Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

  • 2 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
  • 1 yıl sonra ...
  • 9 ay sonra ...
  • 5 ay sonra ...

f2p yapmak ve battle pass yapmak için bahane uydurmuşlar. f2p olması olumlu, aynı heroyu da birden fazla seçtirmiyor gruba o da olumlu. maç ortasında hero değiştirmeyi de bloklasalarmış tam olacakmış ama bilizort işte hep bir eksiği olur. öte yandan grafikler patates tier ama performans kötü. valorant aynı görüntüyle 3 katı fps filan veriyordu. fps arttırmayan bir fsr1.dandik eklemişler, neye yarıyor arattım bilen yok.

ha bir de açılış günleri kötü oluyor filan deniyor da bu gördüğüm en kötü. 40000 kişi sıra 30000’e 30dk’de inip 5dk sonra 40000’e geri çıktı. bu kadarını hiçbir oyunda görmedim. 15 yıl önce wow net rakam verip ilerletebiliyordu sırada geriye yollamak yerine.

 

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

maç ortasında hero değiştirip karşı taktik üretmen gerekiyor. Dota değil bu tek bir heroyu lvl 25'e kadar çıkarıp flexible itemlar kullanalım.

 

Overwatch 2 dediler Overwatch 1.5 çıktı bu. Hem yıllardır oynadığımız orjinal Overwatch'u çöpe atıp oyuncularını cezalandırdılar, hem de girilmeyen bir oyun ile bizle dalga geçiyorlar.

Overwatch'ın serverlarının hepsini atıp 2-3 tane serverla Overwatch 2 yapmaya çalışmışlar herhalde.

ulan Activision Microsoft'a geçti diye sevindik de adamlar Activision'dan beter bok çıktılar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, Sam dedi ki:

maç ortasında hero değiştirmeyi de bloklasalarmış tam olacakmış ama bilizort işte hep bir eksiği olur. 

bu oyunun en önemli mekaniği heralde. oyunun gidişatına göre hero değiştirip yönlendirmek. sam ama işte hep bi eksiği olur. ??

Black-ice tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu türde gördüğüm BÜTÜN oyunlarda fix hero. ama yok bilizort kesin daha iyi biliyordur.

ben taa ow1 betada aynı herodan birden fazla aynı takımda seçilebilmesinin de yanlış olduğunu söylemiştim. ona da karşı çıkılmıştı bilizort en iyisini bilir diye. sonra değiştirdiler. 20 yıldır aynı şey tekrarlanıyor, hep dediğime geliyor adamlar 3-5 yıl sürse de.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ow oyuncusu değilim pek o yüzden yorum yapmam doğru olmayabilir ama bu türün bütün oyunları fix hero yanlış olmuş bence ki bana göre türün öncüsü team fortress'ta fix değil mesela. başka da örnek bilmiyorum zaten ahgasd

ow'yi moba'yla eşleştirirseniz fixed hero mantığı çıkar doğru ama moba'yla eşleştirmek ne kadar doğru bilemedim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

23 dakika önce, Sam dedi ki:

bu türde gördüğüm BÜTÜN oyunlarda fix hero. ama yok bilizort kesin daha iyi biliyordur.

ben taa ow1 betada aynı herodan birden fazla aynı takımda seçilebilmesinin de yanlış olduğunu söylemiştim. ona da karşı çıkılmıştı bilizort en iyisini bilir diye. sonra değiştirdiler. 20 yıldır aynı şey tekrarlanıyor, hep dediğime geliyor adamlar 3-5 yıl sürse de.

bu türde derken ne abi. ow mekaniklerine benzer (aimden çok skill kullanımının önemli olduğu) fazla fps oyun yok ki acaba neyden bahsediyorsun. izometrik mobalardan falan bahsediyorsan bambaşka bi oyun bütün mekanikler farklı. maçlar uzun. item build var bonec de yazmış falan fıstık.

en yakını TF2 onda da hero değiştirebiliyorsun zaten. paladins mi ne vardı f2p uyduruk bişey. bu tarz fps pek yok zaten. valo falan desen onlar yine iyi aim alıp ateş edenin kazandığı oyunlar. sen acaba yeteri kadar ow oynamadın mı? böyle bi mekaniğin ihtiyacını anlamaman için başka bi açıklama bulamadım. bak zaten herkes karşı çıkıyor sana.

blizortla alakası yok bu mevzunun. bu kadar ağır class ayrımı içeren bir fps oyununda class değiştirmek en önemli mekanik.

belki ranked'de olabilir. ama çok hardcore olur yine.

Black-ice tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani toplamda 50-60 hero falan olsa, düzgün balance ve birbirlerini counterlayabilme durumları olursa fixed hero olabilir.

 

ama oyunu oynadığım dönemde (ilk çıktığı 1 sene) vaziyete göre hero seçme baya önemliydi diye hatırlıyorum. core mekanik gibi bi şey. bunu fixed yapmak için oyunun zeminini değiştirmek gerekir. Belki de bu yüzden pek tutmadı. ha bi de Overprice sorunu dflgk 

f2p kararı çok geç alındı ya. bilmiyorum hype canlandırır mı da. hayırlısı. 

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tf2 15 yıllık oyun, proto-moba fps filan çok zorlanarak denebilir belki. karakter değil class tabanlı oyun esasen. onu baz almak isabetli olmaz, esas 2010'larda çıktı fps unique charlı oyun tarzı. karşıdaki karakterleri görmüyorsun, elindeki setupla kazanmaya çalışıyorsun iyi kullanarak. 6 tane aynı chardan seçmekle aynı sebepten ötürü mid-game char değiştirmek sorunlu. taş-kağıt-makasa çeviriyorsun oyunu o noktada rakip kompozisyona ve haritadaki yere göre. setupların önemi yok çünkü ha babam kendine yeni deste kar. o köşeyi döndün şuna geç, adam şunu seçti, şunu seç. karakteri iyi kullanmak mı olay yoksa ha babam line-up mı değiştirmek? çünkü oyunda bariz belli charlar belli charları kitliyor, belli harita noktalarında belli charlar önde.

paladins bariz daha iyi zaten bundan hala bu sebepten. haritanın tümünde oyunu götürecek optimum setup lazım. "dövemedim dur antisini alayım" olayı yok.

herkes 6 tane genji ile takım kurulduğu zaman da karşı çıkıyordu bana saçma dediğimde. ?

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...