Jump to content
Natanyal

Dark'ın figür, kart, ıvır zıvır dükkanı

Öne çıkan mesajlar

§ 03 Oca 2019, 00:15
Bıraktım çoktan, 2.5 sene falan oldu sanırım. Kendime topluyorum artık güzel bir şey yakaladıkça sadece yeniden koleksiyoner olarak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2019, 08:08

ben senden çok güzel game of thrones bookend almıştım ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2019, 08:36
Siteye ulaşılamıyor, kim hortlattıysa artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2019, 09:34
Banpresto'nun Aokiji Kuzan One Piece VS Navy Prize C arıyorum.Admiral 3'lüde eksik kaldı Kuzan :/ aradım ve bulamadım.Başka figürleride millet çok pahalı satmaya başlamış, yurt dışı tavsiye edebileceğin bir yer var mı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2019, 10:09
DarKRideR said:

Bıraktım çoktan, 2.5 sene falan oldu sanırım. Kendime topluyorum artık güzel bir şey yakaladıkça sadece yeniden koleksiyoner olarak.


Ben kaçırmışım bu topiği zamanında nedense ya, hevesle ilk mesajda linke bastım açılmadı. Sonra dönüp baktım tarih 2014 falan diyo :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2019, 10:50
Cute said:

Banpresto'nun Aokiji Kuzan One Piece VS Navy Prize C arıyorum.Admiral 3'lüde eksik kaldı Kuzan :/ aradım ve bulamadım.Başka figürleride millet çok pahalı satmaya başlamış, yurt dışı tavsiye edebileceğin bir yer var mı.


Çok zor :(

Yani ucuza bulamazsın. Banpresto'ların bayağı sağlam çakmaları yapılıyor onları alıp, üstünde biraz oynayıp daha da güzelleştiren koleksiyonerler var ucuza halletmek istersen.

Onun dışında Ebay, özellikle büyük boyutlu Japon figürleri aradan 4-5 yıl geçince değerine direkt 100 dolar falan katıyor. Gerçi One Piece gibi devam eden serilerde bu tam o şekilde olmuyor çünkü karakter yaşıyorsa falan yenisi basılıyor mutlaka ve eskinin değerlenmesini engelliyor ama işte yine de pahalı asdf

Ben de şu var işte mesela,

https://www.ebay.com/itm/Kill-la-Kill-Kiryuin-Satsuki-Kamui-Junketsu-ver-1-8-PVC-Figure-Phat-Company/273634107248?hash=item3fb5dd1f70:g:N7cAAOSwFs1cKqvr:rk:2:pf:0

120 dolara almıştım 5 sene falan oldu galiba, hatta 2 tane de satmıştım TR'de. An itibariyle fiyatı ortada asfasd

Satmak istiyorum bunu aslında da TR'de bu parayı veren çıkmaz, Paypal'da kapalı :( Bekliyoruz daha kutusunda sıfır açılmadı bile jkasdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2019, 10:56
Bu arada halen ilgililer varsa benim ticari anlaşmamında olduğu site www.hlj.com 'du. bunlardan alıp satıyordum. Gerçi anime figürcüleri biliyor burayı genelde ama bilmeyen varsa işte faydalanabilir.

amiami iyidir. amazon.com'da da güzel fiyatlar düşebiliyor arada tr'ye gelmesi de kolay. ben zaten halen alacaksam hlj ve amazon'dan alıyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...