden geleni yapti. BRAVO GS.

Ahahah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...