Jump to content
GERGE

Bugün Ne Seyrettiniz?

Öne çıkan mesajlar

§ 10 Oca 2015, 00:33
NolaxThensbane said:

yamulmuyorsam ermeni vatandaşlarımız yapıyordu her bir zil el yapımı o yüzden her birinin sesi ayrı çıkar.

o değilde pis gaza geldim yeminle yerim olsa alacam bateri tekrar kasacam


Duruma herhangi bir mediumdan yaklaşabilirsin abi. Kaleme abandım ben mesela, sinirli çizdim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Oca 2015, 02:13
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e8/Dracula_Untold_poster.jpg

film güzel gidiyodu
sonra "ya abi filmi kötü yapalım bence" demişler kötü olmuş
ya da film uzundu kısaltmışlar ondan da olabilir


adam tek başına dövüyodu zaten herkesi, niye gidip hayatta kalanlara kanından içirdi ki
mal

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Oca 2015, 08:35
Saeros said:
...
sonra "ya abi filmi kötü yapalım bence" demişler kötü olmuş...


ahahaha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 01:12
Predestination


Kafa zikti gece gece

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 01:18
Saeros said:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e8/Dracula_Untold_poster.jpg

film güzel gidiyodu
sonra "ya abi filmi kötü yapalım bence" demişler kötü olmuş
ya da film uzundu kısaltmışlar ondan da olabilir


adam tek başına dövüyodu zaten herkesi, niye gidip hayatta kalanlara kanından içirdi ki
mal




hayir birde hikayesine göre normalde dracula hepsine hükmetmesi gerekir ondan korkmaları gerekir
bence dizisi geri gelsin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 02:12
xunn said:

NolaxThensbane said:

yamulmuyorsam ermeni vatandaşlarımız yapıyordu her bir zil el yapımı o yüzden her birinin sesi ayrı çıkar.

o değilde pis gaza geldim yeminle yerim olsa alacam bateri tekrar kasacam


Duruma herhangi bir mediumdan yaklaşabilirsin abi. Kaleme abandım ben mesela, sinirli çizdim.


bu topige her baktığımda su mesaja takiliyo gozum ama okudugumu anlamıyorum.

ne demek istedin burda bi soylersen beni cok sevindirirsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 02:15
cok gaza geldim bateri olsa kasıcam diyorya arkadaş
digeride eldeki malzemeyle ne yapabilirsen diyor.

misal kendisi cizim yaparken kalemi ele almış burda. sinirli cizmiş

ki sallıyo pezevenk bisi cizdigi yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 02:32
aynen ya çöp adam, gereksiz gazliyorsunuz insanları.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 03:01
ben üşeniyor birşey yapmıyor manasında söyledim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 03:21


ulan ne ağladım be. arkadaş baba kavramı olan her filmde ne ağlıyorum be. ne büyük eksikliğim var belli değil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 05:55


i rymden finns inga kansler

geçen yıllarda filmekimi'nde falan gösterilmiş. klişe fakat keyifli ve eğlenceli bir film, neşelenmek isteyen baksın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 06:21
http://optimumscreenings.co.uk/press/THE%20IMITATION%20GAME/Quad_BC_AW_%5B26237%5D%20Imitation%20Game%2C%20The.jpg

Sevemedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 08:46
abi şu whiplash ve the judge'yi nerden buluyorsunuz ya ben bulamadım??

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 08:54
Z de var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 09:05
giremiyorum Z'ye internet security gibi birşey çıkıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 10:16
http://www.imglobalfilm.com/uploads/02d0c0f0cf0b4ace270933a1bc18053d7b89eed6.jpg

5/10


Filmin sonunda uzay gemisine zoom out yaptıklarında çocuğun bulunduğu bölgenin kodu 285090 gibi bir şey yazıyor. Uzaylılar da bizim rakamlarımızı mı kullanıyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 10:46


Uzaylılar arapmış demek ki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 12:08
Muhtemelen linç edilecem de
İnto the wild den sonra izlediğim en durağan filmlerden biri.


Boyhood 4.9/10

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 12:16
totemic said:

abi şu whiplash ve the judge'yi nerden buluyorsunuz ya ben bulamadım??


pati underground da var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 12:22
Kanuni said:

http://images.cinefacts.de/Nightcrawler-DE-Poster.jpg

fena degil.


7/10 gideri var gibi

aklıma direk şu fresh filminin başrolündeki çocuk geldi bu arada filmi izleyince

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 19:50
http://images6.fanpop.com/image/photos/36500000/The-Musketeers-BBC-image-the-musketeers-bbc-36511243-1280-700.jpg

cnbc-e de görüyordum hep. 2. sezonu başlayınca baştan seyredeyim dediydim. 2 günde 11 bölüm seyrettim yetiştim sdf

güzel dizi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 20:09


The Judge
8.2/10


duygusal, güzel. duvall ayrı, rdjr ayrı iyi oynamış. duvall'dan oscar adaylığı ve hatta kazanmasını bekliyorum yardımcı erkek'te.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 20:14
Gone Girl

8.4/10 son 20 dakka versinler oscarı da bitsin bu çile dedim. Kadın deli etti beni :). çok başarılı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Oca 2015, 20:16
Daesu said:

cok gaza geldim bateri olsa kasıcam diyorya arkadaş
digeride eldeki malzemeyle ne yapabilirsen diyor.

misal kendisi cizim yaparken kalemi ele almış burda. sinirli cizmiş

ki sallıyo pezevenk bisi cizdigi yok


Zibidi 3 gündür nonstop çiziyorum suk muh dik.

http://i.imgur.com/BqMbmyQ.gif

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...