Jump to content
Sam

Path of Exile #3

Öne çıkan mesajlar

§ 04 Tem 2020, 02:46

Bana şöyle Duelist için build link'leseniz, şöyle bol hasarlı sıkıcı yorucu olmayan ne güzel olur..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 03:22

Buldum gerek kalmadı...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 08:43

Buildlerin budget'ina da bak bu arada. Starter build diye bir sey goreceksin, onlar yeni baslayan oyunculardan ziyade yeni liglerde budget gerektirmeyen, currency farm buildleri. Millet onlarla lige baslayip 1 2 hafta icinde daha cok currency isteyen buildlere geciyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Tem 2020, 09:52

Tamam 

Sabahtan beri oyunu inceliyorum zaten oyuna başlayamadım daha düşün artık heh.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Tem 2020, 16:07

Oyun çok keyifliymiş..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2020, 07:22

Bu 'gem'lerin level atlama olayı incelikleri nelerdir???

Silaha falan takmak yeterli oluyor mu, yoksa kullandıkca daha çok artma olayı var mı yahut daha güzel bi yöntemi hızlı level atlatmak için var mı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2020, 09:32

Karakterin XP kazandıkça üstündeki itemlerde takılı olanlar (alternatif silahlar dahil) level atlıyor.

Hızlı level atlatma yöntemleri var ancak nadir (şu an oynanan Harvest liginde var mesela) çıkıyor. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2020, 10:00

Direk yüksek levellı olarak satın alabiliyorsun diğer oyunculardan ama karakteri levellarken yapabileceğin bişey değil çünkü gemlerin kendisi level atladıkça karakter level requirementları da artıyor.

Gangrenin dediği gibi ikinci silah setindeki (x ile değiştiriyorsun setleri) itemlara takılı gemler de level alır, skilleri kullanmanın herhangi bi etkisi yok. Buildde şimdi değil de ilerde kullanacağın skiller varsa oraya takabilirsin mesela.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2020, 10:46

Anladım teşekkür..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2020, 11:11

PoE 2 muhabbetinde şu trade işini oyunun içine entegre etseler ya. ben aşırı uyuz oluyorum oyunlarda 3rd party şeyler kullanmak zorunda olmaya. 

tekrar oynayasım geliyor, bambambam yaratık öldürmek istiyorum, sonra bu tip şeyleri düşününce bi soğuyorum falan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2020, 12:20

mevcut currency sistemi kabus gibi olduğundan. onu komple revize falan etmeleri gerekiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Tem 2020, 12:44

Şu an için currency sistemi zevkli geldi bana ilerde kabusa dönüşür mü bilmiyorum.. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 11:24
On 04.07.2020 at 05:46, Sturgian dedi ki:

Bana şöyle Duelist için build link'leseniz, şöyle bol hasarlı sıkıcı yorucu olmayan ne güzel olur..

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1147951

boşver başka buildi ilk kez oynuyorsan bunu oyna, bundan daha detaylı beginner friendly buildi yok, her bir şeyi anlatıyor adam ve çok aktif. sonra istediğini kasarsın, ilk bunla başla.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 12:02

Abi aisşldaişsda SAKIN diyim, SAK-KIN yani self cast arc witch falan kesinlikle oynamayın. Paradoxal yeni oyuncular gelmesin poe elit kalsın diye size tuzak kuruyor, zaten enki de aynı sebeplerden oyundaki en kötü archtype için böyle detaylı bi starter guide hazırlamıştı.

Self-cast bültler tüm hayat enerjinizi emmek üzerine tasarlanıyor, ne bi keyif ne bi bişey yalnızca amelelik ve güçsüzlük hissi verecek yorucu bi playstyle var. Günün sonunda lanet olsun böyle kadere diyip diablo3e dönersiniz ki gerçek amaçları da bu. Gidin melee oynayın yine daha şerefli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 12:06

asdf halbu ki en keyif aldığım builddi self cast arc. gerçi ben sizin oynadığınızın çeyreği kadar oynamışımdır da işte o çeyrek kısmında çok eğlenceliydi hahah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 12:13

Medyum musunuz siz o link'i oynuyordum zaten 🙂

Darth sidious gibi çakıyorum ne güzel lighting leri, zevkli geldi bana da şu an için

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 12:38

Bu oyunda self Cast amelelik. Hem zayıf hem keyifsiz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 12:46

Bi link atın o zaman yol yakınken döneyim..

duelist var bir de ondan witch e geçtim

Yani duelist için varsa iyi olur yoksa hepsi olur..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 12:51

Sen ilk defa oynuyon zaten oyna kafana göre bişi farketmez. Oyunu anlarsın sonra başka build denersin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 13:06

Yani her sezon yeni açılıyor zaten..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 13:58

Minion build dene.

Minionlar etraftaki herşeyi öldürürken, sen de boss mekaniklerini görüp öğreniyorsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 22:00

Oyunu öğrenene kadar yeni lig başlar zaten. İlk oyunu tamamen mekanikleri öğrenmeye bırak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Tem 2020, 23:46
11 saat önce, Sturgian dedi ki:

Bi link atın o zaman yol yakınken döneyim..

duelist var bir de ondan witch e geçtim

Yani duelist için varsa iyi olur yoksa hepsi olur..

Bence donme. Bu tryhardcı sivilceliler level 100 olup endgame bossa tek atmayinca, ıy kotu diyolar sdghg

İlk oyununsa devam et, eglenceli arc. Bi yerlerde tikanirsin belki ama bence cok onemli degil, hem keyfini almis olursun hem challange olur, hem oyunu ogrenirsin

 

Ben simdi summoner actim, belki cok daha guclu olcak ama bambam diye arc atip butun ekrani yildirimla temizlemenin verdigi hazzı vermicek.

Xenocide tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2020, 04:55

Slave Guard spectre summonlamayı dene bakalım, sonra karar verirsin Arc mı, SG mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Tem 2020, 05:24

giphy.gif

 

Böyle takılıyorum şu a..

Peki bunu sonra summoner'a çeviremem mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...