Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

fede

Tube Thread #1

Öne çıkan mesajlar

moriarty said:

http://www.youtube.com/watch?v=SU9nhH_7LYQ

abi her seferinde yarıyor sdfgsfdgsfdgfdagsagsfasghsfds mıymıy olma duyalım diyen adamın da suratına sıçayım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
oha selam.

ilk sayfa

[video]http://www.dailymotion.com/video/x21hg17_ferrari-ile-test-surusune-cikip-arabayi-ziyan-etmek_fun?start=67?feature=oembed" width="459">

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Jaegerjaquez said:

moriarty said:

http://www.youtube.com/watch?v=SU9nhH_7LYQ

abi her seferinde yarıyor sdfgsfdgsfdgfdagsagsfasghsfds mıymıy olma duyalım diyen adamın da suratına sıçayım


hay ağzınıza sıçayım ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
barbu said:

Jaegerjaquez said:

moriarty said:

http://www.youtube.com/watch?v=SU9nhH_7LYQ

abi her seferinde yarıyor sdfgsfdgsfdgfdagsagsfasghsfds mıymıy olma duyalım diyen adamın da suratına sıçayım


hay ağzınıza sıçayım ya.


abi jürinin bakışları inanılmaz ya jsdjfsjdsjds

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
abi jüriyi ben tebrik ettim, ercan falan iyi dayanmış sen böyle doğduysan anan baban nasıldır acaba oahahahahah falan diyebilirmiş, nazikçe bağlayıp yollamışlar çocuğu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
GONDARCENGIZ said:

http://www.youtube.com/watch?v=RWrYzeItk90

daha yığıcam buraya bütün tv videolarını bunu hakettiniz asdas

hala gülüyom ashduahsuda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...