Jump to content
blackhavvk

Kahraman

Öne çıkan mesajlar

§ 12 Kas 2014, 08:46
blackhavvk said:

biber gazını gördümü arka sokakta alıyor soluğu bizde ki devrimciler.(hemen gözü yaşlı fotolar face de bu arada)direkt olarak öldürmeyen bir şeyden kaçıyor bizde insanlar.orda ise mermiden kaçmayan bir çocuk var. ikisinin arasındaki sosyal mesajı anlayabilirsin sanırım.

Biber gazı topluluğa müdahale silahıdır, insanların kaçmasına yol açmasaydı topluluğa müdahale silahı olarak kullanılmazdı. Biber gazından kaçan adam kaybedecek birşeyleri olduğu için kaçıyor, geride kardeşini bırakıp da kaçmıyor. Nrormalde biber gazından dağılacak olan insanın annesi, babası, kardeşi ateş altında olduğunda nereli olduğundan ya da siyasi görüşünden bağımsız olarak ateş altına girme olasılığı daha yüksektir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:33
o öyle değil işte, arkandaki arkadaşın senden güç aldığı için o barikatın önüne gelir.kaybedecek bişiyim var diyip kaçacaksan oraya gelmeyeceksin. arkadaşını bırakmayacaksın.adam arkasındakı kalabalıktan güç alır ama müdahale bi başlar arkasında koca bir boşluk..

abi yanlış anlama ama milleti gazı getirip arazi olmaya çıkıyor anlattığın şey.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:40
cacodemon said:




bunun videosu var mı ya? asdasfafa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:44
türk halki sofistikesinden kırosuna entellektüelinden cahiline topyekün salak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:46
Konu geziye dönüyor ama eklemeden geçemeyeceğim. 2013 Haziran ayında benim sokakta olma sebebim sesimi duyurabilmekti. Kurtuluş savaşı değildi.

Bu minvalde kardeşini çapraz ateşten kurtaran çocuk ile elinde limon ve süt ile dolaşıp insanlara yardım eden çocuk, benim gözümde birdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:50
µh said:

neyse
bu bağıran maymunların ateş edenler olmadığına inanmak istedim ama mermilerin düştüğü yerler ile kadraj aynı, nasıl bir şerefsizliktir bu


nasıl aynı ya. kameranın yakınından ateş açılsa silahın sesi böyle mi gelir. çok uzaktan ateş ediliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:53
Cocugun kolunu siyiriyo mermi, kanamaya basliyo cocugun kolu, ona ragmen kalkip kardesini cekiyo.

Siz de bu cocugun ustunden din soyle, muslumanlar boyle, geziciler oyle diye bik bik ediyosunuz. Bravo.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:53
ahmedinejad said:

µh said:

neyse
bu bağıran maymunların ateş edenler olmadığına inanmak istedim ama mermilerin düştüğü yerler ile kadraj aynı, nasıl bir şerefsizliktir bu


nasıl aynı ya. kameranın yakınından ateş açılsa silahın sesi böyle mi gelir. çok uzaktan ateş ediliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 09:55
tamam da o zaman videoda bağıranlar nasıl ateş etmiş oluyor diyorum ben de

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 10:00
Ha, dur ben bambaska anladim orayi.

Video'yu kaydeden ordaki halk gibi geldi bana da, ates acanlar daha uzakta sinmis tipler sanki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 10:02
ahmedinejad said:

tamam da o zaman videoda bağıranlar nasıl ateş etmiş oluyor diyorum ben de


aynı bölgeden ateş açıldığı için ateş edenler ile aynı taraftalar diyorum. aralarında mesafe olabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 10:10
blackhavvk said:

o öyle değil işte, arkandaki arkadaşın senden güç aldığı için o barikatın önüne gelir.kaybedecek bişiyim var diyip kaçacaksan oraya gelmeyeceksin. arkadaşını bırakmayacaksın.adam arkasındakı kalabalıktan güç alır ama müdahale bi başlar arkasında koca bir boşluk..

abi yanlış anlama ama milleti gazı getirip arazi olmaya çıkıyor anlattığın şey.

Karşılaştırdığın örnekler denk değil, bir insan biber gazından kaçıp eylem arkadaşını geride bıraksa bile aile bireyi için kurşuna atlayabilir.

Eyleme katılan bireyler arasında koordinasyon ve bağlılık güçsüz ise tanımadığın biri için kendini riske atmanın sana ve eyleme geri dönüşü belirsizdir, hele ki hayatta bir konumun varsa protestoya sonucu belirsiz yatırımlar yapmaktansa bir sonraki gün savaşa devam etmek daha mantıklı gelir. Tehlike altındaki kişi aile bireyin ise bunların hiçbirinin bir önemi yoktur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Kas 2014, 11:30
gazın altında durunca ne geçecek eline?

sokakta bariyeri tutunca veya?

şanlı savaş sadece şarkılarda güzeldir, oda eğer kazanırsan

dediği gibi m.kemalin, hattı müdafaa yoktur, gazı yersin kaçarsın, gaz bitince geri gelirsin nedir yanı?

şu kadarcık işte bile ayrışıyorsunuz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2014, 02:39
gerçek değilmiş.

http://www.liveleak.com/view?i=b69_1416013802
http://www.liveleak.com/view?i=329_1416004506

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2014, 03:01
"gercek" degilmis derken?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Kas 2014, 03:25
ateş böceklerinin mezarı. anime sevmiyorsanız bile izleyin ulan. savaşın sadece savaşanlardan ibaret olmadığını anlayın bi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Kas 2014, 12:25
gerçek olmadığını tahmin etmiştim de shitstorm olmasın diye dillendirmemiştim. millet de ne vicdan rahatlatmış arkadaş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Kas 2014, 13:03
http://www.blastwave-comic.com/index.php?p=comic&nro=1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Kas 2014, 13:04
goldbären said:

gerçek olmadığını tahmin etmiştim de shitstorm olmasın diye dillendirmemiştim. millet de ne vicdan rahatlatmış arkadaş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Kas 2014, 15:11
Black-ice said:

ben ilk izlediğimde kamera kaydırmalarından falan fake gibi geldi ama kim niye yapsın böyle bişey bilemedim tabi.


tebrik ederim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Kas 2014, 07:12
Iste sosyal medya bu yuzden tehlikeli buyuk ustad biran evvel internet servislerini kapatmali biz onun her dedigine inanalim yeter.

O sahneyi cekenler kesin is bittikten sonra camide bira icmislerdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...