Jump to content
di

Game of Thrones (2011) - HBO

Öne çıkan mesajlar

§ 29 Nis 2019, 07:00
Spoiler

Sıfır uykuyla işe gelmeme değmedi resmen bölüm ya, 8 senemizi boşa harcadılar resmen. NK'in düşüşüne falan hepsine okeyim, ulan bi açıklama yap ya 2 diyalog koy ya. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:16

büyük skandal bölüm bence.

lotr seviyesinde savaş bölümü çektik deyip beklenti yaratıyorsun, içerik kötü olsa bile iyi aksiyon ve görüntü izleyeceğiz diye düşünüyorsun ama büyük hayal kırıklığı.

Arya'nın hikayesi hariç bu kadar kötü bir writing hiç beklemiyordum.

Battle of Blackwater Bay, Battle of Bastards ve Hodor'u kaybettiğimiz bölümler falan 8-10 kat daha güzeldi.

Birazdan büyük bir wot atacam tekrar, darlandım ve üzgünüm:(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:24
2 saat önce, sanssizsansli dedi ki:

sdfsdf izlediğiniz kalite 1080p değil karanlıktı demeyin.
 

  İçeriği gizle

 

tamam evet karanlıktı da " night is dark and full of terrors" demediler mi?

gecenin bi yarısı ortada ışık namına bir şey yok, anca patlama ve yanma sahnelerinde hafif aydınlanıyor. fiziken çok normal bir durum. hani illa izleyiciler de görsün diye yapay bi durum oluşturmaktansa gerçekte nasıl olması gerekiyorsa öyle olmuş. ayrıca çok iyi bir gerilim havası katıyordu sahnelere. ne olacak yahu diye insan pür dikkat piksel arıyor.

hava kapalı, göğü NK fırtınayla örtmüş, gelebilecek tek ışık ay ışığı onun da karaya ulaşma şansı yok. zilyon tane bulut cabası göz gözü görmüyor.

kaledeki ışıklandırmanın uzak mesafeyi de aydınlatması imkansız. ışığın da bi dissolve range'i var.

Lütfen...

 

adamlar aldatmak için değil olması gerektiği için öyle yapmışlar. night gibi night işte.

alışılmış full mavi geceye her holivud filminde, nasıl inandıysak.

 

 

digitürkte televizyondan izledim , bi bok göremedim ortamda ateşler yanana kadar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:26

 

Arya dagger trick'ini yapıyor.

 

 

 

 

 

arya'ya dagger veryo bran 

DoGMeaT tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:28

Karanligi ama gece zaten winter diye savunmak nasil bir tarz abi, karanlikta cekilen ilk savas temali bolum sanki ahaha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:31

 

post episode thread'inde en çok puan alan yorum,30k upvote bi sürü gold fln almış :

Melisandre the real mvp making it so we could actually see what the fuck is going on this episode.

 

kimse bi bok görememiş çok karanlıktan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:39

Theon’a ne ara böyle oldu demek de ayıp biraz ama ya 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:42

yani beğenmezsin, daha çok görmek istersin falan anlarım da tekrar yazmayacağım zaten sebeplerini önceden açıkladım, neden karanlık olmaması gerektiğini teknik olarak izah edebilir misin peki @µh

ben niye öyle olabileceğini ve buna OK diyebileceğimi açıkladım. ha bana sorarsan ben de görmek isterim wide angle çekim, kim kimi nasıl dövüyo kesiyo filan süper olurdu. 

muhtemelen bölümün çoğu yeri day for night tekniğiyle çekilmiştir zaten. ama daha gerçekçi kılabilmek için bu yönteme başvurmuş olmaları sorun değil.

önceki bölümlerin karanlık aralığıyla bu bölümdeki karanlık aralığını karşılaştırmalı olarak görmek isterim mesela yanılmak için. 

tşk 😛

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:47
Spoiler

öff ne kadar kötüye gidiyor tam droplamalik aslinda sinema tarihinin en kötü savaş-retreat skandali olabilir şu.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:47

Son on gün içinde Star Trek: Discovery, Avengers: Endgame ve Game of Thrones'da üç tane büyük muharebe izledim ve biraz düşününce üçünün de birbirine benzediğini farkettim.

Star Trek: Discovery, Avengers: Endgame ve Game of Thrones spoilerı 
 

Spoiler

Üçünde de dövüşte neredeyse yenilmez olan bir lider ve bu liderin başında olduğu büyük bir ordu var, üçünde de lider son anda bir nevi numarayla yeniliyor ve üçünde de liderin yenilmesi sonucu bütün ordusu yok oluyor.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:49
4 saat önce, pattisliborek dedi ki:
  Gizli içeriği göster

Vay. 

 

 

Bölüm biter bitmez ilk yaptığım iş bu videoyu izlemek oldu. Şahane bağlantı. Açık ara bölümün en iyi hikayesiydi bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:53

O bağlantının sahne çekildiği sırada planlandığını zannetmiyorum. Bu sezonu yazarken düşünmüşlerdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 07:56
3 saat önce, GONDARCENGIZ dedi ki:

gergin bir bölümdü.

 

  İçeriği gizle

ssssssssssssektir lan godoşlar, savaş sahneleri gram ışık yok neyi izledik neyi gördük. bu kadar kolpa bir pazarlama tekniği olamaz. bunu diyen kimse artık senaristmi ne silkimse, onun ben teee bi tarafına koyim.

evet sinir kusma geçtiğine göre bölüme gelelim.

Gergindi, acayip mantık hataları vardı. ama bu kadar yıl izlemişiz hakkını yemeyelim diye bu kadar büyütülen hype a ve alakası olmayan deliver a rağmen iyiydi lan. (artık kendimi mi avutuyorum yoksa bu kadar yıl izledik "bize 8taş diyemessiniz taaamm mı" muhabbetimi yapıyorum bilmiyorum ama, gerdi be abi.

aryanın bunu yapacağını düşünüyodum ama, dedim bran bi bokluk yapıp nk nin yerine geçecekte öyle hallolacak artık filan demeye getirdim, o kadar kötü duruma geldi sonda. dedim arya nereden girecek oraya, plot armor tepeden indirdi kızı, helal olsun dedim ayağa kalktım abi.

savaş sahneleri leeeeeeeeeeeeşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş, bir bok gözükmüyo. acayip kolpacı bu diziyi çekenler abi net. detaylarla uğraşmamak için böyle bir yol seçmişler belli, bu kadar yılın hatrına millet bişey demez diye itelemişler ama, ne diyim yani. o kadar para şan şöhret, düzgün ışık koyun abi. anladık long night, winter has come. bilader bizimkide göz ekrana yapıştım bişey kaçırmim diye mk. bi bokta olmadı, önemli karakter ölmedi.

savaş taktiği inanılmaz malca, önden 1k dotrak yolladın, gazladın eyw da. ne saçma bir taktik abi neyse.

red women geldi, aha dedim birboklar olacak, +90 fire dmg bastı gitti o kadar. he birde siperleri yaktı eyw. orada ölür demiştim, arya a taktik verecekmiş armoru vermişler kadına ölmedi, orada ölse daha güzel olurdu boktan bir seçim.

genel olarak pleb savaşı, öyle acayip dramatik sahneler yok son dakikalara kadar, ya biz çok büyütüyoruz bu diziyi, yada bilmiyorum abi insan daha iyisini bekliyo.

jon ve danny tam mallar, havada dönüp durup koca kaleyi bulamıyolar. neymiş efenim kar fırtınası var göz gözü görmüyo, ulan hıyarlar üfleterek gitsenize önünüzü görsenize, evrenin mantığına ters abi. ejderha var alev püskürten, ama havada çarpışıyolar olaya gel. neyse yedik.

jonun nk nin peşine düştüğü sahne güzeldi, bir vs atacaklar ve ölecek diye düşünmedim değil, nk orada eller havaya yaptı tabi jonun %100 ölmesi gereken yere danny hızır gibi yetişti, okey babacım bunuda yedik.

dragon un danny i atması göt gibi bırakması, aha ölecek hatun buraya kadarmış taht sevdası dedirtti, onuda piç ettiler, olan dragona oldu, pira gibi yapıştılar hayvana 😄 fdsfsd 

neyse abi ne dim bilmiyom taze taze izledim geldim içimi döküyorum, uyumadık bekledik düştüğü gibi izleyelim diye. gergin bölümdü, ama öyle epic bir savaş mavaş yalan yani, öyle birşey yok. vikings de bile daha iyi sahneler vardı savaş namına.

arya için birde ufak zombi filmi sahnesi koymuşlar, oralarda bu kız öldü kesin dedirtmeye çalışmışlar ama yemezler abicim, o kadar eğitim aldı yemezler.

bakalım sonrası ne olacak.



 

 

şundan bir ben mi sikayetciyim diyordum ya. Sabah gunesli bir de hava, aynen soyle izledim bolumu.

811800174e5e83ac74750ec758619572.png

 

Spoiler

Bir sürü sacmalik vardı yine. Çok bosluk vardi karakter hikayelerinde. Bran in olayi nedir mesela millet ölürken ravenlarla savasi izledi. Bari bir iki intel falan verseydi savasta avantaj saglayacak.

Melissandre de mass resurrect atacak simdi herkese derken gitti öylece.

Night king loot falan dusurseydi bar bir talisman spell vs birsey ne bileyim. Cercei ile savasacak adam kalmadi.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 08:00
11 dakika önce, Komutan dedi ki:

Son on gün içinde Star Trek: Discovery, Avengers: Endgame ve Game of Thrones'da üç tane büyük muharebe izledim ve biraz düşününce üçünün de birbirine benzediğini farkettim.

Star Trek: Discovery, Avengers: Endgame ve Game of Thrones spoilerı 
 

  İçeriği gizle

Üçünde de dövüşte neredeyse yenilmez olan bir lider ve bu liderin başında olduğu büyük bir ordu var, üçünde de lider son anda bir nevi numarayla yeniliyor ve üçünde de liderin yenilmesi sonucu bütün ordusu yok oluyor.

 

Spoiler

bunlar hep talut calut hikayesi işte tevrat'tan alınma. orada da küçük bir çocuk sapanıyla kocaman kralı yeniyordu. onun yenildiğini gören ordusu dağılıyordu falan. arya'nın ortamın en ufaklarından biri olması bile benziyor.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 08:01

Perde: Her evde bulunması gereken bir nesne.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 08:05

Perde var guneslik kalın koyu kahve bir sey gayet guzel kapıyor gunesi de içeri karanlık olmuyor ne kadar kaparsa kapasın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 08:13

Gayet güzeldi bölüm.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 08:30

aryalanmak harici fena degildi bolum. 

elbet aciklarlar bir yerde bir seyler. hepimiz okuma yazma biliyoruz sonucta 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 09:25
5 saat önce, Borlach dedi ki:

neyinden zevk alalım ya. ellerine yüzlerine bulaştırmışlar senaryoyu.

cgi masrafını kısmak için bütün bölümü sise kar fırtınasına boğdular bi bok göremedik.

cgi masrafını kısmak için mi ?

 

Televizyon tarihinin en pahalı post production bölümüdür herhalde bu. CGI, color grading falan bunlar ucuz işler zannediyorsunuz herhalde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 09:34

Fırtına ve zifiri karanlığı işleri daha basit hale getirmek için yapmışlar. Söylediğinde haklılık payı var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 09:59

Gün içinde spoiler yemeyeyim diye tablete indirip öğle arası izlerim dedim. bişi gözükmüyor, ofis aydınlık olunca bir ara acaba tuvalettemi izlesem diye bile düşündüm. Tv den rahatça izlerim dedim ama ordada kimse bişi görmemiş anlasilan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 10:00

bok

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 10:01
35 dakika önce, mani dedi ki:

cgi masrafını kısmak için mi ?

 

Televizyon tarihinin en pahalı post production bölümüdür herhalde bu. CGI, color grading falan bunlar ucuz işler zannediyorsunuzherhalde.

Verdigin cevap adamin argumanini guclendiriyor yalniz xd

µh tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 10:03

Tüm 8 sezonun en kötü bölümüydü. Teşekkürler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2019, 10:05
3 saat önce, LathspeLL dedi ki:

Inanilmaz kotu bolumdu. Bu kadar kotu nasil yazilabilir aklim hayalim almiyor.

  Gizli içeriği göster

 

Hicbir karakter adam akilli bir sey yapmadi, hikayeye katkilari olmadi, birbirleriyle etkilesime girmediler (1-2 karakter disinda).

Atlilarin gereksiz yere acilip 10 saniyede olmeleri haricinde wight’larin surlari gecmesine kadar gayet iyiydi bolum. Ondan sonra gereksizlikler silsilesi basladi.

- Jon’un Night King arkasindan kaleye girmesindeki amacsizlik. Bir gorevi, bir hedefi olmadan Dragon karsisinda olmeyi kabullenmesi. Kaldi ki Sam’i kurtarmaya yeltenmeyip bir yere gidiyor gibi yapmalarina ragmen...

- Sam’in avlu’da gereksiz savasmaya calismasi, hicbir resolution’a sahip olmamasi. Crypt’e koyun, en azindan orda 1-2 zombie oldursun, “gorevini yapiyor” hissi alalim. Veya onu kurtaran Night Watch elemani zombie’ye dondugunde onu oldursun tekrardan. Bir tamamlanma hissi versin ulan karakterin hikayesi.

- Brienne ve Jaime ile ilgili beraber dovustukleri daha net ve dialoglu bir sahne yazin, sadece dovustuler, baska bir bok yok

- Arya’nin mantiksiz son charge’ini 1-2 planla mantikli hale getirselermis. Onca yolu kosuyor, Night Walker’lar kipirdamiyor bile. Sadece ruzgar gibi gecti dediler. 15 adimlik mesafeyi siksen gecemez lan. Yani Agactan atlasin, yuzunu degistirsin veya 1-2 slow motion plan koy Night Walker’in kilicina sarildigi, mizragini aldigi ve Arya’in hepsinden hizli kosup yetistigi falan. Hic biri yok. Hooooop arya NK’nin arkasinda.

- Jon o kadar kostu, bari o charge etsin, herkesin yuregi agzina gelsin, NK olecek mi olsun ama basaramasin, o anda Arya ciksin oldursun herkes alkislasin yani.

- Ayrica NK ve diger Night Walker’lar bir bok yapmadi, kilic sallamadilar lan. Tisssss diye olduler lan bir anda. Onca sezon, onca setup, onca korku buna mi baglandi simdi? Bu mudur? 

- Bran.... NE SIKKO YAZIMDIR LAN BU. Niye var bu karakter, neden NK pesinde, Bran ne bok yedi karga ucurmak disinda? 0 dialog, 0 aciklama. Rezalet lan.

 

Ben HBO Now’dan izledim, genel olarak karanlik olmasina ragmen net gorunuyordu. Dusuk bitrate ile encode edilmis kopya izlenmemeli. Ben gorselligi begendim, Dragon sahneleri iyiydi gayet, atmosfer cok saglamdi.

 

Hepsine katılıyorum ve ekliyorum:

Spoiler

-Jon zamanında Melissandre'ye Sheeren'i öldürdürdüğü için sigdir git Esos'a, geri dönersen öldürürüm diyordu geçen sezon. Gelip güzel şovla dotrak kılıçlarına alev veriyor kaleye giriyor kimse demiyor ki aga sen nereden geliyorsun. Ne bir diyalog var ne bir şaşıran.

-Abi azınlıkta olan kuzey, savunmada olan kuzey, ama ordunun en düşük armorlu ve hayatında ilk defa kuzeye gelmiş ordusunu karanlığa sürmek ne büyük kerizliktir. Hücumları ve ölümleri çok etkileyiciydi de böyle bir salaklık mümkün olması can sıkıcı.

-Kaleyi savunmak için sura asker yığmamamış olmak, sura tırmanacak ölüler için bir hazırlık yapılmamış olması büyük saçmalık. Kaldıki burada bir iki extra brilliant plan/move olması gerekli lotr seviyesinde bir savaş çekeceğim diyorsan.

-Jon'un WWleri görüp NK peşine düşmesi normal, jon böyle cesur bir karakter. Kar fırtısına ayrıntısı çok hoş olmuştu. Keşke mesela Melissandre winterfel içindeki karanlığı ve fırtınayı durduracak bir fire/light büyüsü yapmış olsa.

- Bran'den warg olup ya da ya da birilerine bir şeyler söylerek savaşa destek olmasını bekliyorsun. Bölüm sonuna kadar olduğu yerde duruyor sakat köpek sdf.

- Ser Davos kalede, Sansa surda, Sam sahada Tyrion cryptte.
Sam'in sahada vasıfsızca dolanması herkesin gözüne batmıştır. Ya birine haber götür, ya birini heal at ya da ben sigdir git destek ol bir yere. Sansa Arya'dan dagger alıyor, Dany yerden kılıç alıp savaşmak zorunda kalıyor. Tyrion ve Davos nasıl öyle prenses gibi takılıyor anlamış değilim.

-Arya, Beric, Hound ve Melissandreli kısımlar GoT'a yakışır hikaye ve sahnelerdi en lezzetli kısımlardı bence.

-Havada ejderli kapışmayı beklediğimi söylemiştim zaten geçen bölümden sonra. Jon, NK, dany ve 3 ejderli fightta kimsenin ölmemiş olması çok tatsız. Ne bileyim NK bineksiz kalır, Jon'un ejderi ölür, Dany Jon'u kurtaramya ölür ve ejderi yaralı uzaklaşır, Jon da Bran'i korumak için sige sige geri döner vb. sonlanması gerekirdi bence. Etrafı ölülerle sarılı Jon ve Dany'nin ikisi birden oradan kurtulması falan GoT'a yakışmayan vasatlıklar.

-Crypt'teki ölülerin dirilebilceğini de konuşmuştuk zaten. Savaş kaybediliyorken çüklü çüksüz, kadın, çoçuk, yaşlı cüce müce ne var dragon glass vermeyip kömürlüğe kilitler gibi bırakmak çok salak noktalardan birisi. Kaldıki götünde ayı bağırıyor, bazılarınız ölecek zaten ama kalanların amacının Bran'i korumak olmamış olması hala çok büyük mantık hatası olarak geliyor bana. o sürüden sansa, tyrion ve 4-5 çocuk ve kadın da bran'i korumak için ağaç altına varabilmiş olsa çok daha güzel bir son olurdu.

-NK'nin etrafta hala yaşayan ve savaşan insanlar varken tombalacının kumarhane basmaya gelir gibi gelişi sdfg
Etrafında 10-15 tane WW koca savaşta hiç mi bi sike yaramazlar sdfg
Amacın Bran'ı korumak veya NK'yı öldürmek olduğu bir savaşta, ana karakterlerden Jon hariç Bran'ı korumaya, Arya hariç de NK'yı öldürmeyi düşünmemesi gene büyük vasatlık. Özellikle Jamie'nin Bran'ı korumak için, Brienne Jamie'yi korumak için falan gitmesi gerekirdi. Winterfel düşmüş, herkes can derdinde abi siz avluda neyine savaşıyorsunuz? Dizideki tek düşünebilen karakter Hound mı abi?

- 2 Sezondur kıtadaki en büyük tehlike WWler diyorsun, ölüm kalım meselesi deyip kıtayı birleştirmeye çalışıyorsun ama dizideki en büyük tehlikeyi sona 1m kala Cüneyt Arkın stili atlayan Arya'nın darbesiyle bitirmek ne kadar ikna edici bilemiyorum. Keza Bran'ın etrafı ölüler ve NK tarafından sarılmışken, önümüzdeki bölümde yaşayacak karakterlerin çoğu anlamını yitiriyor. NK'nin Aryanın faceless modda öldürülmesi ihtimallerden biriydi ama sikko sahneler yerine bari onu görseydik.

- Melissandre'nin büyü yapmak için bu kez kendisini feda etmesi çok güzeldi. Kolyeyi çıkarıp yaşlanıp yavaşça ölmesi... Çok etkileyici ve lezzetliydi baştan sona kadar. Sahneyi gören davos, kolyeyi alıp ilerleyen bölümlerde birilerine verecektir kesin.

-Sam, Grayworm, Tormund, Gendry vs öldümü kaldı mı bilmiyoruz ama bazılarının ölümlerini de sonraki bölümde öğreniriz bence.

 

 

allahless tarafından düzenlendi
argo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.



×
×
  • Yeni Oluştur...