Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Attan Düşürme Ve Bleeding


Papaz

Öne çıkan mesajlar

Bende Şöyle bir tane Attan Düşürme Scp si var ama çalışmıyor...


[events e_halberd]
On=@Hit

if (&statf_stone) || ()
return 0

elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0)
if (rand(80) <= / 40)>)
src.damage {25 35}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_atdusur
src.act.equip
src.act
return 1

endif
endif

[events e_spear]
On=@Hit

if (&statf_stone) || ()
return 0

elseif ( == t_weapon_fenc) && ( >= 98.0)
if (rand(80) <= / 40)>)
src.damage {25 35}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_atdusur
src.act.equip
src.act
return 1

endif
endif


[events e_atdusur]
On=@GetHit
findid.i_atdusur.remove

On=@Death
findid.i_atdusur.remove

[itemdef i_atdusur]
name=atdusur
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip

if ( > 0)
SRC.dclick
src.sayua 075f,0,0,0 * Attan Dustunuz *
RETURN 1
ENDIF

On=@UnEquip
cont.events -e_atdusur
if !(&statf_dead)
cont.flags &~04
endif

On=@Timer
attr attr_decay
remove
return 1

[eof]




Bide Bledding scp çalışmıyor oda bu

[events e_bleeding]
On=@Hit
if (&statf_stone) || () || ()
return 0
elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0)
if (rand(250) <= / 20)>) && !() && !()
src.damage {3 5}
src.hits ( - 8)
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.newitem i_bleeding2
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,6,6,0 * Olumcul Yara Alir *
return 1
endif
endif

[events e_bleed]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove

[itemdef i_bleeding]
name=osman aga bleed
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 5

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 5
cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder *
cont.damage {2 4}
cont.hits ( - 5)
attr attr_decay
return 1

[itemdef i_bleeding2]
name=Editin Osman Aga
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bleed
timer 31

On=@UnEquip
cont.events -e_bleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
cont.findid.i_bleeding.remove
attr attr_decay
remove
return 1

[ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion
ID=i_bottle_ORANGE
TYPE=T_POTION
NAME=Bleed Potion
TDATA1=i_bottle_empty

RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1

ON=@Create
COLOR=060
MORE1=s_Cure
MORE2=40.1

ON=@DClick
if !(rand(5) == 1)
if ()
src.findid.i_bleeding.remove
src.effect snd_spell_poison
src.effect 3,0376a,2,10,1
src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder*
remove
src.act i_bottle_empty
else
src.sms Potion heba oldu.
remove
src.act i_bottle_empty
endif
endif

[eof]

[Bu mesaj Papaz tarafından 05 Ocak 2005 18:13 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...