Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2.1 Patchi oyunu gene kökten değiştirecek mi?


pulkas

Öne çıkan mesajlar

Tori said:

Abi oyunu alır almaz aylardır milletin DH için hissettiklerini direk yazmışsın eheh.

Crusader aç, ister melee ister ranged oynarsın hem de bir sürü speci var. Pet seviyorsan WD aç.


Olurda sıkılırım diye RoS almadım daha belki summer sale ayağına indirim falan atarlar 2 güne falan içime oturur.
12 level falan var herşeyden(starter ed. kalma) en yavaş hangisi sıkar bilmiyorum
wizard açıcam galiba 2.1 de sürünselerde ışıklı kılıç çok hoş duruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2.1 hosuma gitmeye basladi, PTR'da daha ilk versiondan wizard bufflar geldi, su anki durum hala yetersiz ancak firbird set bonuslari belirleyici olacaktir diye umuyorum.

Greater Rift konusunda mob density hala cok random, shrine cikabiliyor ki bu cok kotu birsey, cunku bu sefer gelebildiginiz en ust seviyeye gelip conduit ciksa diye dua ettiriyor.

Time up oldugu zaman tekrar sifirdan baslamak cok aci verici, muhtemelen 4 kisilik partide kasip, oradan gelen keylerle single player zorlanacak cunku single olarak greater rifti bitirdiginiz zaman 1 adet ust lvl keyi verirken, 4 kisilik partide bitirince 3 ya da 4 key veriyor. Bu da daha fazla deneme sansi demek tabiki.

Ornegin sizin cikabildiginiz solo max level 20 ise, partide 22'ye kadar cikip 22'lik rift keyleri stacklerseniz, soloya gectiginizde bu topladiginiz rift keylerle 22 yapmak icin bir suru sansiniz olur. GR'de yukarilara tirmandikca sizi limitleyen dmg'inizdan cok gelen riftin tipi ve icindeki moblar oluyor. Sansiniz yaninizda ise moblarin affixleri uygun geliyor ve yetistiriyorsunuz, sansiniz yoksa rift kotu geliyor, ozellikle shield acan angellar geldimi o rifti unutabilir ya da o pack'i skipleyebilirsiniz keza hem charge atiyorlar, hem knockback hemde inanilmaz dmg reduction miktari olan bir shield aciyorlar. Bu mob tipinden official foruma yazmayi dusundugum feedback'te de bahsedecegim. Bunun disinda conduit,speed,shield gibi shrine'larin spawn olmasida GR'in rekabetci ortamini daha fazla luck based bir hale getiriyor, kesinlikle shrine'larin kalkmasi gerekiyor riftten, yoksa yapabildigi max lvl'da conduit+duzgun rifti bulan digerlerine el sallar ki su an bu sekilde PTR leaderboardlarda. Iyi ve cok sansli bir wizardin conduitsiz yapabilecegi highest rift 34 o da rift mukemmel gelirse, ama isin icine conduit'i de sokunca hop o imkansiz olan 35. lvl'da yetisiyor. E boyle olunca sizin rekabet edebilmeniz, actiginiz riftin cok uygun ve conduit sahibi olmasina bakiyor. Sadece mob tipleri yuzunden olusan bir durum olsa cok sorun degil, ama sans faktoru iki bacakli olunca bu sefer bunu yakalamak icin beygir gibi sabahtan aksama kadar diablo oynamak gerekiyor, e hal boyle olunca iyi olan degil cok oynayan gene ipi gogusluyor leaderboardda. Kisaca demem o dur ki shrine'lar GR'ten kalkmali.

Bunun yaninda lightning inanilmaz dmg vuruyor yuksek riftlerde, bir cok class icin limiti belirleyen bu lightning oluyor, xephirian amulet is the way to go haline geliyor, ya da yine dua ediyorsunuz allahim lightning gelmesin diye. Hos wizard bu problemden en az etkilenen sinif, duplicates+slow time+black hole sayesinde lightninglerle pek muhatap olmuyorsunuz, sadece thunderstorm ile ask yasiyorsunuz arada.

Rift ilerlemesi kestiginiz mob'un HP'sine gore yani diger bir deyisle verdiginiz DMG'a gore bari ilerletiyorsunuz, artik ufak moblardan cok kesip rifti ilerletme devri bitiyor ki en guzel degisikliklerden biri bu oldu, sans faktorunu azaltti, ne kadar dmg o kadar kofte modeline dondurdu greater riftleri.

Bunun yaninda GR'te inventory'nizi acamiyorsunuz, ben "you cannot swap items while in combat" diye bir engelleme beklerken gearswap madness'a, Blizzard her zamanki gibi yapip yine "fixledik mi yok ederiz" demis ve acilamayan inventory ile gearswap olayinida tarihe gommus durumda. Bu da harika bir degisiklik, gearswap yaparak riftte 200M+ dmg veren wizard gorup "wizard cok dmg veriyor nerf" diye aglayan baltalara cozum oldu. E tabi CDR seti swaplayip 7.5sn downtime ile Archon acarken, archon mod'da max dps gear'i komple swapladiklari icin bunlar yapiliyordu, ben sahsen swap yapmadan legit bir sekilde oynadigimda 160-180M arasinda gidip geliyordum duzgun bir monklu partide ki bu da her partide degil, normalde averaj monk 2 wd oldugunda 140m civarina dusuyordu keza arkadaslar tek attiklari icin ortada vuracak pek mob birakmiyorlar insana.

Bir adet hellfire amulet yaptim yine test etmek icin, cok kotu gelmedi ancak passif cok alakasiz olan unw will geldi, yeni rift modelinde soloplay'de yerinizde durarak oynamaya calistiginizda yuksek lvllarda saka yapiyorlar, o yuzden max mobility max dmg ideolojisi ile oynaniyor su an oyun wizard adina, ve bu ideolojide unw will'in yeri maalesef yok, bakalim ilerleyen gunler neler getirecek bu konuda.

Ancak belirtmeliyim ki hellfire amuletin potansiyeli cok yuksek, kimi conditional durumlar disinda rahatlikla BIS olacak diyebilirim fakat duzgununu yakalamak inanilmaz zor gibi gozukuyor, ayrica bir de legendary gem muhabbeti var, bunlari takmak icinde yuzuk ve amuletlere socket acmak gerekecek sanirim, muhtemelen mainstat'i dusurecegiz socket icin ama tabi hersey belirsiz, once bir mekanigi gorelim ondan sonra matematigini yapariz zaten playerbase olarak.

Fazla oynayamadim daha cok otomobilimle ugrastim haftasonu, ama vaziyet bu sekilde gibi gozukuyor. Muhabiriniz Nihla savas meydanindan bildirdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

greater rift'te pylon'lar olmayacak diyordu zaten blizzard. muhtemelen ptr ile deneniyor ve sonrasında kaldırılacak. asıl sıkıntı bence rift tipinin normal rift ile aynı olması. tamamen zaman kaybına yol açıyor ve doğrusal bir harita dizaynı sağlanırsa işler çok daha zevkli hale gelir diye düşünüyorum.

bir de şu var, gear swap konusunda çok mantıklı bir karar alınmış bence. zaten boss'a kadar item düşmüyor. kimsenin çantasını açıp bakmasına gerek yok. bir de üzerine rift'e girmeden çeşitli taktiksel buildlerin yapılmasına yol açar bu anti gear swap sistemi. ben bunu da beğendim.

bir de normal rift'e gelmeyecek o dmg bazlı bar doldurma sistemi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shrine olmayacak greater rift'te yüksek ihtimalle zaten. bir de gelen boss'a göre item swaplarsan, şansa bala daha iyi item düşüren herkes zaten yürüyüp gidecek leaderboard'da. bu hali çok daha iyi.

zaten kesinlikle softcore oynanmaz bu saatten sonra. 5-10 tane işsiz çinli yaratılışlı rus çıkacak sabah akşam 24 saat farm yapacak. leaderboard'un tepesine oturacak. indir indirebilirsen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Explosive Palm, Furnace and Rimeheart

It looks like the Monk's skill Explosive Palm, and legendaries The Furnace and Rimeheart are being closely monitored by Blizzard on the PTR, and might be changed in the future. That's because of their ability to make higher levels of Greater Rifts considerably easier than intended. Explosive Palm is considered the biggest offender right now, and could probably be seeing the changes first.


shatter builde güle güle.
ep yerine rimeheartı nerfleseler keşke. madstone buffından sonra olmadı bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

guernica said:

said:
Explosive Palm, Furnace and Rimeheart

It looks like the Monk's skill Explosive Palm, and legendaries The Furnace and Rimeheart are being closely monitored by Blizzard on the PTR, and might be changed in the future. That's because of their ability to make higher levels of Greater Rifts considerably easier than intended. Explosive Palm is considered the biggest offender right now, and could probably be seeing the changes first.


shatter builde güle güle.
ep yerine rimeheartı nerfleseler keşke. madstone buffından sonra olmadı bu.


Rimeheart ve Furnace zaten ciddi anlamda engellenecek greater riftlerde diye dusunuyorum, bunuda greater riftlerdeki hicbir mob lesser degildir diyerek ve furnace'a da "lesser" kelimesini ekleyerek yapabilirler. Bu sekilde ikisinden de kurtulmus oluruz.

EP ayri bir konu. Mob'larin hp'si ile scale olan bir dmg'in greater rift gibi level arttikca enemy hp'sinin arttigi bir ortamda belli limitlere ihtiyaci vardir. Bu yadsinamaz bir gercek,ancak bunu ornegin "maximum of 10000 times weapon dmg" gibi bir conseptle kisarlars, dmg kasmayan sadece survival kasip pullayan monklarin palm ile dmg vermesi engellenmis olur, ote yandan da EP, sadece dmg kasan monklarin kullanabilecegi bir skill haline gelir. Ucuncu bir guzellikte 4 kisilik partilerdeki "mecburi monk slotu" uygulamasini kaldirir, monkta hepimiz gibi bir dmg dealer olur, tanking&spanking oyunu degil zaten bu, herkesin dmg vererek oynamasi mantikli olan. Su an monk olmadan 4 kisi rift yapmaya calismak bosa zaman kaybi, sirf bu sebeplerden oturu. Adam cekiyor, adam tutuyor, adam dmg veriyor. Buna diyorlar ki "party ile scale oluyor". Buna scale olmak denmez, partiyi alip sirtliyor, monksuz 4 kisi parti kurulmuyor bile denir, ki bu zaten basindan beri yanlis bir durum.

Birdea beckon sail var fixlenecek, 1 sn CD ile fatal dmg yediginizde smoke screen basiyor otomatik, SS duration 1.5sn olunca haliyle immortal oluyorsunuz su an.

Son olarak shrine ve pylon'larda kalkti mi, hizalar uc asagi bes yukari ayni levellara gelir gibi gozukuyor leaderboardda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

monk dmg veren herhangi bir skill eklense de t6 da tutunamaz hiçbir şekilde. şu anda ep sayesinde toughness köklüyoruz, 60m toughness ile t6 yine riskli oluyor arada sırada.

bu yüzden monk'u ellemeleri demek direkt olarak t4 ve üzerinde rotasyondan çıkarılması demek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...