Jump to content
Khiran

No Man's Sky

Öne çıkan mesajlar

§ 24 Eyl 2020, 17:34

Halen update geliyor buna 3.0 çıkmış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Eyl 2020, 18:38

evet fiyatı hiç değişmiyor sürekli %50 indirimle 75 :D, update edip durduklarından sanırım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eki 2020, 02:40

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2021, 13:05

neden pc'de yok konu bilmiyorum.

 

geçen gün gelen prisms güncellemesini denedim. oyun tam olmuş artık. teknik açıdan iyice güzellemişler, draw distance düzeltilmiş, çok tatlı olmuş. yaratıklar ya da ağaçlar gözünüzün önünde pop-in olmuyor artık. tam huzur bulmalık oyun olmuş. uzay oyunlarının ardarda fail oldukları piyasada en iyi oyunlardan biri bence. art styleına alerjiniz yoksa son halini deneyin bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2021, 13:16

Geçen gün event ile beraber mass effect collab yapıp Normandy i verdiler sanırım bayağı haberi çıktı. Hala uğraşıyorlar 🙂 . 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2021, 15:37

artık bi ship update getirmeleri lazım. şeklini şemalini build edelim customize edelim. multi seat gelsin bi şey gelsin. tek eksiği o kaldı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Haz 2021, 16:56

abi yani bu oyundaki multiplayer kısmını anlamadım ben. 3 arkadaş aldık beraber oynarız diye. mission progress ortak değil. Base kuruyoruz, base ortak değil. kuran kişi online ise diğerleri müdahale edebiliyor ama değilse hiçbi şey yapamıyosun falan.

En büyük hayal kırıklığı o oldu zaten. Çok mu zor oyuna base permission getirmek? Deliriyorum böyle aptallıklara ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Haz 2021, 17:48

adam steam arkadaş listendeyse ve base'i çevrimiçi upload edince oluyordu galiba. o upload kısmı önemli bir de network ayarları var oyun menüsünde. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Haz 2021, 18:08

yok crossplatform oynuyoruz, ben steam, diğeri xbox, öteki ps4

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Haz 2021, 12:54

ortak görevler nexus'ta. 4 kişiye kadar yapılabiliyor. dungeon önü parti grup toplaşma yeri gibi düşünebilirsin. bütün multiplay ordan başlıyor. 

 

konu, evren ve sonu çok beğendim ben. sinematik yok sunum yok diye pek beğenilmemiş ama tam da bayıldığım konuları içeriyor. depresyona soktu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Haz 2021, 13:28

Ben de xbox ile katılabilirim varsa ekip gerçi PlayStation ile de katılırım ama series x versiyonu daha iyi sonuçta

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Eyl 2021, 08:19

Beş yıl oldu

ve 

NMS Steam de 

%91 olumlu yorumu gördü

..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Eyl 2021, 08:56

bu son patch ile basebuilding noldu şimdi, en son arkadaşlarla oynuyoduk ama base'e friend ekleme falan olmadığı için biri oyundan çıkınca diğeri base'e müdahale edemiyodu salak salak işler. düzeldi mi onlar?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 15:17

son hali baya iyi oyunun. sürekli yeni subsystemler ekliyo adamlar, yok yok oyunda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 15:51

veya ekliyoruz diye yalan soyluyorlardir 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 16:31

bu oyun bana çok şey geliyor ya

gemin var gezegenden gezegene gidiyosun, hikayesi yok bişeyi yok, muhabbet edebileceğin npc falan yok

minecraft gibi 2 base kurduktan sonra sıkılırım diye düşünüyorum ama oynayanlar ne düşünüyor?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 16:51

Bu oyun çok şey.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 16:53
21 dakika önce, Saeros dedi ki:

bu oyun bana çok şey geliyor ya

gemin var gezegenden gezegene gidiyosun, hikayesi yok bişeyi yok, muhabbet edebileceğin npc falan yok

minecraft gibi 2 base kurduktan sonra sıkılırım diye düşünüyorum ama oynayanlar ne düşünüyor?

En az 3 kere "bu sefer olacak" diye başladıktan sonra, ilk base'i bile kuramadan bayılmıştım ben.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2022, 18:32

acik dunyada bile ata binip gitmek bayiyoken, buradaki seyahat pff. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 May 2022, 06:41

Uzay aksiyonunu en son gelistirdiler cok bayiyordu benide, gemim var uzaydayim ne isim var maden aramada orayi burayi desmede ama simdi ilgilenen varsa direk space sim gibi bir seye evrildi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 May 2022, 06:48

İlk cıktıgında oynamıştım  uzaya çıkış hissi,müzikler  fln. muazzamdı ama gerisi yoktu. 2 ay önce tekrar denedim base kurmak fln. çok bayıktı ya. Space Sim'ini hiç beğenmedim.  Irgatlık ve hava kosullarıyla mücadele.  Dünyamızın kıymetini bilelim diyip kapadım.  Onu topla ,bunu topla  eline bir şey geçmiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 May 2022, 08:41
1 saat önce, Masticore dedi ki:

 Dünyamızın kıymetini bilelim diyip kapadım. 

jsdfskjd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...