Papaz Mesaj tarihi: Ocak 5, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2005 Bende Şöyle bir tane Attan Düşürme Scp si var ama çalışmıyor... [events e_halberd] On=@Hit if (&statf_stone) || () return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) if (rand(80) <= / 40)>) src.damage {25 35} src.skill fail var.act src.newitem i_atdusur src.act.equip src.act return 1 endif endif [events e_spear] On=@Hit if (&statf_stone) || () return 0 elseif ( == t_weapon_fenc) && ( >= 98.0) if (rand(80) <= / 40)>) src.damage {25 35} src.skill fail var.act src.newitem i_atdusur src.act.equip src.act return 1 endif endif [events e_atdusur] On=@GetHit findid.i_atdusur.remove On=@Death findid.i_atdusur.remove [itemdef i_atdusur] name=atdusur id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip if ( > 0) SRC.dclick src.sayua 075f,0,0,0 * Attan Dustunuz * RETURN 1 ENDIF On=@UnEquip cont.events -e_atdusur if !(&statf_dead) cont.flags &~04 endif On=@Timer attr attr_decay remove return 1 [eof] Bide Bledding scp çalışmıyor oda bu [events e_bleeding] On=@Hit if (&statf_stone) || () || () return 0 elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) if (rand(250) <= / 20)>) && !() && !() src.damage {3 5} src.hits ( - 8) src.skill fail var.act src.newitem i_bleeding src.act.equip src.newitem i_bleeding2 src.act.equip src.act src.sayua 075f,6,6,0 * Olumcul Yara Alir * return 1 endif endif [events e_bleed] On=@Death findid.i_bleeding.remove [itemdef i_bleeding] name=osman aga bleed id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 5 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer timer 5 cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder * cont.damage {2 4} cont.hits ( - 5) attr attr_decay return 1 [itemdef i_bleeding2] name=Editin Osman Aga id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bleed timer 31 On=@UnEquip cont.events -e_bleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer cont.findid.i_bleeding.remove attr attr_decay remove return 1 [ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion ID=i_bottle_ORANGE TYPE=T_POTION NAME=Bleed Potion TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1 ON=@Create COLOR=060 MORE1=s_Cure MORE2=40.1 ON=@DClick if !(rand(5) == 1) if () src.findid.i_bleeding.remove src.effect snd_spell_poison src.effect 3,0376a,2,10,1 src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder* remove src.act i_bottle_empty else src.sms Potion heba oldu. remove src.act i_bottle_empty endif endif [eof] [Bu mesaj Papaz tarafından 05 Ocak 2005 18:13 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Albert Mesaj tarihi: Ocak 5, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2005 arama yap bunlarla ilgili calisanlarini bulursun, daha iki uc gun once birine link verdim.[signature][hline]Msn | Icq | E-mail | Math | Galatasaray 1905 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust Mesaj tarihi: Ocak 5, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2005 Mesajımda smileyleri iptal et[signature][hline]FAUST Feel my world shake, like an earthquake. Hard to see clear. Is it me? Or is it fear? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar