Jump to content
forgiver

Brezilya 2014 Dünya Kupası [II]

Öne çıkan mesajlar

§ 08 Tem 2014, 21:08
loop said:

İnşallah ağlayarak veda edecekler yakında. Bende şehvetle gülücem..

Hakemlerle nereye kadar Brezilyaaaaa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:08
applev0dka said:

twitterdan : Gs taraftari olsa simdi bosaltmisti stadi bunlar biraz yavas

ahahah


bjk taraftari olsa sahadaydi herkes sdfsdf senin style espriler bi de referans twittermis bak bak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:08
Fistan said:

moriarty said:

Fistan said:

dünya kupasında 7-0, 8-0, 9-0 lar ve 10-1 var
7-0 lardan biri bizim 1954 te guney koreyi yenmişiz asds


10-1 almanya arabistan maçı mıydı?

cocukluktan hatırlıyorum öyle bi maç canlı izlediğimi bierhoff falan vardı galiba.

2002 de 8-0 ı hatırlıyorum almanya arabistan


2002de miydi o. 12 yaşındaymışım. ben sanki 10 falan olmuştu diye hatırlıyorum. hangi maçmış acaba

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:08
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10455164_1390472231227341_3044304537448510519_n.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:10
neuer cıldırmıs.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:10
neuer

http://i.imgur.com/1mxBj18.gif

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:10
Neuer nein diyor sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:10
neuer napıyor lan oyle

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:11
bi 8-0 degil ama

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:11
Sahada Almanlardan tek oynayan Neuer...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:11
Neuer ikinci yarıyı bana bırakın amk hep siz şov yaptınız demiş heralde..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:12
ahaha neler olmuş abi maçta öyle

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:13

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:13
https://vine.co/v/MPXXwUiEILU

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:14
aha riglediler maçı. damage control

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:16
Köylü bu Müller ikidir kaçırıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:18
durum 5-0 hala adamlar penaltı almaya calısıyorlar.

maçın başından beri 6-7 oldu kendilerini attıkları pozisyon brezilyanın ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:19
5 olmuş hala atıyorlar kendilerini. Reziller.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:21
abi turnuvanın ilk maçı olan hırvatistan maçından beri şunu yapıyorlar.

şu rezil adamlar yerine, Şili ya da Kolombiya olsa çok daha kaliteli maç izlerdik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:22
kendini atmayan takım yok
boşuna yormayın kendinizi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:24
yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2014, 21:24
Iran

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Jul 2014, 21:25
Alti

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Jul 2014, 21:25
6 nedir ya halısaha maçı mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...