Jump to content
lurthz

30-40 m skıll poiintli carekter arıyorum

Öne çıkan mesajlar

§ 30 Haz 2014, 00:56
Tenguya full bıne bilicek cyno ve scout luk yapabılcek orta halli bır pilot bakıyorum tl karsılıgı odeme yapılıcaktır bilginize.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 01:10
craker ? çar ? k.o. :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 01:46
caretaker?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 01:49
çok skıll pointim var çok sıkılıyorum :<

carekterlerimde bayatlamış.

ii ii ii.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 02:46
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8b/Eyjafjallaj%C3%B6kull-glacier.ogg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 03:02
bende var crakter ama usd olarak ödeme alıyorum kusura bakma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 05:11
japon yeni olarak ta oderim sıkıntın olmaz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 05:23
konuyla ilgisi olmayan adamlar niye buraya yazıyor ? işiniz yok mu arkadaşlar ? iyiki modaratör askere gitti. Rica ediyorum gostericek karakteriniz varsa link atın beğinirsem alırım, burda bir geyik muhabbeti dönmüyor yoksada buraya hiç yazmayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 05:45
ceraktarlar koltuun altında kalık! beni ara!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:04
kolttun üstünde de krakerler var sen beni ara artık yersen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:07
Ya şu adamları almayın foruma, 10 mesajı olan pazar alanına ilan verir, yazı yazmayı bilmeyen gelir mesaj atar..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:15
beğenirsen alamazsın, ben satarsam alabilirsin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:19
sen anaokulundamısın arkadasım yada hayatın boyunca Türk dilini hakkıylamı kullandın ? C ile K arasında farkı ayırt edemiyomusun ? , hayır düzüeltme olsa sırf sen anla diye düzelticem, illa burda konu açmak için en az 1000 tane saçma pos mu kasmam lazım yada milletin imla hatalarıyla kafa bularak burda kendinizce diksiyon dersimi veriyosunuz ? ne istediğindiği belli burdaki durum seni rahatsız ettiyse, yada kouyla ilgili bir bilgiye sahip diilsen yazma arkadasım yazma, git oyunu oyna pvp ni yap pve ni yap benim işime yaramıyosan fikirlerini kendine sakla altı üstü bi karakter satın alalım dedik Türkiyenin gündemine çevirdiniz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:21
Seru said:

ceraktarlar koltuun altında kalık! beni ara!

püfürdeterek güldüm

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:25
fix'd

lurthz said:

sen anaokulundamısın arkadasım yada hayatın boyunca Türk dilini hakkıylamı kullandın ? C ile K arasında farkı ayırt edemiyomusun ? , hayır düzüeltme olsa sırf sen anla diye düzelticem, illa burda konu açmak için en az 1000 tane saçma pos mu kasmam lazım yada milletin imla hatalarıyla kafa bularak burda kendinizce diksiyon dersimi veriyosunuz ? ne istediğindiği belli burdaki durum seni rahatsız ettiyse, ya da kouyla ilgili bir bilgiye sahip diilsen yazma arkadasım yazma, git oyunu oyna pvp ni yap pve ni yap benim işime yaramıyosan fikirlerini kendine sakla altı üstü bi karakter satın alalım dedik Türkiyenin gündemine çevirdiniz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:26
ahahaha ergen herifin mesajındaki hataları saymaya üşeniyorum ya. paticik sana göre değil evladım, git forumtr'ye, donanımhaber'e, orada bulursun cerakterini.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:27
Zikko said:

fix'd

lurthz said:

sen anaokulundamısın arkadasım yada hayatın boyunca Türk dilini hakkıylamı kullandın ? C ile K arasında farkı ayırt edemiyomusun ? , hayır düzüeltme olsa sırf sen anla diye düzelticem, illa burda konu açmak için en az 1000 tane saçma pos mu kasmam lazım yada milletin imla hatalarıyla kafa bularak burda kendinizce diksiyon dersimi veriyosunuz ? ne istediğindiği belli burdaki durum seni rahatsız ettiyse, ya da kouyla ilgili bir bilgiye sahip diilsen yazma arkadasım yazma, git oyunu oyna pvp ni yap pve ni yap benim işime yaramıyosan fikirlerini kendine sakla altı üstü bi karakter satın alalım dedik Türkiyenin gündemine çevirdiniz.


:D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Haz 2014, 06:34
Az ötede oynayın gençler işsizlik zorolmalı :) konu hakkında muhattap olmak istiyen özelden ulaşsın. Saygılar..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Jun 2014, 06:40
herkese açık bir forumda yazı yazmayın demek abesle iştigal etmek oluyor.

konuyu açman gereken yer ise pazar alanı idi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Jun 2014, 06:43
carektersizlik yapmayın lan!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Jun 2014, 06:46
Burda ilk kez böyle bi konu açan ben diilim biraz forma göz gezdirirsen eve karakter alım satımıyla ilgili konular diğer oyun makanikleriyle ilgili konulardan daha fazla gayet insanlar alış verişini yapmış hiç bir şekilde de uyarı almamış sorunda yaşamışlar, ben açınca troller hordladı anlamadım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Jun 2014, 06:55
MAKANİKLERİ HORDLADMAYIN LANN

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Jun 2014, 06:58
tengu olmasa olmuomu, loki binebilio, 40+ var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Jun 2014, 06:59
loki lel

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...