Jump to content
paradoksalkedi

Ark Survival Evolved

Öne çıkan mesajlar

§ 11 Nis 2017, 19:08
ea oyunun 1 fps'de çalışmasını fikslemeden önce parayla dlc falan satıyolardı şu an nasıl oyun?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Tem 2017, 14:40
Oyun ilgimi çok çekiyo almayı düşünüyordum ama yorumları okuduktan sonra pek bir kararsız kaldım. oyunu hem gömmüşler hem de sevmişler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Tem 2017, 12:13
Ya bıngıldak bana bunu söylüyordu da ilgilenmemiştim. Enfes oyun enfes. Ama çok iyi bir sistem istiyor. Eger sahipsen ve birde boş vaktin çoksa mutlaka al.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Ağu 2017, 05:19
Migration başlıyor, eski popülasyon düşük server'lar char item falan varsa bakın geçirin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Ağu 2017, 14:03
https://www.youtube.com/watch?v=5fIAPcVdZO8

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Ağu 2017, 15:51
primitive+ da geçirilemiyor galiba?
baya baya elimde patlayacak :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Ağu 2017, 16:29
onlar en sona öyle bir şey okudum galiba, araştır bi sen gine

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Ağu 2017, 19:08
Early Access oyuna DLC yapmaya devam edecekler sanıyordum.
Sonunda release oluyormuş!!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2017, 04:46
4 gün kaldı bakalım yeni içerik itemler falan nasıl olacak.

Tabi relase olunca en az 1 hafta pert olur oyun, yoğunluk yeni ekler hatalar vs.

Ragnarok haritasını süper yaptılar hem görsel olarak hem kullanış olarak diğer haritalarda oynanmaz yani gerçi günceliyorlar ama kurtarmıyor yine.

Ragnarok haritasının sadece çöl bölümü kaldı onuda açarlar, en son açtıkları yerde öyle güzel yer kaptım ki oraya yeni yer yapıp oraya taşınıcam daha.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Ağu 2017, 09:44
bi çıksın da tekrar bakarız, özledik ırgatlığı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Ağu 2017, 19:13
Ya bu yeni gelen dino limit olayı ne anlayan oldumu herkes bir şey diyor.

Server'a yeni birisi geliyor dino limit dolu başka server'a git diyorlar, dino limit kişi başı 5000 diyorlar sanırım lvl toplamı falan herkes bir şey diyor kimse tam anlamış değil.

Olayı tam anlayan varsa yazı versin hayrına..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Ağu 2017, 21:16
Herkes bizim server'a transfer etmiş kalabalık server diye iyice dolmuş, serverin dino limiti dolmuş kimse tame yapamıyor :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Ağu 2017, 22:01
pve de öyle sorunoalr oluyor.
gelin primitive25 e geçelim diyoruz ragnarok takılırız

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Ağu 2017, 22:15
hala ark mı oynuyorsunuz ya lol. en son bi ragnarokta oynayalım dedik, bi clan transfer etmiş 2x2 bi baseimizin onune geldiler uçarak, "server doldu arkadaşlar giremiyor o yüzden bırakın serverı yoksa sabah akşam griefleyeceğiz dediler". sildik oyunu o gün, diğer serverların da pek farkı yoktu :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Ağu 2017, 23:09
İşte o yüzden PvP server'larında oynamıyorum :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Ağu 2017, 09:17
Bekliyoruz bakalım oluyor bügün relase.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Ağu 2017, 20:05
biz de yine arkadaşla başladık bugün, ismi EU-PVP-NoTek-Ragnarok-CrossArk6

Özellikle NoTek seçtik, teknoloji olayı hem oyunu baydırıyo ileride hem de mass guildler bokunu çıkarıyor, sen anca götü başı toplamışken adam bazukayla mobil flak cannonla falan gelip griefliyor.

Annen Inc. tribe'ını da kurduk dsgf bekleriz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ağu 2017, 13:58
Oyunun optimizasyon baya iyi hale geldi high'da 60 fps üstü takılıyorum ama bir ptera'ya binip çok hızlı bir kuş, adam 1000 bloklu yapı yapmış 100 tane dino içinde o hızla bir giriyosun oraya fps yerle bir 3-5 saniye toparlayamıyor düzeliyor yavaş yavaş sonra ona yapacak bir şey yok sanırım.

Sırf kara binekleriyle takılırsan ultra bile sorunsuz oluyor nerdeyse.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Eyl 2017, 21:28
https://www.youtube.com/watch?v=L9T_uPssVB4


Adamlar bir sağ vuruyor bir sol, bir de bu çıktı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Eyl 2017, 18:58
yeni expansion mükemmel görünüyor ya.

bu böyle total conversion tadında mı yoksa ascension sonrası geldiğimiz yer burası kafasında mı olacak merak ettim. muhtemelen total conversion olacak.

neyse gelsin de bir 100 saat daha gömerim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Eyl 2017, 22:10
Ayrı çıkar büyük ihtimal yine, yeterli sayıda satıp birazda süre geçtimi ana oyuna eklerler her şeyi.

scorched earth ayrı çıkmıştı, şu an ana oyunda scorched earth ile ilgili her şey var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2017, 08:24
Yeni paketi oynayan oldu mu izleniminiz nasil? bir iki stream izledim hos duruyor yakinda baslayabilirim tekrar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2017, 09:44
ben bıraktım bunu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Ara 2017, 22:03
daha iyi bir şey buluncaya kadar hala burdayım. primitive+ a transfer oldum. Tech le ugrasmak ona yetişmek cok zor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2018, 22:53
yok mu ya hala oynayan? şöyle insan gibi tribe kursak oynasak etsek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...