Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Rainbow Six Siege


Bright

Öne çıkan mesajlar

  • 2 ay sonra ...
  • 5 hafta sonra ...
  • 4 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
Closed Alpha http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/index.aspx#home

Minimum Rainbow Six Siege Closed Alpha PC Requirements:
OS: Windows 7, 8, 8.1, x64
CPU: Intel Core i5-2500K or AMD FX-8120 Eight-Core
CPU Speed: 3.3 GHz (Recommended), 2.6 GHz (Minimum)
RAM: 8 GB
GPU: Nvidia GeForce GTX 670 or AMD Radeon HD 7970 / R9 280 X
VRAM: 2 GB
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rogue spearde boyle bu e3 videosundaki gibi kapi duvar parcalarsan hostage in kafasina mermiyi sokuveriyorlardi. ecel terleri dokuyordum ses cikarmayacagim diye.

o taktik ekraninda flash bang in ne zaman atilacagina, kilidin iceriye nasil patlatilacagina kadar elle ciziyordum. ona ragmen iceri daldigimda iskalayip hostage oldurtmuslugum boldur.

bu video da adamlar bildigin counter strike oynar gibi kosturuyor etrafta?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rogue Spear'le bu oyunu niye kıyaslıyorsun ki. Eski Rainbow Six oyunlarında diyelim ki teröristler bir fabrikayı ele geçiriyor, bu sırada kendilerini emniyete almak için de rehine tutuyorlar, eğer içeri polislerin girdiğini farkederlerse "anlaşmayı bozdular" diye rehineleri öldürüyorlar. Sen singleplayer görevi yaparken buna dikkat ediyorsun, karşında da AI bot var. Siege'de ise "rehineyi fidye için kaçıran" tarzda düşmanlar var ve bunları normal oyuncular kontrol edecek. Bu oyuncuların (CS'deki gibi) rehineleri öldürmesi mantıksız olur, görevleri rehinelere zarar gelmeden rakip polisleri öldürmek. Rogue Spear gibi "rehineyi öldürünce oyun bitmesini" bu oyuna koysan, terörist olarak başlayanlar hiç uğraşmadan rehineleri öldürür, oyun bozuk bir hale gelir. Ayrıca şu da var, sen eski Rainbow Six'lerde çok detaylı stratejiler hazırlaman gerekiyordu, çünkü botları komuta ediyordun ve nerde neyle karşılaşacağını bilmiyordun. Burda düşmanları oyuncular kontrol ettiği gibi, senin takımı da oyuncular kontrol edecek. Haritaya girmeden evvel uzun uzadıya detaylı planlar yapmak yerine, oyun içinde duruma göre plan ve taktik değiştiriyor olacaksın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warhero said:

Rogue Spear'le bu oyunu niye kıyaslıyorsun ki. Eski Rainbow Six oyunlarında diyelim ki teröristler bir fabrikayı ele geçiriyor, bu sırada kendilerini emniyete almak için de rehine tutuyorlar, eğer içeri polislerin girdiğini farkederlerse "anlaşmayı bozdular" diye rehineleri öldürüyorlar. Sen singleplayer görevi yaparken buna dikkat ediyorsun, karşında da AI bot var. Siege'de ise "rehineyi fidye için kaçıran" tarzda düşmanlar var ve bunları normal oyuncular kontrol edecek. Bu oyuncuların (CS'deki gibi) rehineleri öldürmesi mantıksız olur, görevleri rehinelere zarar gelmeden rakip polisleri öldürmek. Rogue Spear gibi "rehineyi öldürünce oyun bitmesini" bu oyuna koysan, terörist olarak başlayanlar hiç uğraşmadan rehineleri öldürür, oyun bozuk bir hale gelir. Ayrıca şu da var, sen eski Rainbow Six'lerde çok detaylı stratejiler hazırlaman gerekiyordu, çünkü botları komuta ediyordun ve nerde neyle karşılaşacağını bilmiyordun. Burda düşmanları oyuncular kontrol ettiği gibi, senin takımı da oyuncular kontrol edecek. Haritaya girmeden evvel uzun uzadıya detaylı planlar yapmak yerine, oyun içinde duruma göre plan ve taktik değiştiriyor olacaksın.


ben r6:RS in coop u gibi bir multi hayal etmistim de ondan. video daki teroristlerin gercek oyuncu oldugunu dusunmedim. polisler gercek oyuncu, teroristler bot gibi mantiktaydim. zira deathmatch haric, rainbow six in ozu multiplayer da coop tu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...