Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hakkımızı arayalım


GEMINIhacked

Öne çıkan mesajlar

Aşağıdaki yazı Tüketiciler Birliği'nin internet sayfasından alınmıştır, hukukçu değilim ama yazı daha çok TTNet kullanıcılarını ilgilendirmekte sanırım (siteden dilekçe örneğini indirebilirsiniz);


Cezayir'deki deprem nedeniyle İnternet hatlarında meydana gelen sorunları değerlendiren Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Av. M. Bülent Deniz; Türk Telekom, İnternet kullanıcılarına ayıplı hizmet vermektedir dedi.

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Av. M. Bülent Deniz konuyla ilgili olarak şu açıklamayı yapmıştır:

Cezayir Depremi sonrasında, fay hattı üzerinden geçen kablolarda meydana gelen hasar nedeniyle İnternet bağlantılarında sorun meydana gelmiş olup bu durum halen devam etmektedir. Türk Telekom'a ait bu kablolar yoluyla erişilebilen yurt dışı İnternet erişimi imkânsızlaşmış, başta ticari firmalar olmak üzere bütün İnternet kullanıcıları internetsiz günler geçirmeye başlamışlardır.
Herhangi bir kriteri gözetmeksizin internet erişim ücretlerine ardı ardına zam yapmaktan çekinmeyen Telekom, tahsil ettiği paralar ile sağlıklı bir alt yapı yatırımı yapmayarak, bu gibi durumlara karşı ne kadar hazırlıksız olduğunu ortaya koymuş, bu bakımdan aynı sorunu yaşayan Yunanistan, İtalya, Pakistan gibi ülkelerde benzeri hizmet veren firmaların gerisine düşmüştür.

Telekom yoluyla internet erişim hizmeti satın alan tüketiciler ve Telekom hatlarıyla sağlanan internet erişimini kendi müşterisine satan İnternet Servis Sağlayıcı firmalar, ayıplı bir hizmet ile karşı karşıya bulunmaktadırlar. İnternet Servis Sağlayıcı firmaların bu durumu ticari davalar yoluyla yargı önüne götürebileceğini hatırlatarak, Telekom'dan İnternet erişim hizmeti satın alan bütün tüketicileri Türk Telekom'u dava etmeye çağırıyoruz:

4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Yasanın 4. maddesine göre Telekom'un vermiş olduğu bu hizmet, ayıplı bir hizmet olup bu hizmeti satın alan tüketiciler, İnternet'e erişemedikleri günler için Telekom'a ödemiş oldukları İnternet abonelik ücretinden ve dial-up bağlantı bedellerinin iade edilmesi indirim talebiyle bulundukları yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine ücretsiz olarak başvurabilirler. Başvurulara ilişkin dilekçe örnekleri, derneğimizin www.tuketiciler.org adresindeki sitesinde ücretsiz olarak yayınlanmaktadır.

Telekom'dan internet erişim hizmeti satın alan tüketicilerin en azından Türk Telekom'dan İnternet hizmeti satın alan tüketicileri hizmet alamadıkları günler için ödemiş oldukları bedelden indirim talebiyle yapacakları bu başvuruların kitlesel boyuta ulaşmasıyla, Telekom'un kendisine çekidüzen vererek, tekel olma durumunu tüketici aleyhine kullanmasının önüne geçilebileceğini umuyoruz.

Av. M. Bülent Deniz
Genel Başkan

[Bu mesaj GEMINIhacked tarafından 03 June 2003 20:31 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Valla benim için pek birşey değişmez kapatacaklarsada kapatsınlar internet hastalığından kurtulmuş olurum deli gibi para ödüyoz dialupdan.[hline]Você Cría Os Mundos Que Nós Os destruímos
Virus,SatanixVirus,Satan-Virus,Virus-Satan,Satanix.
Trex DragonSlayerz Paladin of alb/exc
Cuce Berserker of mid/pry
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cezayir depremi nedeniyle kopan İtalya ile Fas arasındaki SMW3 kablosundaki arıza,kablonun işletmecisi olan Singapur Telekom tarafindan verilen bilgiye göre 09 Haziran 2003 tarihinde giderilecektir. Bu depremde yurtdışı internet (ABD-Sprint 622, ABD-C&W 155, İngiltere-C&W 155) hatlarımız kesilmiş olup,müşterilerimizin mağduriyetlerini giderebilmek amacıyla, yeni devreler hizmete verilmiştir. Şu anda çalışan toplam kapasitemiz 389 Mbps hızındadır. Yeni devrelerin hizmete verilmesi amacıyla Kamu İhale Kanunu çerçevesinde çalışmalarımız devam etmektedir.


www.ttnet.net.tr adresinin ana sayfasından alıntıdır...[hline][b]* Never Feared
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lan zam yapıp duruyorlar zam yaptıktan 2hafta sonrada net gocuyor verdıgımız paranın hakkını alamıyoruz
adamlar 7yılda kullanıcı bası 20dolar harcamay yapmıs
yeter be allahsız bunlar napıyorlar o kadar parayı anlamıyorum![hline]
With each kill I grow wiser... with every added wisdom I grow stronger -Artemis Entreri
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Baggio, 03 June 2003 20:33 tarihinde demiş ki:
Hata kendilerinden kaynaklanmiyor, ayrica yurtdisi cikisi yok degil, sadece kapasitenin cok altinda. Yillardir sabreden biz 6 ay daha sabrederiz, 2003 sonunda tekelleri kalmayacak zaten.[hline]Gesp (a.k.a Baggio)
L50 Elven Eldritch Officer of Soul Reavers, LGM Tailor
Email: [email protected] | Icq: 5100111


Hatanın telekomdan kaynaklandığına dair bir iddia yok zaten. Asıl sorun böyle bir olasılığa karşı hiç bir önlemin alınmamış olması. Servis kalitesinde azalma olduğu halde hiçbir indirime gidilmemesi de ayrı bir ayıp. Bilinçi her şirket felaket durumları için bütçe hazırlar. Aylardır hatta yıllardır sokulan kazıkları denize gömsek tüm Dünya'ya hattımız olurdu. 6 ay sonrası için ise gelen gideni aratır durumu olmaz inşallah.[hline]In God I Trust
For Rest I Just Test
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...