Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Total War: Warhammer


Sorieno

Öne çıkan mesajlar

  • 1 ay sonra ...
cüce hariç haksızsınız :)


said:
Benzersiz Birimler

Avelorn'un Kız Kardeşleri (Alarielle)
Alarielle’in en sadık savaşçıları arasında yer alan Avelorn'un Kız Kardeşleri, hem kılıç hem de yay kullanmada yetenekli savaşçılardır. Avelorn’un Yayları ile Büyülü Alevli saldırılar yaparlar ve pek çok Yüce Elf birimi gibi Savaş Hüneri’ne tabidirler.

Gölge Savaşçıları (Alarielle)
Bir düşman için Gölge Savaşçıları’nın varlığına dair ilk (ve çoğu zaman son!) işaret, üzerlerine doğru gelen çılgın bir ok yağmurudur. Öncü Mevzilenmesi, Sinsice İzleme ve uzun menzilli yayları sayesinde uzaktan ölüm yağdırırken düşmandan gizlenebilirler. Aynı zamanda Usta Pusucular oldukları için hareket hâlindeyken, her arazide ve nereye ateş ediyor olurlarsa olsunlar gizli kalırlar.

Katliamın Kız Kardeşleri (Hellebron)
Bu cani ölüm gladyatörleri, zehirli saldırılar yapan amansız kırbaçlar kullanırlar. Aynı zamanda Korku salarlar, Ölüm Saçan Ustalık’a tabidirler ve yakın dövüşte kaybediyorken Kılıçların İmtihanı güçlendirmesini tetikleyerek mücadele yeteneklerini geliştirirler.

Kıyametateşi Varlokları (Hellebron)
Bu seçkin, büyülü süvariler çok hızlı hareket ederler ve yakın dövüşte hem Büyülü hem de Zehirli saldırılar yaparlar. Katliam Hüneri’ne tabidirler ve iki farklı Bağlı Büyü yapabilirler: Ruhsolumu ve Küçük Belaoku.

Eşsiz Kahraman: Besleme Kızlar (Alarielle)
Besleme Kızlar Alarielle’in sağ koludur. Yetenek ağaçlarında birkaç benzersiz uzmanlığa sahiptirler ve bu sayede diplomasiye, ticarete ve nüfuza etki edebilir, muharebedeki önsezilerini güçlendirebilir ve rakipsiz okçulara dönüşebilirler.

Benzersiz Lord: Yüce Sahire (Hellebron)
Hellebron, ordularını yönetmesi için yeni büyü atıcı Lordlar mevzilendirebilir. Yüce Sahireler, Ateş, Kara, Gölgeler, Canavarlar ve Ölüm ilimlerini kullanacak şekilde yetiştirilebilirler. Kendilerine yeni yetenekler bahşeden Gücün Adlarına sahip olabilirler ve ayrıca Kara Küheylan, Soğukkanlı, Kara Pegasus, Mentikor ve kudretli Kara Ejderha gibi çok sayıda bineği sürmek üzere yükseltilebilirler.
Namlı Alaylar:

Avelorn (Alaraielle)

Mathlann’ın Dölleri (Mızrakçılar)
‘Koruma Aurası’ pasif yeteneği (mana %50’nin üstünde iken yakınlardaki birimlere uğur kurtarışı uygular)
Uzman Hücum Savunması

Safyele Bölüğü (Chrace’in Ak Aslanları)
‘Muhafız’ pasif yeteneği
‘Ayrılan Zırh’ temas etkisi

Ateşin Koruyucuları (Anka Muhafızı)
Büyülü Saldırılar
Asuryan'ın İşareti (Varlıklar, ölümden sonra ateş alarak yanmaya başlar ve yakınlardaki düşmanlara hasar verir. Yani Cüce Avcısı’nın ‘Ölüm Vuruşu’ vasfı yeniden yorumlanmıştır.

Fırtına Binicileri (Lothern Deniz Muhafızı)
Korku Salar
Öncü Mevzilenmesi
Hareket Halindeyken Ateş Et

Gri (Gölge Savaşçıları)
‘Loec’in Kefeni’ yeteneği (Yeteneğin süresi boyunca hızı artırır ve düşmanların onları görebilmesi için gereken tespit menzilini önemli ölçüde düşürür)
Siperci niteliği (atış yaparken gizli kalabilir)

Ebedikraliçe’nin Saray Muhafızı (Avelorn’un Kız Kardeşleri)
Yüreklendir
‘Avelorn’un Sancağı’ yeteneği (Büyü Rüzgârları dolum hızını artırır)

Ateşten Doğan (Ejderha Prensleri)
Büyüklere Karşı Bonus
Ateş Saldırıları

Rüzgârın Elçileri (Ellyrion İstilacıları - Yaylar)
Hızı artırır
Üstün yakın muharebe istatistikleri

Har Ganeth (Hellebron)

Hellebroni (Korkumızrakları)
Zehirli Saldırılar
Uzman Hücum Savunması

Şakıyan Kıyametin Kız Kardeşleri (Cadı Elfler)
Dehşet saçar

Kan Kraliçesi’nin Kılıçları (Har Ganeth Cellatları)
‘Muhafız’ pasif yeteneği
‘Çılgınlık’ pasif yeteneği

Şimşek İblisleri (Karaparçalar - Kalkanlı)
‘Kalkankıran’ temas etkisi (bu birimin menzilli vuruşları, hedefin menzilli engelleme şansını düşürür)
Fazladan menzil

Slaanesh’in Biçicileri (Kıyametateşi Varlokları)
‘Sancı Sözü’ bağlı büyüsü
‘Ruh Çalan’ bağlı büyüsü

Abanoz Pençe Şövalyeleri (Dehşet Şövalyeleri)
Diğer Soğukkanlılar birimleri gibi Çılgınca Hücum yapmaz
Katliam Hüneri, Ölüm Saçan Ustalık’a yükseltildi

Sontar’ın Ürpertisi
‘Buzısırığı’ Temas Etkisi
Daha fazla hasar veren ve ‘Buzısırığı’ temas etkisini uygulayan, ‘Ayaz Nefes’ ile birleşmiş ‘Ateş Nefesi’

Kuzgun Elçileri (Kara Atlılar)
Kara Pegasuslara binerler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warhammer 2 ile çok yükselttiler çıtayı. Oynarken gram sıkılmıyorum, her ne kadar fanatiği olmasam da lore'da gerçekten uzağım, ama eğleniyorum. Şu cümleleri tarihi yapımlar için de kurmak istiyorum artık :/ Three Kingdoms hayal kırıklığı olmaz umarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

warhammer evreni, sistemi "o cümleyi" kurman için yıllar içinde, özellikle yaratılmış bir fikir zaten.

tarihi oyunlarda wh nin esnekliğini ve çeşitliliği sunmak oldukça zor. üstelik bunu antik/klasik roma dönemi haricinde yapmak daha zor.

bunu sağlayan en önemli faktör, birim ve ülke çeşitliliği ve arka planları.

warhammer evreni "model asker" satmak üzerine kurulu bir iş modeli olduğu için, çeşitlilik ve oynanabilirlik ile bunu sağlaması lazım. high elves ile oynucuna geniş ve derin ordu kuracak kadar birim sattırmalı, dwarfs ordusuna platonik aşık etmeli, wood elves ile telefon sex i yaptırmalı, ki iş modeli yatırımcı için karlı olsun.

bu model oldukça başarılı olarak oyuna aktarılmış.

tarihi oyunlar bu bakımdan sıkıntılı

bir orta çağ oyunun ne kadar farklı oynanış sunabilirsin veya ünite çeşitliği veya veya arka plan hikayesi?

- iki, iki buçuktan 3... doğu, batı, viking/moğol, müslüm, hristiyan, viking/moğol...

birimler?

batı/hristiyan+viking: ağır süvari, mızraklı-zırhlı, zırhsız- ağır piyade, kudaklı yaycılar...

doğu/müslüman+moğol: hafif ve ağır yakın dövüş ve okçu süvari, orta ağırlık mızrakçı ve piyade, iyi klasik okçular...

işte orta çağ namzet oyunu en fazla bu kadar farklılaştırabiliriz

yani durmadan turkler ile oynamak, arada germen, england seçmek hep aynı ordu dizilişini yapmak falan şahsen bana sıkıcı geliyor bir süre sonra

roma çağı bu bakımdan biraz daha fark yaratabiliyor şahsen çünkü, roma, makedon, grek, kelt ve germen orduları ve kültürleri birimlerin çeşitliği ile farklı oynanışları sunabiliyor

three kingdom kurgusu ve efsanevi kişilikleri ile warhammer a, "tarihi" olan oyunlardan daha yakın olacak gibi duruyor. ne kadar başarırlar, nasıl bir oyun yaparlar onu zaman gösterecek ama warhammer 3 gelmeden onunda yapılacağı yeni ve düzgün çalışan bir motor üç krallık oyununda denenirse bence seri için daha güzel olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Önceki oyundan bu yenisine dataları doğrudan aktarmalarını engelleyen değişiklikler olmuş. Aktarmaya çalışınca buglı bir şekilde oynanabiliyormuş sadece. Düzeltemeyeceklerini fark ettiklerinde w2 için contenti sıfırdan yaratmaya karar vermişler. Bu durum norsca ve regiments of renown için geçerli.

Sırf bu olay nedeniyle arada çıkarmayı planladıkları bütün dlcler ileri tarihlere sarktı. O yüzden uzun bir dönem yeni content çıkmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

allah allah. bu adamların mortal realms planı daha ilk oyun çıktığında falan bellidir muhtemelen. ya da en azından norsca'ya başladıklarında master plan ortaya çıkmıştır.

her halükarda iki oyun arasında 1 yıl olmasından hareketle engine'in de değişmediğini varsayıyorum. garipmiş en baştan tw2'ye yedirecek şekilde çıkaramamaları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...