Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Counter-Strike: Global Offensive


Silphatos

Öne çıkan mesajlar

applev0dka said:

puan olarak yazmak ne kadar zor olabilir peki ?

sonraki ranka su kadar puan kaldı diye ? imkansız mı bu sistemde böyle bişey.

ne zaman atlayıp duseceğemizi bilsek mesela


imkanli. yapmak istemediler gecmiste.

muhtemelen modele yaptiklari mudahaleler yuzunden inflation/deflation sorunlari var. smurfler ve hileciler de buna etki ediyor. ornegin mass bir ban sonrasi muhtemelen belli rating araliklarinda bir anda mancinik etkisi oluyor.

o nedenle tahminen rating-rutbe eslesmelerini dagilimi sabit tutacak sekilde float ettiriyorlar. o nedenle gostermek istemiyor.

bu bir tahmin tabi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

k1nJo said:

çok daha alt tabaka oyuncuları taşıyamıyorsa kalıcak mecburen. bu, sistemin yanlışlığından değil; oyuncuların smurf hesaplarla ve dengesiz premadelerle bunu bulandırmalarından kaynaklanıyor.


iyi de zaten sistemin hatalı olması, dengesiz premadelere de yol açıyor.

her maç 5 kill alan adam sırf takımı yendi diye rank atlamasın. ya da her maç 35 kill alan adam da sırf takımı kaybetti diye rank düşmesin.

rank'ın olayı, benzeri yetenekte oyuncuların benzeri seviyede eşleşebilmesini sağlamak. daha dengeli ve çekişmeli oyunların yaşanabilmesi.

rankler dengesiz olacaksa o zaman sistemde aksaklık var demek işte...

benim karşıma bi adam geliyor, her attığı headshot oluyor. şimdi ben bu adamın dengesiz rankten alt seviyede kalmış üst seviye bi oyuncu mu olduğunu yoksa cheater mı olduğunu nerden anlayacağım?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:


rank'ın olayı, benzeri yetenekte oyuncuların benzeri seviyede eşleşebilmesini sağlamak. daha dengeli ve çekişmeli oyunların yaşanabilmesi.



buna katilmiyorum. rating sistemli takim oyunlarinda rank in olayi benzeri yetenekte takimlarin benzeri seviyede takimlarla eslesmesidir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

k1nJo said:

senin düşündüğün sisteme göre aynı olmak zorunda değil mi bu adamlar?


coefficienti modelin neresine uygulayacagin baska bir mesele. core win-loss hesapladiktan sonra (pure elo) coefficienti uygular, ekstra kendin modifiye ederek diger ekledigin rating duzenleyicileri sonradan uygularsan, coefficient a formulun bir kismi digerlerinden daha sensitive olur. bu normalde outcome i etkilemez, ancak rutbesizken apayri noktalara goturebilir.

bunu da bilmemiz mumkun degil. ayrica coefficient kisiyi asil skill seviyesine hizli tasimak amacini tasiyan bir etken oldugundan nasil uyguladigin zannettigin kadar modeli bozmaz. rutbesiz kisiler outlier dir. diger oyuncularin ratinglerini leech eden vampirler olduklari farzedilir. Model bu oyunculari tanimamakta, yeterince mac datasi olmadigi icin gercek pozisyonunu bilmemektedir. bu nedenle mumkun oldugu kadar hizli olmasi gereken yere tasimaya calisir. yani rutbesiz oyuncunun varligi zaten basli basina modelin kendisini bozan bir sey.

Pure elo kullanmiyorlarsa (ki kullandiklarini sanmiyorum), kendi tweak ettikleri seylerin bu rutbesiz donemde negligible olmasini isterlerse coefficienti tum formule ayni etken ile uygulatmayabilirler. bunu onden bilmemiz mumkun degil.

dedigim gibi, yazdiklarimdan tutarsizlik olarak gorup cimbizladigin seyler aslinda tutarsizlik degil.

dogru ne olmali dusuncenle bu model nasil calisiyor olabilir arasindaki farki gorememenden kaynaklaniyor.

cımbızladığım falan yok konuyla alakalı yerleri alıntılıyorum sadece. elo konusunda bilgiliyim dedin o yüzden anlamaya çalışıyorum tutarsız gördüğüm yerleri sorarak.
doğru ne olmalı düşüncem ve sistem nasıl çalışıyor farkını görememek değil zaten doğru ne olmalı düşüncemi yazmaya kalksam buraya 2 sayfa formul çıkarırım. sistem nasıl çalışıyoru da senin gözünden anlamaya çalışıyorum çünkü her şeye alakasız diyorsun.
bold'a aldığım kısım ne olabilir mesela sen örnek ver o zaman.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:


k1nJo said:

çok daha alt tabaka oyuncuları taşıyamıyorsa kalıcak mecburen. bu, sistemin yanlışlığından değil; oyuncuların smurf hesaplarla ve dengesiz premadelerle bunu bulandırmalarından kaynaklanıyor.


iyi de zaten sistemin hatalı olması, dengesiz premadelere de yol açıyor.

her maç 5 kill alan adam sırf takımı yendi diye rank atlamasın. ya da her maç 35 kill alan adam da sırf takımı kaybetti diye rank düşmesin.

rank'ın olayı, benzeri yetenekte oyuncuların benzeri seviyede eşleşebilmesini sağlamak. daha dengeli ve çekişmeli oyunların yaşanabilmesi.

rankler dengesiz olacaksa o zaman sistemde aksaklık var demek işte...

benim karşıma bi adam geliyor, her attığı headshot oluyor. şimdi ben bu adamın dengesiz rankten alt seviyede kalmış üst seviye bi oyuncu mu olduğunu yoksa cheater mı olduğunu nerden anlayacağım?



ben sistemi komple savunmuyorum abi zaten. hatta çoğu kez loldeki gibi solo-duo ve 5v5 olarak ikiye ayırsınlar dedim hep.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dota2 sistemi dünyanın en kötu şeyi
eğer gelirse aglarsınız.

3 4 arkadaş oyuna girip hem tryhard oynayıp hem eglenebiliyorsunuz csgo da kıymetinin birin. dota2de arkadaşla oynama diye bir şeyyok troll dısında


takım oyununda solo mmr gayet saçma, gereksizliğini dota2de göruyoruz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sixoms said:

esea'da oynamanın ne gibi avantajları var? mm'de 100 pingle oynamak baydı. böyle şeyler mi denesem diye düşünüyorum.


hiç bişeyi yoksa ping avantajı var işte, kardeşim çok fazla cs oynuyor. ping şikayeti yüzünden faceit hesabı açtı. 3 aylık 35-40 lira bişey veriyor, 60-70 pingle oynuyor, hileci fazla yok vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Konu başlığı Silphatos tarafından Counter-Strike: Global Offensive olarak değiştirildi
×
×
  • Yeni Oluştur...