Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Total War: Warhammer


Sorieno

Öne çıkan mesajlar

iste tam benim sikayetim bunun meta hali gibi

eskiden zirhini ayri silahini ayri bindigi ati ayri upgrade edebiliyoruz hatta okcularin okunu upgrade edebiliyorduk

olmadi uniteyi retrain edebiliyorduk,biriktirdigi XP nin bir kismini tutuyordu,ama baska unite olarak kaliyordu orduda.

simdi dedigin gibi spearmani spearman with shield a cevirmenin tek yontemi,disband,train another.

x4 olsun demiyorum ama zaten az olan campaign fonksyonlarini DAHADA azaltmalarini begenmedim.

bide karakterler lame.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani oyunda bunları derin derin anlatmıyor zaten, karakteri merak eden için wikileri vs'si var nereden gelmiş neymiş filan. warhammer zaten tarih tabanlı hikaye olduğu için pek çok karakterin esinlendiği tarihi figürler belli zaten. dandikse temel aldıkları insan dandiktir lol. lakin tw hiçbir zaman hikaye oyunu değildi tarihi olanlarında da, tarih anlatma kaygısı yok paradox gibi ca'nın.

province management büyük ölçüde benzer diğer son oyunlarına. stat upgrade research'le veya lord perkleriyle filan geliyor, ya faction-wide ya army-wide. ben şahsen çok özlemedim zira upgrade binası yapıp sonra bütün birimleri getir-götür retrain et bayağı yorucu bir sistem. burada armory yaptıysan daha ağır zırhlı birimleri unlock ediyor ki bana makul geldi.

lordlar lord birimi çünkü, tabletop figür sisteminde bunlar ayrı tek satılıyor, diğer 100 tane kılıç-kalkanlı adam tek satılıyor. lordu upgrade edince yönettiği ordu da upgrade oluyor hangi birim türlerine ağırlık verdiysen. mükemmel değil belki ama birimleri bayağı kuvvetlendirmek mümkün valorlarını da trainerlarla yükseltince.

al eline tut kalkanılık bir esnekliği yok çünkü figür işinin, adamlar ne ürettiyse onu koyabiliyorlar oyuna. bu değişmez yani sorry, ama öngörülebilecek birşey satın almadan önce. kalkanlısı ayrı birim, 2h'lisi ayrı birim. ama zaten her tw'de bu böyleydi gene. alıp lejyoneri eline rhompaia veremiyorduk ki.

mortal empires map'i gayet büyük, en büyük maplerinden biri net. diplomasi dediğim gibi teweye diplomasin eğri demişler, ne zaman doğruydu ki demiş. ?

dediğim gibi zayıf yerleri var da tw'lerin ortak sorunları veya tabletop oyuna sadakat bunlardan değil. savunasım yoktu oyunu ama haksızlık olmuş.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 dakika önce, DoGMeaT dedi ki:

simdi dedigin gibi spearmani spearman with shield a cevirmenin tek yontemi,disband,train another.

bütün tw oyunları böyle. hangisinde değildi ki? pikeman'i spearmen'e, onu halberdier'e çevireyim filan yapılabilen hiçbir tw olmadı.

men-at-arms'ı chivalric man-at-arms'a upgrade etmek gibi aynı birimin bir sonraki tierine geçirtmeyi diyorsan bu tarif ettiğin değil zaten o.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya doggo'yu anlıyorum, diğer tw'lara göre bi dumbed down streamlined havası var. sebebi de gaming'in genel gidişatının yanısıra "total war'culara zaten bi şekilde gazlarız bunu, ama ilk defa tw oynicak vurhamerciler aptala dönmesin" mantığı bana kalırsa.

ama okçusu +1 vuran ahmet ırkı vs atlısı +1 vuran mehmet ırkı vs duvarı +1 güçlü olan salih ırkıyla oynamaktansa faction'ları bambaşka işleyen orklu elfli daha eğlenceli geliyor bana.

sc > eycof kafası.

bu arada karakterler çok iyi, I AM PRİNCE AND EMPEROR!

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 dakika önce, DoGMeaT dedi ki:

ohoo eskiden beri var retrain. medieval 2 de vardi, rome 1-2 ve atillada da var.

hatta rome1 de markus reformlarindan sonra hastati triari fln recuit edemiyorsun,eldekileri retrain ederek lejyoner yapiyorsun,hatirlarsin belki

eski twlerdeki retrain elindeki birimin kılıncını kalkanını zırhını upgrade ediyor veya asker sayısı tam değilse onları tamamlıyordu, öyle başka birime upgrade edeyim yoktu kesinlikle. rtwde de eldekiler kalıyordu yenisini basman gerekiyordu. r2tw'de var o dediğin marian reformundan sonra parasını vereyim lejyoner olsun.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

13 dakika önce, DoGMeaT dedi ki:

ohoo eskiden beri var retrain. medieval 2 de vardi, rome 1-2 ve atillada da var.

hatta rome1 de markus reformlarindan sonra hastati triari fln recuit edemiyorsun,eldekileri retrain ederek lejyoner yapiyorsun,hatirlarsin belki

o dediğin işte birimi yükselen tierine çıkarmak. mtw'den beri var en azından ama bir birimi öbürüne değiştirmek asla olmadı. spearman'i "hadi siz de polearm'a alışkınsınız" diye halberdier yapmak yoktu, varmış gibi anlatıyorsun.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

21 dakika önce, Sam dedi ki:

yani oyunda bunları derin derin anlatmıyor zaten, karakteri merak eden için wikileri vs'si var nereden gelmiş neymiş filan. warhammer zaten tarih tabanlı hikaye olduğu için pek çok karakterin esinlendiği tarihi figürler belli zaten. dandikse temel aldıkları insan dandiktir lol. 

 

abi seher vakti golgelerde dans eden tarihsel figuru gordugum yerde tokada bogarim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oh ya, son iki sayfada yazmaya usendigim cogu seyi konusmussunuz valla, daha cok insanin oyunun vasatligini farketmesine sevindim. Yine de bir iki sey yazayim;

7 saat önce, DoGMeaT dedi ki:

misal birilerini vassal yapmak var mi oyunda? wikide var diyor ama diplomasi seceneklerinde yok,bazen AI oneriyormus ama meh,eski oyunlardaki gibi dusmanin son sehrini alinca annex-create client state vs tarzi secenekler de cikmiyor. Oysa empire bunu diger humanlara yapabilmeli vs

Oyunun ne kadar dengesiz yapildigini gosteren ufak ama onemli seylerden birisi aslinda bu. Chaos campaign'de Awaken the Tribe diye bir mekanik var, aldigin bazi sehirlerde yeni faction yaratiyorsun ve vassal oluyorlar sana. Ayni sekilde kuzeydeki ufak faction'lari son sehre dusurdugunde vassal olmaya megilli oluyorlar. Yalniz soyle bir sey var ki;

* 8 sehri olan vassal'in, savasta oldugun ve tek sehri kalmis adamla confederate oluyor, hem vassal'ini kaybediyorsun, hem butun sehirler dusmanina geciyor. Campaign'i cope at.

* Butun tribe'lari vassalize ettin diyelim. Adam vassalliktan cikabiliyor abi. Yani bu adam ally degil ki, "Ben karar verdim, artik vassal degilim sana" desin? Niye koydun ki oyle bir mekanik adam keyfine gore iptal edebilecekse? Bu arada "Vassal Secedes" demek, artik savastasiniz demek otomatikman. Rank 1'de dunyayi yok etmisim, 2. turn'den beri kopegim olan 3 tane yarim stack'li Norsca asireti savas aciyor bana.

* Hadi diyelim her sey Just As Planned, herkesi vassalize ettin, kimsenin gotu basi oynamadi. Kutlarim 100 turn boyunca vassallarin yukarida da dedigim gibi Tier 1&2 karisimi 3 tane yarim stack'le haritada amacsizca ileri gezdigini izleyebilirsin. Sirf bu yuzden Skaven vassal muthis ise yariyor Chaos campaign'de, kanser gibi yayiliyorlar her yere.

Soruna cevap vermek gerekirse, birini vassal edebilmen icin genelde son sehirlerine dusurup, o sehre saldirip garrison'i iyice eritmen, sonra retreat etmen gerekiyor. Campaign map'te peace treaty altinda vassal'lik onerebilirsin.

Bana "oha ne alaka" dedirten bir sey daha var mesela, her faction'da ayni mekanik var mi bilmiyorum ama, Lizardmen oynadigimda late game'de yeni Slann Lord'lari Level 39 olarak recruit edebiliyordum mesela. Starter Lord disindaki 2-3 Lord'un Late Game'e kadar Level 30'lara anca gelebilmisken, tak diye Level 39 Lord recruit etmek nedir abi? Veya confederate ettin, Legendary Lord da sana katildi Level 12 olarak, alternatifi 0 km ALLAH. MTW2'de babadan ogla gecen trait bile karaktere bir baglilik yaratiyorken, WTW'da hicbir manasi olmuyor butun oyun savastirdigin Lord'un, cunku cok daha iyisini spam'leyebiliyorsun. Bunlar sirf benim denk geldiklerimin bir kaci, bunun gibi milyon tane ayri sey var.

Sonuc olarak inanilmaz guzel grafikleri var ama Multiplayer disinda amator eglendirir. 7 tane DLC cikarmislar, hala daha Siege mekanigini duzeltecekler falan, yersen. Campaign dedigin sey ya normal/hard'da doomstack uretene kadar idare edip sonra haritada faceroll yapmak ya da inanilmaz cok bos zamani olan bir insansan daha yuksek zorluk seviyelerinde kendine eziyet etmek. Forumun TACTICAL GENIUS'u gelip nasil mizraklilarla hatti tutup suvarilerle kanat saldirisi yaptigini falan anlatmaya baslamadan uzaklasiyorum.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

9 saat önce, DoGMeaT dedi ki:

redeagle sen oyunu begenmissin abi belli,ben de begenmedim,kendimce begenmedim seyleri yazdim ama senin cevaplarin bunlara bahane gibi oluyor abi,benim sikayetimi ortadan kaldiracak birsey degilki senin dediklerin

sinirlari ona gore belirleyecen oyunun mekanigi dusmanin kafana inmesine gore diyorsun,e abi bende zaten bunun yol actigi sikintilardan muzdaribim,tek basina kotu bi mekanik olmayabilir ama oyundaki diger sinirlamalarla bir suru garrison battle savasmana yol aciyor diyorum,o savasi kazan kazanma,stratejini duzgun yap yahut yapma bunun alakasi yokki,eglenceli degil diyorum .

o mekanigi kullanirsan etkisi buyuk diyorsun ama bence milleti birbiriyle savastirmadan,mekanigi bir kere kullanmadan campaigni bitirirsin ve cok da eksiklik hissetmezsin. aynisi 3kingdom icin de gecerli,meh yani. oyunun metasina bi etkisi yok.

corruption eski din mekaniginin isim degistirmisi abi,eskiden farkli etkileri vardi simdi farkli,ama eskisi gibi faction basina belli bonus-maluslar geliyor iste,hani begeniyorsan bu halini,eskiden daha etkili ve daha incelikleri olan bi mekanikti,eski halini de begenirsin ?

norska yahut tomb kings kimi secersen bana scripted bir campaign oynuyorum gibi geliyor cok linear,hani gercek serbestlik saglanmiyor,sandbox degil railroady bir oyun yapmislar,bana bu hissiyati veriyor

yani mekanikler iyi olsun olmasin,tume baktigimda kocaman bi mini campaign hissiyati yasatiyor bana,daha sandbox bi tecrube bekliyordum total war grand campaignden.

Benim derdim sen oyunu beğen oyna değil zaten yav. Öyle bir anlatıyorsun ki sanki bug var oyunda düşman arkana spawnlanıyor gibi bir anlam çıkıyor. Oyun hakkında kafasında sorusu olan yanlış fikir edinecek. Medieval da oynasan shogun da oynasan düşman ordusu düzgün savunulmayan province'e gidip garnizonuna saldırmaya çalışır. Total war düşman AI'yi böyle bir şeyden ibaret zaten. Burada farklı olan şey yeni bir mekanik olarak bazı ordulara farklı hareket stanceleri verilmiş olması. Senin derdin düşmanların çok fazla garnizon saldırısı yapması değil, yeni mekaniği görmezden gelmek isterken defansını açık bırakman. 

Ordu hareket mekaniğini beğenmedim deyip geçsen hiçbir şey demeyecektim zaten.

High elf diplomasi özelliği konusunda da ben sana "bu özelliği kullanmazsan oyun sonunu göremezsin" demedim. Önemsiz olduğunu söyledin, ben de nasıl önemli bir noktada kullanabileceğin konusunda bir örnek verdim. Bütün oyunu ranged ünite kullanmadan da bitirebilirsin. Ama foruma gelip "oyunda ranged gereksiz bir şey" dersen "öyle değil" diyen çıkar haliyle.

Corruptionla, vassal hikayesi de yukardaki army stance hikayesi gibi yine göz ardı ettiğin şeyler. Vassal etme var ve Sam'in dediği gibi hala 20 küsür senelik total war boktanlığında. Corruption da sırf osmoz gördün diye din olarak kafana kaydetmen yanlış olmuş. Corruption, yayan ırkın o province üzerinde yarattığı terörü simgeliyor. Yüzde yüz skaven corruption halkın tamamının skavenlara taptığı anlamına gelmiyor. Tamamının terörize olduğunu belirtiyor. O yüzden de din gibi diplomatik bir araç değil. Bu nedenle kafana dinmiş gibi kodlayıp sonra dinmiş gibi kullanamadığın için hayal kırıklığına uğraman bence garip bir şey. 

Norsca ile Tomb Kings arasındaki oynanış mekaniklerinin apayrı olmasından bahsettim diye negatif bir şey olması için scripted hissi verdi falan demişsin. Oyunda mekanik yok söylemine bir şey katmadığı için kişisel gözlem diye geçtim. 

Oyunu resmen "yeni medieval total war gelmiş" diyerek 1 saat falan bakıp geçmişsin. O yüzden de eleştirilerin altı çok boş geldi bana. Bu oyunun 50 milyar tane eksiği yanlışı var. Bence bahsettiklerinden bir cümle bile bu 50 milyar sorunun yanından geçmemiş. Bütün mekaniklere gözünü kapamışsın sonra buraya gelip mekanikler nerede yazıyorsun. Bu kadar şeyi de forumda oyunu merak eden varsa diye yazdım açıkçası. Orduların ilerleme şeklini umursamayıp defans yapmadan ceza sahasına giriyorlar diye rakibe kızan birinden yanlış fikir almasınlar diye zahmet ettim. Yoksa oyunu sev, sevme hiç önemli değil. Oyun yani, başkasını oynarsın olur biter.

Bak Sam siege falan yazmış, pahalı diyen olmuş. Oyunun gerçek sorunlarından bahsedin, ben de gelip küfredeyim. 

 

 

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, Asteroth dedi ki:

 

Bana "oha ne alaka" dedirten bir sey daha var mesela, her faction'da ayni mekanik var mi bilmiyorum ama, Lizardmen oynadigimda late game'de yeni Slann Lord'lari Level 39 olarak recruit edebiliyordum mesela. Starter Lord disindaki 2-3 Lord'un Late Game'e kadar Level 30'lara anca gelebilmisken, tak diye Level 39 Lord recruit etmek nedir abi? Veya confederate ettin, Legendary Lord da sana katildi Level 12 olarak, alternatifi 0 km ALLAH. MTW2'de babadan ogla gecen trait bile karaktere bir baglilik yaratiyorken, WTW'da hicbir manasi olmuyor butun oyun savastirdigin Lord'un, cunku cok daha iyisini spam'leyebiliyorsun. 

 

Başka hiçbir ırkta Slann muadili bir şey yok. Bütün lordlar 30a capli. Lizard faction lideri bile 2. jenerasyon slann hatırladığım kadarıyla. Slann dediğin şey diğer ırklardaki generic generaller gibi değil. Bölüm sonu bossu gibi bir şey olmaları lazım. Bir de yani lvl 39 slann çıkarman için herhalde 13 tane falan star chamber kurman gerekiyordur. Normalde diğer ırklarda sana katılan lvl 10 legendary lord lvl 20 generic generalden daha çok iş yapar. Lizardları çok anlamıyom ben ama slannlar abuk şeyler. 

Redeagle tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  

24 dakika önce, Redeagle dedi ki:

Öyle bir anlatıyorsun ki sanki bug var oyunda düşman arkana spawnlanıyor gibi bir anlam çıkıyor. Oyun hakkında kafasında sorusu olan yanlış fikir edinecek. Medieval da oynasan shogun da oynasan düşman ordusu düzgün savunulmayan province'e gidip garnizonuna saldırmaya çalışır. Total war düşman AI'yi böyle bir şeyden ibaret zaten. Burada farklı olan şey yeni bir mekanik olarak bazı ordulara farklı hareket stanceleri verilmiş olması. Senin derdin düşmanların çok fazla garnizon saldırısı yapması değil, yeni mekaniği görmezden gelmek isterken defansını açık bırakman. 

Ordu hareket mekaniğini beğenmedim deyip geçsen hiçbir şey demeyecektim zaten.

Kendi cevap verir zaten ama bence yanlis anliyorsun Dogmeat'in bu konuda demeye calistigini. Sorun surda; oyun seni az ordu & dusuk mobiliteye zorluyor. Garrison olsun diye asker basamiyorsun, binaya guvenmek zorundasin sehir savunmasi icin ama bina slotlarin sinirli (hem de bayagi sinirli). Lord olan orduyu garrison olarak kullanan oldugunu sanmiyorum ama alternatifi ya savunmasiz birakmak ya da guclu bir full stack'e dayanamayacak bir binaya yatirim yapmak. Savunma binasini upgrade edebilmek icin sehrin buyumesini beklemek ve para yatirmak zorundasin. Slottan kaybettigin growth & gold'u gectim, hasbelkader sehri kaybedersen (mesela Skaven 3 orduyla yardirirsa) butun o yatirim gitti. Sehri raze etmese bile bildigim kadariyla tier dusuyor, sen geri aldiginda 1 tier daha dusecek, hadi  bakalim bastan kur. Kucuk sehirlerin savunmaya ihtiyaci daha fazlayken, yuksek tier savunma binalarini da kuramaman ayri bir lezzet. 

E simdi mekanikleri bu sekilde kurdugunda ben ne anladim ennnn buyuk haritadan? Hem yayilma, hem cok sayida ordun olmasin, hem sehir savunmasi icin asker basama, hem mobil savunma yapama (bkz. ordu limiti)

Oyundaki cogu mekanik kendi icinde iyi ve tutarli ama kazana atip corba yapmislar bence. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çoğu ırka karşı defansif duvar kurmak saldırıyı ya caydırıyor ya da siege'e çeviriyor. Siege'e çevrilirse sıfırdan müdahale ordusu kurmak veya bir yerden ordu çekmek için yeterince vaktin oluyor zaten. Total war min max oyunu olarak oynamak zorunda değilsin. Eğer settlementın tehlikeli bir bölgedeyse gerekirse para binandan kısıp o duvarı kuracaksın. Bölgeyi güvenli hale getirirsen rahatça para binasına çevirebilirsin.  3 tane skaven ordusunun da savaş cephesini geçip arkalarda kendi halinde bir şehre dadanabilmesi için bir şeylerin inanılmaz derecede yanlış gidiyor olması lazım. Adam o kadar sızabildiyse bir zahmet izin verin de şehrinizi yıkabilsinler. Gerçi onu yapana kadar ajan yollayıp settlementı havaya da uçurabilirler.

Redeagle tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 saat önce, Redeagle dedi ki:

 Eğer settlementın tehlikeli bir bölgedeyse gerekirse para binandan kısıp o duvarı kuracaksın.

benim oynadigim irklarda level 3 olmadan duvar kuramiyorsun,garrison binasi var ama duvar level3 town a yapiliyor bitek. eger level 1 ise aldigin yer,duvar yapamiyorsun.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, Redeagle dedi ki:

Öyle bir anlatıyorsun ki sanki bug var oyunda düşman arkana spawnlanıyor gibi bir anlam çıkıyor. Oyun hakkında kafasında sorusu olan yanlış fikir edinecek. Medieval da oynasan shogun da oynasan düşman ordusu düzgün savunulmayan province'e gidip garnizonuna saldırmaya çalışır. Total war düşman AI'yi böyle bir şeyden ibaret zaten. Burada farklı olan şey yeni bir mekanik olarak bazı ordulara farklı hareket stanceleri verilmiş olması. Senin derdin düşmanların çok fazla garnizon saldırısı yapması değil, yeni mekaniği görmezden gelmek isterken defansını açık bırakman. 

 

abi provincein nerde olduguyla alakasi yok gayette alakasiz yerlerde beastmen spawni oluyor`they come from the nature` vs diye bi event seyiyle. yahut savage orc.nerede oynadiginla alakali sanirim

province sinirdan uzak sakin bir yerdeyse de buna maruz kalabiliyor,guvende olmak icin duvar yapmak lazim.

yahut bu event disinda,sinirdaki fortlarin fln etrafindan gecmelerini saglayan mekanikler de var... natureways,tunnel vs

 

DoGMeaT tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

butun mekaniklere gozunu kapamissin diyorsun abi oysa corruptionin bana tanimini yapmana gerek yok,eski oyunlardaki din olayinin adini degistirmisler iste yayilma tarzi bile ayni,mekanik ayni,sonuclari ayni,adi sadece religion degilde corruption

her factionin kendi favored `corruption` i var,bunu bina ve agentlarla yayiyorlar,bu public order bonus ve maluslari veriyor,tanidik geldi mi? abi bildigin din mekanigi bu,adini baska bisi koymuslar ,bunun nesini tartisiyoruz?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

17 saat önce, DoGMeaT dedi ki:

it is dusk,we shall dance in the shadows 

diyor elf lordu,alt f4 cekmemek icin zor tuttum bu nasil cringe be ayyy

Game of Thrones okuyup izlemeyen bi adamın Ned Starkın ' Winter is coming ' demesine , Gandalfın you shall not pass demesine, Indiana Jones tan tut Battlestar galacticaya kadar gelmiş geçmiş tüm fantasy diyarlarda geçen ana karakterlerinin tüm lafları aynı şekilde cringy o zaman çünkü o karakterler hakkında bilgiye sahip degilsiniz. O hype yok henüz sizde.

Bu oyun zaman aralığı olarak END TIMES öncesi geçiyor ve bu noktada bir çok ANA karakter oyunda bile yok Nagash, Thanquol, Neferata gibi. Buna rağmen güzel bi simulasyon lore tabanlı düşünürsek.

Oyunun stratejik derinliği burda sabaha kadar tartışılır, bana göre tüm tw oyunlarından daha derin, bir cüce ordusuyla norsca ordusu tamamiyle farklı ama başkasına göre roma lejyon düzeni hiçbirşeye degişilmez. Saygı duyuyorum konuyu uzatmaya gerek yok.

Bana göre Warhammer fantasy hakkında bilgiye sahip olsanız bu şekilde düşünmezsiniz. Kısa bir listesi var vaktiniz olursa okuyun, önce end times sırası;

Archaon, Everchosen (2390 - )

Archaon, Lord of Chaos ( - 2519)

QR: Sigmar's Blood

QR: The Bone Cage

QR: With Ice and Sword

(A) The Return of Nagash (late sum 2522 - erl wint 2524)

(A) The End Times I: Nagash Part 1

Gotrek & Felix: Kinslayer (aut 2524 - erl spg 2525)

QR: Marienburg's Stand (erl wint 2525 - erl wint 2525)

(B) The Fall of Altdorf (late wint 2524 - erl wint 2525)

(B) The End Times II: Glottkin Part 1 (spg 2525 - aut 2525)

QR: The Siege of Naggarond (223 - )

QR: Bride of Khaine (223 - )

Deathblade (wint 2523 - aut 2524)

(C) The End Times III: Khaine Part 1 (wint 2524 - wint 2526)

(C) The Curse of Khaine

(D) The Rise of the Horned Rat (aut 2523 - aut 2527)

(D) The End Times IV: Thanquol Part 1 (aut 2523 - aut 2527)

QR: Gotrek & Felix: Rememberers (wint 2526 - wint 2526)

Gotrek & Felix: Slayer (erl spg 2527 - erl sum 2527)

(E) The End Times V: Archaon Part 1 (spg 2528 - aut 2528)

(E) Lord of the End Times (aut 2527 - aut 2528)

 

Bunlar TW:Total war için yeterli daha bilgi istersenizde bunlar;

 

Warhammer Chronicles

1.1 The Legend of Sigmar

1.2 The Rise of Nagash

1.3 Vampire Wars: The von Carstein Trilogy

1.4 The Sundering

1.5 Champions of Chaos

1.6 The War of Vengeance

1.7 Mathias Thulmann: Witch Hunter

1.8 Ulrika the Vampire

1.9 Masters of Stone and Steel

1.10 Gotrek & Felix: The First Omnibus

1.11 The Tyrion & Teclis Omnibus

1.12 Warriors of the Chaos Wastes

1.13 Gotrek & Felix: The Second Omnibus

1.14Knights of the Empire

1.15 Warlords of Karak Eight Peaks

1.16 Skaven Wars: The Black Plague Trilogy

1.17 Gotrek & Felix: The Third Omnibus

1.18 The Orion Trilogy

1.19 Gotrek & Felix: The Fourth Omnibus

1.20 Brunner the Bounty Hunter

1.21 Thanquol and Boneripper

1.22 Heroes of the Empire

2 Warhammer Fantasy

2.1 The Adventures of Florin & Lorenzo

2.2 The Ambassador Chronicles

2.3 Angelika Fleischer

2.4 Badenov's Band

2.5 Blackhearts

2.6 Blood Bowl

2.6.1 Novel series

2.6.2 Anthologies

2.7 Blood on the Reik

2.8 Brunner the Bounty Hunter

2.9 The Chronicles of Malus Darkblade

2.10 The Daemon's Gates

2.11 Dwarfs

2.12 Elves

2.13 The Empire

2.14 Gilead

2.15 Gotrek and Felix

2.15.1 Novel series

2.15.2 Stand-alone novels

2.15.3 Other stories

2.15.4 Anthologies

2.16 Knights of Bretonnia

2.17 The Konrad Saga

2.18 The Marienburg

2.19 Marks of Chaos (Chaos Hunter)

2.20 Skaven

2.21 Slaves to Darkness

2.22 Stefan Kumansky

2.23 Storm of Magic

2.24 Tales of Orfeo

2.25 Thunder and Steel

2.26 Time of Legends

2.26.1 The Sundering

2.26.2 Blood of Nagash

2.26.3 Vorag Blodytooth

2.26.4 Anthologies

2.27 The Vampire Geneviève

2.28 Vampires

2.29 Warhammer Heroes

2.29.1 The Red Duke

2.29.2 Archaon Everchosen

2.30 Warhammer: The End Times

2.30.1 Prequel to The End Times

2.30.2 Novel series

2.30.3 Novels related

2.30.4 Short stories

2.31 Warhammer Online: Age of Reckoning

2.31.1 Games Workshop digital editions

2.32 Zavant

2.33 Stand-alone novels

2.34 Other stories

2.34.1 Novellas

2.34.2 E-shorts

2.34.3 Hammer and Bolter magazine short stories

2.34.4 Inferno! magazine short stories

2.35 Path to Victory Gamebooks

3 Warhammer Age of Sigmar

3.1The Realmgate Wars main series

3.2Age of Sigmar novels

3.3Age of Sigmar anthologies

3.4Age of Sigmar omnibus

3.5Blacktalon

3.6Eight Lamentations

3.7Gotrek Gurnisson

3.8Hallowed Knights

3.9Kharadron Overlords

3.10Legends of the Age of Sigmar novels

3.11Neferata

3.12The Khul

3.13Warhammer Underworlds

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

we shall dance in the shadowsun baska mecralarda bi benzerini arayacaksak 

firfir donen palalar olur bence, ayni seviye derinlikte,ve dalga gecilmeyi hak ediyor abi

20 tane kitabini okumus ve seriyi seviyor olman,gercekleri degistirmiyor ?

DoGMeaT tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ork ve beastman spawnı bir tane event. Nereden geldiklerini görüyorsun. Ayrıca doomstack olarak başlamıyorlar. O factionlarla düşmansan yanındaki şehre müdahale etmek için bir tane dandik ordu kurup 2. turnde kılıçlılarla tokatlarsın. O factionlarla düşman değilsen belki 20 turn falan sadece yağma stance'inde bekleyip adam toplamaya çalışıyorlar.

Corruptionı tartıştım çünkü hani din gibi corruptiondaki diplomasi opsiyonlarım dedin. Corruption top tüfek gibi bir saldırı şeklinden ibaret. Sen daha önce kendi dinini çok yaydı diye kendi içinde unrest alan İngiltere ile mi oynadın? Oynamazsın çünkü warhammer'da işleniş şekli farklı. Her şeyi kafanda önceki total war oyunlarındaki mekaniklerin birebir aynısı diye kodlarsan sıkıntı yaşaman çok doğal. Oyunda para ekonomisi olmayan ırk var, oyunda nükleer füzesi olan senin şehrinin altına kaçak şehir kuran ırk var. Sen geliyorsun yeni mekanik yok diyorsun. Görmüyorsun demeyeyim ne diyeyim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olay bir tane eventten sikayet etmek degil,bir suru dizayn karari bi araya gelmis,oyunu oynamak daraltiyor beni diyorum,seni daraltmiyorsa tamam aga,bence ama daha iyi olabilir.

bence eski total warlarin ustune koyarak gitmeliydi,ama olmamis,simdi 3. oyun cikarsa daha dolu bir haritayla(daha fazla minor faction ) ve daha fazla diplomasi secenegiyle(en azindan benzer factionlar arasinda  rome2 kadar diplomasi olsun+region trading)

daha iyi province-empire management(ya niye tax rating yok lol)

naval combat+daha fazla sehir siege vs cesidi

olan bir warhammer 3 gelirse,tadindan yenmez,bu haliyle meh bir campaign tecrubesi ve total war oyunu ne dersen de ne kadar warhammer hayrani olursan ol.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...