Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

No Man's Sky


Khiran

Öne çıkan mesajlar

adamin kendi oyunu ustunde pek bir kontrolu yok bence, soyleyeceklerini bile sony seciyor:

"The games director told us that he wasn't sure what he was "actually allowed to say" at the time, noting that he needed to be "very specific with my words".

Before going any further though, Sony's rep stepped in to move the interview along, explaining that at this time there was nothing more to add."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

toggie said:

24 slotluk gemi aldım sonunda. bisi sorucam ilerlemis arkadaslara, baslarda suraya git sunu yap diyodu. en son "your destiny beyond atlas" dedi. sonrasında hicbisi cıkmadı. su anda free takılıyorum normal mi bu? bi yere yonlendirmesi lazım.


free ve evrenin merkezine git seçeneklerinin yanına üçüncü seçenek geliyor ve atlas interface'lere yönlendiriyor seni. Evrenin merkezine gitmeden önce de Atlas path kasıyorsanız bunlara giderek 10ar tane Atlas Stone biriktirin diyorlardı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben hala anlamsız yüklendiklerini düşünüyorum şu oyuna ve ekibine. Sony'nin 60$ gazı tek suçlu şurda yani.

30 dolar'lık bir oyun bu, indie bir yapım. Millet bu fiyattan alsaydı kimse birşey demeyecekti şu adamlara. Hype'dan hype'a koşturdular hem insanları, hem de Hello Games'i.

Ben oynarken keyif alıyorum. İlk duyurulduğunda beklentim neyse direkt o çıktı karşıma. Sadece Journey gibi random encounter olsa, muhteşem olurdu herhalde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim de beklentim neyse o çıktı ama adamın her röportajını izleseydim ağır sövüyordum be abi. Tonlarca feature cut var şimdi... Ha ben o feature'ları koyamayacaklarını bildiğim için beklentimi düşük tuttum, beklediğim çıktı, bayıla bayıla oynuyorum. 2001 hissiyatı yaşıyorum. Ama adamların açıklamaları hatta gameplayler üzerinden beklentiye girenler öfkelenmekte haklı. Harika bir şey gösteriyorlardı. Kaldı ki hani Watch Dogs vs. iyi onda da hype vardı da böyle vahşi bir feature cut yoktu. Daha çok grafik downgrade'leri görüyorduk hep. Enteresan oldu bu.

Baş suçlu tabii ki Sony ama sen de oyuna koyamayacağın şeyi söyleme ya da hadi söyledin bari gösterme be adam!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim tahminim, eger tabi hersey tumden yalan degilse, adamlar bu kesilen icerigi yetistiremediler ufacik ekiple dolayisi ile hepsini kestiler daha delay kaldirmayacagi icin. 40 tane feature cikinca oyundan tabi basit bir gameplay kaldi geri.

oyunun boyutu da cikistan 1 ay once 6gb iken 2.5 gb iniverdi day 1 o yuzden. Bunu duzgunce aciklamak yerine "so many of you playing, my mind is blown!" diye gidince geri tepti tabi hersey.

bunlarin bir kismi da sony ittirmesiyle dlc olur zaten kesin orasi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Here’s what’s different

UPDATE: AMD Phenom Support
Thousands of lines of assembly have been rewritten to support AMD CPUs. The game code no longer relies on anything above SSE 2,
Havok Physics has also now created new libs. Game is now confirmed working on Phenom CPUs.

UPDATE: Mouse Smoothing
Smoothing on mouse movement has been improved to prevent hitching or stuttering, and is now adjustable through the Options menu in “Mouse Smoothing”.
It now defaults to off. If you feel the framerate is "slow" or "lumpy", please make sure that this is turned off (it helps players with sub-30 fps)

UPDATE: Improved Performance
On CPUs with 4 threads or fewer, performance has been improved.
On CPUs with 8 threads, performance has also been significantly improved.

UPDATE: Radeon 6xxx
Added support for this GPU, which doesn't support OpenGL 4.5 fully.

UPDATE: Player Saves
Help to recover some player saves which had been lost or corrupt.

Alt-Tab has improved
Some systems/configs were crashing or not pausing correctly on Alt Tab. This should now be resolved.

Shader Caching
Framerate was initially stuttering due to shaders not being correctly cached by the GPU on some systems. We have replaced the GPU caching system. You may notice some stutter during the Galactic Map intro to the game (the very first time you run), but it should be smoother from then on (this will be fixed in future). This is particularly true on ATI cards

Max FPS Cap
On some CPU/GPU configurations, setting Max FPS to 60 or 30 was not giving 60 or 30 FPS (causing stuttering). This has been improved.

Intel GPU Detection
We do not currently support Intel GPUS. We are working on this for a future patch, to expand our min spec.
In the meantime, the game will now let you know if you are trying to run with an unsupported GPU. This will hopefully flag for some users that their high end GPU has not been selected.

Gsync
Gsync has been disabled by default, which was causing an issue for some users

Here is how you access it
To access the Experimental branch right-click on the game from the library page and select "Properties". Among the available tabs will be the "BETAS" tab.

Your new branch should be listed in the dropdown menu under "Select the beta you would like to opt into:"

Code: 3xperimental
If you encounter issues with this please mail [email protected] and include [EXPERIMENTAL] in the subject.

IF THIS BRANCH FIXES YOUR ISSUE, PLEASE LET US KNOW :)

Thank you,
Hello Games
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...