Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

For Honor


Sorieno

Öne çıkan mesajlar

Aceace said:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bk6y7jw2ujLrjm0Zzbb4aEZUV13gyGoy-IobrkfNgaY/edit#gid=0

Tier C'deki class'lardan birini oynamadığın müddetçe MM'de sıkıntı yaşamazsın. Hatta ortalama bir seviyeye çıkana kadar Tier C'dekilerle oynasan bile sorun olmayabilir. Sallıyorum Aramusha aslında çok da aman aman iyi değil ama MM noobları lightları blocklamayı bile beceremiyolar :D

Kensei her oyun modunda gaayet viable. Gönül rahatlığıyla mainleyebilirsin.

Yukardaki Skorbrand'in diğer turnuva oyuncularıyla beraber oturup hazırladığı tierlist. Henüz 1.19 patch yeni diye açıklamalarını yazmamış. Sol alttan bir önceki patch açıklamalarını okuyabilirsin. Kensei, zerk ve conq harici çok devasa değişiklik yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eskiden S class'tı. O da zone'dan değil dodge recovery yüzünden. Komik bi dodge recovery'si vardı.

Hani insanlar 6 ay 400 ms zone ne ya diye agladı ya, şu an o zone'un feintlisini light olarak atıyor berserker ve OP diyeni yok yani. Bide bu delayleme mevzusuyla 330 falan oluyor berserker chain lightlar.

Conq zaten full guesswork diger classların yanında, 500 ms variable timing bash atıyo trackliyo falan baya iyi.

Şu an çok fazla kırık şey var, ya hepsini vericeksin bütün herolara yada hiçbirine vermiceksin okey olucak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi ben bi tekken izlemeye basladım alıcam bu hafta. Yok abi herşey okunuyo animasyonlardan. Defansı kırmak için hızlandırmak yerine oyunu UI oynamayı bıraksan adam olur for honor. Ben ilk hafta öyle oynamıstım gayet parryliyodum yani. Şu an imkansız ama 300 ms animasyonsuz berserker lightını blocklamak bile bi kabus.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorunun %90 UI bazlı reactionlarda abi. Animasyona bakmadan oynadıgımız oyun. Görseller şahane, ama bakmıyoruz abi o animasyonlara. Yazık ettiler yani. Bu kadar hızlı ve animasyonsuz attacklara kosmak yerine adam gibi okunabilir animasyonlu olsalardı böyle olmazdı bu yani.

Ve iconlar falan baya inconsistent. Hele team fight sırasında nobushi ve kensei zoneları falan çok komik. Komik yani bastıgın anda uzaydaki adama vuruyo şaka. "HAHA, SOLUNDA OLMASAYDIN" değil yani cevabı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"w+ lmb+rmb"

????? Hmm... Helmsplitter>Combo finisher?

Helmsplitter 600ms bir atak ve delaylenemiyor. Üstüne 100 ms startup'ı var. Ekstradan feintlenemiyor (yani forward dodge>heavy ile forward dodge>light arasında çok bariz animasyon ve hız farkı olduğu için parrylemesi kolay)

Sen bilare beni diskordtan dürtsene :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xunn said:

Eskiden S class'tı. O da zone'dan değil dodge recovery yüzünden. Komik bi dodge recovery'si vardı.

Hani insanlar 6 ay 400 ms zone ne ya diye agladı ya, şu an o zone'un feintlisini light olarak atıyor berserker ve OP diyeni yok yani. Bide bu delayleme mevzusuyla 330 falan oluyor berserker chain lightlar.

Conq zaten full guesswork diger classların yanında, 500 ms variable timing bash atıyo trackliyo falan baya iyi.

Şu an çok fazla kırık şey var, ya hepsini vericeksin bütün herolara yada hiçbirine vermiceksin okey olucak.


Benim pk maclarinda tek derdim surekli kacip uzaktan ara ara gelip vurup tekrar kacan adamlardi valla. Zone attacksa mainim kenseinin zone attacki da gayet dert karsi tarafa. Zaten soylemissinizde. Ben suanki halinden cok mutsuz degilim ya. Ama comp oynamadigim icinde olabilir. Girip 3 oyun atiyorm her aksam, guzel guzel dayagimi yiyip cikiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benimde kensei oyun tarzim baya degisti. Eskiden hep execution olurdu misal. Simdi neredeyse hic execution imgesi bile cikmiyor gibi. Hep bi light attackla bitiriyorm feinti yada zone attackla geliyorm falan. Anlamadim niye boyle oldu :)

Hala oyunu cok seviyorm ama arklarimdan kimse tutunamadi ya. Gamer tayfamdan kimseyle olamamak uzuntu sebebi :/ Gonul isterdi ki 15 senelik kankamla brawl atayim, dominionda birbirimizi kollayalim falan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FH'nin learning curveü tuhaf. FH'nin enjoyment curveü daha da tuhaf.

Herhangi bir fighting oyununda tuşlara gelişi güzel basarak zevk alabilirsin, hatta tuşlara gelişi güzel basarak orta/düşük seviye bir adamı kazara yenebilirsin de.

FH'de tuşlara gelişi güzel bastığın zaman ne zevk alabiliyorsun ne de kazara azıcık bilen bir adamı yenebiliyorsun. Gel gelelim FH'yi öğrenmek çok zor değil... tabii bilen birisi anlatıyorsa. Sallıyorum Street Fighter'la ilgili millor tane kaynak bulabiliyorsun ama FH için comp.FH redditi harici hiç bir yer yok (ki compFH reddit'i de accayip casual dolu)

Ancaaakk... Accık ciddiye alıp tryhardlamaya kalktığın zaman bu sefer de diğer fightinglerin aksine oyundan soğuyorsun. Bunda ubi'nin yetoluğu da etkili. En zevkli mod 4v4 ama 1.5 yıl oldu hala ufukta bir feat reworkü yok, shaman 4v4'te hala inanılmaz bozuk vs.vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...