Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dio UO (IPY-vari)


Artariel

Öne çıkan mesajlar

  • 5 hafta sonra ...
Videolarını izledim, anladığım kadarıyla daha stabil, hızlı ve geliştirilebilir. Shader ekleseler çok iyi olurdu gerçekten. Burada ufak bir faq var:

UltimaXNA

1.1 What is UltimaXNA?

UltimaXNA is an open source MMORPG client inspired by Ultima Online. It is developed for use exclusively on freeshard server software such as RunUO and POLServer.

1.2 What are the requirements to run UltimaXNA?

You will need to be running Microsoft Windows on a fairly modern computer to run UltimaXNA. You will need to have the DotNet 4.0 and XNA frameworks installed.

1.3 When will UltimaXNA be completed?

There is no projected date of completion. It will be done when it is done. You can stay up to date with progress by following the project on GitHub.

1.4 Will UltimaXNA run on the official servers?

No. UltimaXNA will not include support for running on EA's servers. Nor do the developers support running any custom client on EA's official servers.


2. DEVELOPMENT QUESTIONS
2.1. What computer language is UltimaXNA programmed with?

UltimaXNA is programmed in C#, using the DotNet and XNA frameworks.

2.2 What are the requirements to compile UltimaXNA?

You will need to install Visual Studio C# 2013, the DotNET 4.0 framework, the XNA 4.0 framework, and XNA GameStudio 4.0 to compile UltimaXNA.

2.3 How long has UltimaXNA been under development?

Development started May 2009 and continued through August 2009. Development started again in December 2009 and continued through February 2010. Development restarted in February 2015 and continues intermittently.

2.4 Will UltimaXNA run on any platform other than Windows?

UltimaXNA is built with DotNet and XNA, making it exclusively available to Windows users. There are no plans to port UltimaXNA to MonoGame, Linux, the XBox 360, or any other platform. Since the UltimaXNA codebase is open source, you are free to fork the project and port it yourself. If you do so successfully, let us know!

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 3 ay sonra ...
cungu said:

kapalı mı sunucu ?


acikcasi sunucuyu ben bile kontrol etmiyorum, neredeyse 2 sene olacak son 1.5 senesi ortalama 0 online olunca zaten sirket hostunda barindirdigim icin istedigi kadar acik kalsin benim icin problem yok dedim.

her neyse makinede sikinti varmis acip acmamam cok bir fark yapmayacak aslinda, makine gelince acarim tekrar. bes ayda bir birileri heveslenip baslayabilir tabi ama ne yazik ki aradigini bulamayacak bundan eminim, cunku online tasarlanan bir oyun tek basina oynanilmaz. hani elimden gelse memnun etmeye calisirim ama palyacoluktan oteye gitmeyecegi ve kendimizi kandirmaktan baska bir sey yapmis olmayacagimiz icin gerek yok.

merak ettigim sey ise laf yemeden sunucu kapatma duration'i. yine de iki seneye yakin sifir oyuncuyla elimden geleni yaptim diye dusunuyorum, en azindan her sene basi hype ayagina bir reset atip yine yeni yeniden deyip para soguslemek icin kirk takla atmadim.

su siralar ilginc bir projeyle ugrasiyorum, mesai sonrasi vakit buldukca ilgileniyorum. umarim kisa surede istedigime ulasirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...