Jump to content
forgiver

Fenerbahçe 2014 -2015 Sezonu Genel Tartışma - 1

Öne çıkan mesajlar

§ 06 Nis 2015, 06:08
Isin travmatik tarafini bir tarafa koyuyorum tamamen.

Dusun ki bir takim deplasmana gidiyor. Donuste silahli saldiriya ugruyor. Ligtv'si, valisi, devletin resmi ajansi olayin ustunu ortmek icin tas atildi diyor. Adamlarin hepsi olumden donuyor. Siradan bir olum degil, terorist saldiri sonrasi olumden donuyor ve orada olan kameraman ve muhabirler sayesinde olayin ustu ortulemiyor.

Bu takim deplasmana nasil cikacak bir daha? Nasil bir koruma ordusu lazim? Bu kadar organize bir isi kim yapti? Kim organize etti? Bu sorular yanit bulmadan maclarin devam etmesi cok sacma. Sadece fenerbahce acisindan demiyorum, tum maclar acisindan.

Bunu yapanlar trabzonluysa 1 ay sonra galatasaraya yapamazlar mi? Ya da intikam icin fenerbahce taraftari aynisini galatasaray'a yapamaz mi?

Annesi babasi olen insana bir hafta izin verirsin gecer. Terorist saldiriya ugrayan adama hadi kocum yarin isbasi demek neyin kafasi bilemedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 06:18
Sürecin yönetilme safhası, örtbas edilmeye çalışılması kepazelik resmen. Hiçbir itirazım yok.

Ve evet, çok sayıda önlem alınmalı, dahası bu kurşunu sıkan maganda anında gözaltına alınmalı.

Ama burada "Fener'in maçını erteleyelim" kısmına takıldım ben. Evet dediğin gibi başka takım da yapabilir, intikam denemesi olabilir cart curt, bunların olma riskini görüyorsan, engelleme garantisi veremiyorsan, o zaman tüm ligi ertelersin. Tek takımı erteleyince travma sebepli olarak değerlendirdim ben, o yüzden eleştirdim.

Yoksa tek takımlık erteleme bana bu saldırıya boyun eğme olarak geliyor, yarın öbür gün fenerin (veya gs'nin, şekersporun şunun bunun) maçının ertelenmesini isteyen biri tutup aynı şeyi deneyebilir bunu görüp.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 08:52
Mübarek'in eşi ve bebeleri memleketi terk etmiş, mübarek dün gece Demba'nın evinde kalmış.

Bu psikolojiyle maç falan oynayamaz artık.


ligden çekilelim bok gibiydi zaten bu sezon.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:03
kendi memleketinde buradakinin 10 katı terör var.

bitch plz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:03
mübarek kim lan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:04
http://kralspor.ensonhaber.com/resimler/ee_34.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:07
Bakalım kimler bu olay ile kendine rant çıkaracak.

Seçim öncesi halkı sokağa döküp iç karışıklık çıkarmak istiyorlar diyenler çıktı.

Sırada ki ne olacak ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:24
Esh said:

kendi memleketinde buradakinin 10 katı terör var.

bitch plz.
moussa sow dogma buyume fransiz lan ahahah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:27
senegal milli takımında hobi olarak oynuyormuş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:27
evi fransa'da zaten, EL zamani gidiyodu surekli ziyarete. hanim, hamileydi o aralar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:28
CAHIL BESIKTASLILAR EVERYWHERE

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:29
fransada müslümanları fişliyorlar ama yine de sen bilirsin Sow kardeş diyin bişey olmaz

giderken bizim Demba Ba'yı götürürse o zaman büyük olaylar cıkar ama söyleyeyim sdsaf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:30
Dogma buye fransiz olsa ne olur olmasa ne olur.

Psg otobusune de saldirmislar lan onlar da miamiye kacmislar midir?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:32
applev0dka said:

fransada müslümanları fişliyorlar ama yine de sen bilirsin Sow kardeş diyin bişey olmaz

giderken bizim Demba Ba'yı götürürse o zaman büyük olaylar cıkar ama söyleyeyim sdsaf


zenginsen fişlemezler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 09:33
Esh said:

Dogma buye fransiz olsa ne olur olmasa ne olur.

Psg otobusune de saldirmislar lan onlar da miamiye kacmislar midir?


Ulan sokak çocuğu 1 tl istese arkana bakmadan kaçarsın. DELİKANLI SOW'a mı bok atıyorsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 11:08

Bu iş basit bir iş değil.



Sürmanşette yazıyor işte. Olayı yapan maganda, sarhoşun biri, gaza gelmiş bir taraftar değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 13:01
Basın açıklaması yapılıyor da, bu Aytöre ne uyuz konuşuyor yav.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 13:01
Aytöre: "Bu olay sonuçlanana kadar biz futbol oynama niyetinde değiliz"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 13:34
Bu vahim olaydan bile şike aklama peşindeler pfff. 3 Temmuz dan başka laf dönmedi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 13:44
ntvspor yazmış;

Dün geceyi Demba Ba'nın evinde geçiren Sow, sezon sonu Türkiye'den gitmeyi düşünüyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 13:45
ligler bir hafta ertelenmis.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 13:54
S-H said:

ntvspor yazmış;

Dün geceyi Demba Ba'nın evinde geçiren Sow, sezon sonu Türkiye'den gitmeyi düşünüyor.


sarılıp uyumuşlar mı hayırdır..
abi valla fenerbahçe nereye çıkmıyor maçlar
çıkmazsada çıkmasın


ha erteleme varsa bütün takımlar çıkmasın birlik beraberlikse

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 13:56
erteleme geldi zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2015, 14:28
barbu said:

Esh said:

Dogma buye fransiz olsa ne olur olmasa ne olur.

Psg otobusune de saldirmislar lan onlar da miamiye kacmislar midir?


Ulan sokak çocuğu 1 tl istese arkana bakmadan kaçarsın. DELİKANLI SOW'a mı bok atıyorsun.


ahahah yaran paticik mesajlari

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.

×
×
  • Yeni Oluştur...