Jump to content
dreagloth

Elder Scrolls Online #3

Öne çıkan mesajlar

§ 29 Nis 2014, 14:47
Bikac kere açtırıp kapattım ben son yıllarda, sanki o zamanlardaki gibi bulucakmış hissi oluyor insanda. Ama malesef :)

Bu arada oyun mekaniği zormuş baya ya tembel insanım ben.
Satılık account için mesajlarinizi bekliyorum :p

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 15:11
Afterdeep said:

daverc said:

Afterdeep teşekkürler. Özellikle Daoc oynamış kişilerin yorumları çok önemli zira daoc virüsünü yemiş kişiler iflah olmuyor diğer oyunlarda.


Ah ah "good old days" :)

Hala rutin oynayan 1500 civarı kişi varmış, arada hesabı açtırsammı diye düşünmüyor değilim :)

HEr nasılsa doac u oynamadım ben. Cok methi var ama. Yazık nasıl kaçırdım bilmiyorum .

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 15:21
Oyunda Daoc'ta ki gibi bir stick/follow olayı yok ne yazık ki. İnterrupt melee weaponlar için önce mouse sağ click sonra sol click spamla :) Ozellikle Shield/sword bash dmgı şu an cok iyi ama gelecek olan 1.1 patchi ile dmgı düşürülecek.

Benim char : DK vet 10 vampire
Shield-sword / Bow. Cyrodiilde zerg arasına dalıp CC, healer interrupt genelde. Talonla rootlar interruptlarım arkamdan sorcerer yahut fire dk gelir patlar. Aynen daoc mantığının bi değişik versiyonu.

Özellikle oyunda sevdiğim olay,ne kadar skill point toplarsan,ister restoration staffın skillerini açar passivelerine verirsin cloth set giyer support healer olurum.Olmadı cnm tank oynamak istiyor S/S skillerine ver full heavy giyin pve de tanklık yap. Bir karakterle farklı görevleri üstlenebiliyorsun.Daocta 2 acct vardı ve 8 yıl sonunda 14 adet lvl 50 geneli rr5 üstü. Elder scrollsta oyle bir olay yok. DK'yı bırakıpta başka bir classı sanırım oynamam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 15:27
Dün PvP'de bir tane vardı senin gibi aynı orada deneyimledim, biz 10 kişi civarıydık adam ölmedi bir türlü. Tek başına keep kapısında tuttu tek başına. Ama biraz "tweak" gerekiyor bazı classlara. Şu an bazı dengesizlikler doğal olarak mevcut.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 15:27
Hele vampirin "swarm" olayı inanılmaz. Hiç kaynak kullanmıyomuşcasına sonsuz :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 17:03
Mina said:

Oyunda Daoc'ta ki gibi bir stick/follow olayı yok ne yazık ki. İnterrupt melee weaponlar için önce mouse sağ click sonra sol click spamla :) Ozellikle Shield/sword bash dmgı şu an cok iyi ama gelecek olan 1.1 patchi ile dmgı düşürülecek.

Benim char : DK vet 10 vampire
Shield-sword / Bow. Cyrodiilde zerg arasına dalıp CC, healer interrupt genelde. Talonla rootlar interruptlarım arkamdan sorcerer yahut fire dk gelir patlar. Aynen daoc mantığının bi değişik versiyonu.

Özellikle oyunda sevdiğim olay,ne kadar skill point toplarsan,ister restoration staffın skillerini açar passivelerine verirsin cloth set giyer support healer olurum.Olmadı cnm tank oynamak istiyor S/S skillerine ver full heavy giyin pve de tanklık yap. Bir karakterle farklı görevleri üstlenebiliyorsun.Daocta 2 acct vardı ve 8 yıl sonunda 14 adet lvl 50 geneli rr5 üstü. Elder scrollsta oyle bir olay yok. DK'yı bırakıpta başka bir classı sanırım oynamam.


Mina sen oyun daoc'tan iyi mi diyosun yani simdi? helecan yaptim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 17:47
Yok cnm abartmayalım Daoc ilk,unutulmaz :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 20:13
Lan oyunu deneyim diye netten aldim simdi 24 euro'ya.
Acc actim adamlar benden ilk ayi 12 euro charge etmeye calisiyor. Kart'da 7 euro kalmis. Internette arastirdim refund falan ediyorlarmis da ilk defa boyle sacma biseyle karsilasiyorum. Bilsem almazdim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 22:03
Guildbank kullanabilmek için en az 10 üye istiyorlar. Herhangi bir guildde olmayıp da girmek isteyen varmı ? :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 22:06
8

ding :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 22:46
Hangi server'a giriyorduk? Nerdesiniz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Nis 2014, 23:41
burada eskilerden kim var bilmiyorum ama EUda basladim haftada 1-2 oynuyorum level 11

dunmer dual wield/bow Bizzir Y'alarn
username: barank

beklerim.. eski SNN uoculardan da bir kac kisi var.
sevigler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 05:57
her sabah serverde maintenance mi olur be.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 05:59
bu kadar foktan oyunun olursa olur tabi niye olmasın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 06:05
haklisin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 06:28
Kanuni said:

8

ding :)


Vöh...

Benim oyun da baştan başladı, questler neyse de kalan ne varsa 42 xp veriyo fix :p

Kanuni said:

her sabah serverde maintenance mi olur be.


Dünkü bakımda koyamadıkları patchi koyacaklar sanırım da bu ne lan!!???!!11

Apr. 29, 2:00 p.m. EDT: We are temporarily disabling private messages due to gold spammers. We will provide an update when PMs are re-enabled.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 06:41
O forumlarla ilgili sanirim pm diyor..

Patch 1.1 ile o 42 iki katindan fazlaya cikacak..

Vet1-10 power levelling 470 dolares :) ahahah

En kotu aliver gitsin :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 06:49
Ya yok aslında diğer factionların questlerini yapmaktan sıkılmam sonuçta skyshard lorebook ıvır zıvır için zaten oraları dolaşacağımıza göre sorun yok ama bunu yaparken zoru kolayı farketmeksizin her mobun 42 xp vermesi çok saçma. Bariz bir şekilde farkediliyo bu dengesizlik ve önceden yolumun üstündeki sağdaki soldaki moblara xpdir lootdur diye dalarken şimdi kıyı kenar uzak duruyorum zaman kaybı diye :)

Zaten azar azar crafta da başlamam lazım 8 karakter slotu da dolu boğazına kadar :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 06:56
hepsi 42 vermiyor abi. bosslar vs farkli, eliteler falan daha fazla. 42 normal moblar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 07:16
Tamam canım bosslar eliteler hariç tabi ki, onlar zaten sayıca yok denecek kadar az olduğu için saymıyorum. Adım başı karşına çıkan moblar hep aynı xp onu diyorum.

Ama şöyle de birşey var, bi quest teslim ediyosun 10k veriyo mesela V1'ken daha :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 07:22
O 10k verdiği questler, haritada siyah olan bir yeri beyaza çeviriyorsun ya işte o questi verirken alıyorsun. Zone'un o bölgesini beyaz renge çeviren son quest veriyor.

Bu arada bölgedeki world boss'lar ve dolmen'ler tekrarlanabilir zannediyordum dün acı bir şekilde tekrarlanmadığını tecrübe ettim :)

Veteran Dungeon'a girdim daha ilk gruba geldik grup dağıldı. Veteran dungeonlar için bir grup/guild oluştursak nasıl olur? Vet dungeonlar tekrarlanabilir mi? En azından forumlarda iyi vet XP verdiklerini okudum. Birer run yapsak bile yeterli olacaktır. Onun dışında questing igrenç ve çok zaman alıyor ama yapacak başka birşey maalesef yok...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 07:27
pixel piracy daha zevkli, cidden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 07:30
Aaa bende pixel piracy varmış ki zaten steamde. Onu oyniyim o zaman :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Nis 2014, 10:55
Daggerfall tarafındayım, Guilde girmek isteyen varsa akşam 8 den sonra "seedar" a mesaj atabilirler.

Bu arada gold farmer için patch denmişte, tek dünya var biliyoruz da çinlilerde EU da mı oynuyor bilen varmı :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...